„Jungkooku, počkej!" zakřičel Taehyung, přiběhl ke dveřím a viděl, jak se Jungkook opět zahalil do pláště. Jungkook chtěl odejít, ale Taehyung ho chytil za zápěstí. „Jungkooku, kam jdeš?"
„Pryč. Když si mi dal jasně najevo, že tě nemám otravovat, tak se od tebe budu držet dál," řekl naštvaným hlasem Jungkook a stáhl ruku k sobě. Taehyung chtěl něco říct, ale Jungkook se začal rozplývat do vzduchu. Jediné, co Taehyung mohl vidět, tak byl stín, který se vypařil.„J-jungkooku?!" zakřičel Taehyung, ale odpověď se mu nedostala. Taehyung kopl do stěny, vrátil se do bytu a zabouchl dveře. „Do prdele!"
Taehyung se posadil na gauč, opřel si lokty o stehna a prsty si prohrábl vlasy. Nevěděl proč, ale cítil se špatně. Ačkoliv znal chlapce jen měsíc a nějakou chvilku, tak či tak se cítil jiný... Jako kdyby ho znal déle.Taehyung si povzdechl, postavil se a po krátké sprše plné myšlenek, si lehl do postele. Položil se na záda, díval se do stropu a nemohl usnout. Jeho zrak se zabodl do okna, za kterém viděl Měsíc, pár stromů, ohýbající se po směru větru a pár světel, která vypadala jako by měla spadnout. Taehyung si s dlouhým výdechem zabořil obličej do polštáře, objal ho a s hlavou plnou myšlenek, se snažil usnout.
„N-ne! Pro-prosím, nechte mě jít! D-dám vám peníze!" vyjekla mladá žena, která byla napadena skupinou mužů. Muži ji několikrát uhodily, ale zničehonic je někdo zastavil. Postava s černým pláštěm a červenými vlasy se objevila před mladou ženou, která se krčila na zemi a klepala se strachy. Jungkook ji bránil, pomáhal ji, ale kvůli myšlenkám, které se týkaly Taehyunga, nedával pozor.
Jeden z mužů ho nožem pouze škrábl na tváři, ale Jungkookovi to nevadilo. Jako ,polomrtvá bytost' nemohl být ublížen. Jenže když se muži stáhli, odešli a Jungkook pomohl ženě, tak si potom něčeho všiml. Po jeho tváři tekl pramínek krve a Jungkook, když se dotkl čerstvé a stále otevřené rány, tak se polekal.
Pokaždé se mu to zahojilo a teď, když poznal Taehyunga, tak se mu rány nehojily...
----
Rozvíjení teorií?:')
Celkem by mě zajímalo, pokud už má někdo takovou představu nebo tušení, co se stalo Jungkookovi, kdo lže - pokud Jimin nebo Jungkook a tak... Má někdo nějaký obrázek?:')
Zajímá mě, pokud na to někdo kápne nebo ne c:
Jinak, možná ten příběh dokážu protáhnout, uvidíme ^^
Přeji vám dobrou noc, sladké sny a tak... Však to znáte :'3
Zároveň už většina z vás spinká, protože vás škola úplně vyřídila a tak jste šli spinkat brzy ^^ Takže těm, co si to čtou ráno, přeji krásné ráno a super víkend ^^
Usmějte se! Pokud se usmějete, tak si pište, že vám úsměv oplatím, i když o tom nikdo z nás vědět nebude ^^ Ale pořád budeme mít dobrý pocit :3
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...