Jungkook se na něj podíval, ostře se nadechl a potom řekl naštvaným tónem: „To jméno ani nevyslovuj..."
Taehyung se nechápavě podíval na chlapce před ním a zamračil se. „Proč-"
„Prostě je to svině, jasné?!" vyjel na něj Jungkook a Taehyung ztuhl. Jungkook si lehl na druhý bok - zády k Taehyungovi a povzdechl si. „A mrtvý? Hah... Jasný."„P-prý to byla nehoda... A-autonehoda," zamumlal Taehyung, ležící stejně jako Jungkook - zády k němu. Jungkook si posměšně odfrkl a zakroutil hlavou, což Taehyung vidět nemohl. „Autonehoda, jasný... Chce z toho vyjít nevinně."
Taehyung ho nechápal a tak se tichým - těžko slyšitelným hlasem zeptal: „C-co se stalo...?"
„Vypadám snad, že o tom chci mluvit?" odpověděl mu hořkou otázkou Jungkook a Taehyung si skousl ret. Raději byl ticho...„Zemřel jsem, ale ne tak, jak ti Park nakecal," zašeptal nakonec Jungkook po dlouhém tichu a otočil se směrem k Taehyungovi, který se otočil taky. Jungkook se mu podíval hluboko do očí a neodtrhl pohled, jako to chtěl udělat Taehyung.
Taehyung se vždy cítil, jako by mu prolézal každičkou myšlenku, každičký jeho pocit... Nevěděl, co si o tom myslet, ale jediné co věděl, tak bylo to, že mu srdce buší, jako kdyby právě běhal maraton.
„Měl bys jít spát, zítra musíš do práce..." zašeptal Jungkook a pohladil Taehyungovu tvář. Taehyung zavřel automaticky oči a vydechl. „D-dobrou noc..."
Taehyung k sobě přitiskl polštář, zabořil do něj obličej a nasál jeho vůni. Slyšel, jak se Jungkookova poloha změnila a potom ucítil ve svých vlasech něčí ruku. Spokojeně vydechl a přiblížil se k Jungkookovi.„Dobrou noc, Taehyungu," řekl tichým hlasem Jungkook a nadále se přehraboval v jeho vlasech.
Když po nějaké hodině věděl, že už spí, tak ho jen jemně políbil do vlasů a konečky prstů mu přejel po tváři. Jungkook vydechl nad tím pocitem, jak hřál... Takovou dobu necítil žádné teplo. Taehyungovi už dávno spadl polštář někam dál a tak se tiskl k Jungkookovi. Sice ho neobjímal, ale to napravil Jungkook a to tím, že si ho přitáhl k sobě, hlavu mu položil na svou hruď, jedna ruka kolem pasu a ta druhá v jeho vlasech.Jungkook ve dne být nemůže, pouze v noci... Takže celou noc pozoroval Taehyunga, jak spí a i když se to může zdát dost děsivé, tak Jungkook se celou noc nemohl přestat usmívat.
----
Taky je u vás hnusně celý den a mrznou vám nohy a nos?:'))
Normálně jsem chtěla psát odpoledne, ale nějak jsem usnula na pár hodin, takže :'>
Asi tak c:
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...