46. Kapitola

1.3K 211 81
                                    

„Byli jsme kamarádi už od malička... Do mých sedmnácti jsme byli pouze přátelé, ale potom jsme spolu začali chodit. Vše bylo zkrátka úžasné, ale Jimin nebyl moc věrný přítel a tak jsem se utrhl ze řetězu," zamumlal Jungkook a sklopil pohled. Začal si hrát s prsty a u toho mělce dýchat. „B-byl jsem v té době dost rozhozený, n-nevěděl jsem co dělat a když jsem přišel domů, tak jsem ještě k tomu dostal seřváno... Potom jsem šel ještě ven, kde se toho hodně stalo."

A Taehyung pochopil, že tady je jedna velká značka stop... Jungkook se totiž začal trhaně nadechovat a to už byl náznak, že se mu chce plakat. Proto Taehyung chytil jeho ruku, podíval se mu do očí a jen se pousmál.
„V pořádku... Nemusíš to říkat hned, jsem rád za tohle."

Jungkook přikývl, skousl si ret a vydechl kyslík z plic. „Díky..."

„Jinak... Moc toho o tobě ani nemůžu vědět, víš... ta kniha?" zeptal se Taehyung a Jungkook přikývl. „No... Někdo mi vytrhl stránku o tobě. Takže mám celkem smůlu."
Jungkook jen přikývl, že chápe a nic víc. Taehyung si zívl a zasmál se. „No vidíš, už se mi chce spát..."

Jungkook se zasmál, přikývl a lehl si. Taehyung se na něj podíval a skousl si ret. „M-moc pro mě zajímá to, žes mi pomohl. K-kdyby Jimin zašel daleko, tak b-by moje poprvé nebylo s n-někým, koho mám rád..."
Jungkook se na něj překvapeně podíval a Taehyung zčervenal. „Ty jsi ještě panic?"
„J-já, n-no-"
Taehyung se neskutečně styděl. Bylo mu už 22 let, ale pořád neměl žádnou známost... 
„To je v pořádku, nestyď se... Víš, já taky nestihl zažít tenhle pocit lásky," zašeptal Jungkook a chytil Taehyunga kolem pasu. Taehyung si na něj lehl a Jungkook ho objal.
„Tak snad teď, dobrou noc..."

----

Máte nějakého oblíbeného autora nebo oblíbenou knížku tady na wattu? Ráda bych si něco přečetla, ale nemám co :( 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat