Başak:
-"Emre, öldü." dedi.Karşısındaki kişi Emre'nin ölüm haberiyle şaşırmış gibiydi. Sesi titrek şekilde:
-"Ne... Na-sıl?" diye sordu.Adamın sesinden Palyaço olduğu anlaşılıyordu. Başak bir yolunu bulup odadan kaçmıştı. Ve Emre'yi öldürmüştü. Zavallı Emre, planlarında bunca yol kat etmişken şimdi sadece ölüydü.
Başak yeniden:
-"Evine gittim. Bana tuzak hazırlamış. Buraya gelmelisin. Yüz yüze konuşmalıyız." dedi.Palyaço üzgün-şaşkın bir ses tonuyla:
-"Tamam, Başak cesede elleme geliyorum. Emre'nin evinde misin?" diye sordu.Başak'ın sesi hüzünlenmeye başlamıştı:
-"Evet yeni evinde." dedi. Ve telefonu kapattı.Başak, Emre'den kurtulmuş özgürlüğüne kavuşmuş gibiydi. Emre yardım için Başak'ın yanına gitmişti. Başak ise orada ne yaptıysa Emre'yi öldürmüştü. O odada neler yaşanmıştı? Emre, bir kez daha Başak'ın ihanetine uğramıştı.
Emre'nin bedeni yerde duruyordu. Hareketsiz şekilde yerde duruyordu. Başak bir süre Emre'nin başında bekledi. Emre'nin başında öylece bekledi. Emre'nin hareketsiz bedenine baktı. Emre ile nasıl bu hale geldiğini düşündü.
Neler yapmışlardı birbirlerine? Palyaço Emre'nin sonu mu olmuştu? Başak mı sonu olmuştu? Emre girdiği bu yolda bir kez daha mı ihanete uğramıştı? Sevdiği kız tarafından. Başak neden yapmıştı? Emre, ona zarar mı vermişti? Kavga mı etmişlerdi? Neler olmuştu?
Palyaço 5. Kısım İtiraflar, 21 Haziran'da sizlerle...
Her şey ortaya çıkıyor...
Zeynep ne sakladı Emre'den? Başak ne yaptı Emre'ye? Cemre'nin, Mehmet'in Palyaço olduğunu söylemekteki amacı neydi? Palyaço kim?Tüm soruların cevap bulunduğu bölüm: İtiraflar. 21 Haziran.