Jessica: Bu depresyondan ne zaman çıkacasın?
Jessica: 1 haftadır kendini odaya kapattın. Saçma aşk filmleri izleyip etrafa sümüklerini saçıyorsun.
Jessica: Ayrıca sivilcelerin çıkmaya başladı.
Jessica: Büyük gün geldi, Yağmur. Ağlanıp sızlanmak yerine Deniz'e nasıl engel olacağını düşünmeye başlamalısın.
Jessica: Zaman geçiyor, kızım.
Yağmur yazıyor...
Yağmur çevrimiçi
Yağmur yazıyor...
Yağmur: Ona engel olamam
Yağmur: Yaptığım hatanın farkındayım
Yağmur: Ah, başımı duvarlara vurmak istiyorum ama
Yağmur: Onun gidişini nasıl durduracağımı bilmiyorum.
Jessica yazıyor...
Jessica çevrimiçi
Jessica yazıyor...
Jessica: Biraz cesur olmanın zamanı gelmedi mi?
Yağmur: Cesur olmak mı?
Jessica: Duygularını artık biliyorsun ve bırak dışarı çıksınlar
Jessica: Yaptığın hatayı sadece böyle telafi edebilirsin.
Yağmur yazıyor...
Yağmur çevrimiçi
Yağmur yazıyor...
Yağmur: Sanırım ne demek istediğini çok iyi anladım.
Yağmur: Sen süper süper en iyi arkadaşsın :)
Jessica yazıyor...
Jessica çevrimiçi
Jessica yazıyor...
Jessica: Sonunda...
-------
DENİZ
Son kez valizimi kontrol ettikten sonra gözlerimi etrafta gezdirdim. Unuttuğum bir şey olduğunu düşünmüyordum. Zaten, orada çok kalacağımı da düşünmediğim için valize koyduğum şeyler en önemli olanlardı. Derin bir nefes aldım ve hiç istemesem de valizin fermuarlarını kapattım.
Hayatta hep kötü şansın beni takip ettiğini düşünüyordum. Aynı umutsuz aşkın beni takip ettiği gibi... Buradan ayrılmak istemiyordum ama Yağmur'un sözleri kalbimin artık burada istenmediğini fısıldıyordu. Onun yanında olmamı istemiyordu ve benden kurtulmanın en iyi yolunun kalbimi tekrar öldürmek olduğunu düşünüyordu.
Yağmurla, gideceğimi söylediğim günden beri konuşmamıştık. Aramamıştı, aramamıştım. Yazmamıştı, yazmamıştım. Geçen haftaki gezimizin 1. haftası bugün doluyordu. O güne geri dönüp, Kuzey'in mesajını görmemek için canımı bile verebilirdim. Eğer o mesajı görmeseydim, bugün bu ülkeden ayrılmak yerine onunla beraber yeni bir şehre ayak izlerimizi çıkartabilirdik.
Kimi kandırıyorsun, Deniz? Yağmur o mesajı bilmese bile seni hayatından çıkartmanın bir yolunu zaten bulacaktı.
Yosun tarafından kırılan kalbimi Yağmur'a sığınarak düzeltebileceğime inanmıştım. Yağmur'un sonsuza kadar yanımda olacağına inanmıştım. Önceden itiraf edemesem bile, ona aşık olup hayata tekrar umutla bakacağıma inanmıştım. Evet, ona aşık olmuştum. Lakin bu aşk, umutsuz bir denizdi ve ben bu denizde ilk kez boğulmamıştım. Ben bu denizde defalarca boğulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ |Texting
ContoOzan Deniz: Ne kadar aptalım değil mi? (Mesajınız gönderilemedi.) Ozan Deniz: Hâlâ sana tutunmak için bahaneler arıyorum. (Mesajınız gönderilemedi.) YOSUN |Texting adlı hikayenin devamıdır. Konuyu tam olarak anlamanız için ilk önce onu okumanızı ta...