main character

7.6K 289 16
                                    

Jmenuju se Samantha, ale všichni mi říkají Sam. Mám 18 roků a pocházím z malého městečka v Anglii, ovšem před třemi dny jsem se se svými rodiči přestěhovala do rušného New Yorku, do Brooklynu. Tátovi zde nabídli skvělé pracovní místo v jedné z luxusních restaurací NYC. Po rodinné poradě jsme se shodli, že táta místo musí přijmout. Nejenom že bude mít vysoký plat, taky mu přidělili auto a sehnali menší domek asi 30 minut cesty z centra, tudíž jsme nemuseli žádné bydlení hledat. Mamka si zde sehnala práci v obchodě s oblečením v nákupním centru blízko restaurace, kde bude pracovat táta.   

Ale zpátky ke mně. Nikdy jsem nepatřila mezi holky, které by každý pátek vyrážely na party, opily se do němoty a vyspaly se s kluky, které by normálně ani nepozdravily. Já si v pátek večer vždy radši zalezla do postele s čajem a knížkou nebo s notebookem, a sledovala seriály, nebo se připravovala do školy. 

Když už jsem u té školy.. Už jsem vám sdělila, že taťka i mamka práci v New Yorku už mají. A co já? Mně přijali na střední školu Abraham Lincoln High School.

Pondělí 3. Listopadu bude významný pro mě, tátu i mamku. Já nastupuju do 3. ročníku na nové škole, rodiče jdou poprvé do nové práce.

Doufám, že přestěhování do NYC mi přinese nové kamarády, zážitky.. A třeba i novou lásku?

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat