Naprawdę pękło mi serce, gdy napisałam w tej historii ostatnie moje słowo i zdałam sobie sprawę z tego, że jest to już definitywny koniec całego opowiadania, ponieważ bardzo się do niego przywiązałam. To dzięki niemu rozpoczęła się moja przygoda z pisaniem i już na zawsze będę miała do niego ogromny sentyment. Mimo tego, że na początku nie byłam pewna czy to co piszę jest dobre i nie wiedziałam czy komuś się spodoba, to dzięki wielu osobom, które mnie wspierały oraz które robią to dalej, udało mi się przełamać barierę i zdecydować się na publikację mojego pomysłu. Jestem im za to ogromnie wdzięczna, ponieważ gdyby nie oni to nie uwierzyłabym na tyle w siebie by to zrobić, a teraz uważam, że dzięki nim podjęłam odpowiednią decyzję. Włożyłem w tą historię dużą ilość pracy, czasu oraz całe serce by wszystko wyszło jak najlepiej i spodobało się jak największej ilości osób.
Dlatego dziękuję również, że dostałam z waszej strony - moich czytelników - ogromną ilość wsparcia, ponieważ staliście się moją motywacją do dalszej pracy i jestem naprawdę szczęśliwa, że mój pomysł tak dobrze się przyjął i jest wiele osób, które pokochały tą historię oraz nie mogły się doczekać tego, jak dalej potoczą się losy naszych vminów. Wasze słowa są naprawdę cenne, ponieważ opinia każdego z was jest dla mnie bardzo znacząca. Lubię czytać o tym co czujecie czytając dany rozdział czy scenę, o tym co wam się najbardziej podobało oraz poznawać wasze reakcje na wszystko. Jest to bardzo pomocne. Gdy zaczynałam publikować nawet nie myślałam o takiej ilości wyświetleń oraz uwagi jaką dostaję teraz, ponieważ dla mnie jest to ogromna liczba i nadal nie mogę w to uwierzyć, gdy wchodzę na swój profil i widzę, że cyfry stale rosną. To jest naprawdę niesamowite, dlatego dziękuję wam szczerze z głębi mojego serca. Jestem wam za wszystko ogromnie wdzięczna.
Nie mam pojęcia co mogę jeszcze dodać. Na pewno nie jest to moje ostatnie opowiadanie i wrócę do was z kolejnym pomysłem. Mam nadzieję, że jak najszybciej. Mam już kilka pomysłów na kolejne historie ( oczywiście z vminem ), które chcę zrealizować, dlatego mam również nadzieję, że będziecie na nie cierpliwie czekać. Także nie bądźcie smutni!!!
Jeszcze raz bardzo wam dziękuję!!! Kocham was wszystkich ♡
CZYTASZ
remind me || vmin
FanfictionPrzez tragiczny incydent Jimin traci pamięć co powoduje, że nie pamięta wydarzeń, które miały miejsce w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Z każdym dniem traci powoli nadzieję na to, że kiedykolwiek sobie o nich przypomni i będzie mógł żyć tak jak dawn...