- ...A co jeśli mnie wyśmieje? Albo nic nie powie i po prostu odejdzie? Ugh... Ram! Co ja powinnam zrobić ?!Różowo-oka posłała mi znudzone spojrzenie w momencie gdy wykonywałam kolejne kółko wokół pokoju. Zdenerwowana chwyciłam się za głowę.
- Nie dam rady mu tego powiedzieć, rozumiesz?? Za bardzo się boje! A co jeśli...
Ręce różowo-włosej gwałtownie spoczęły na moich ramionach przez co się zachwiałam.
- Dziewczyno, z czym ty masz problem? Po prostu podejdź do niego, złap za rękę, spójrz głęboko w oczy i powiedz że go kochasz! Ten idiota i tak zareaguje dopiero po dłuższej chwili więc będziesz miała czas aby uciec czy coś! Nie możesz być taka strachliwa!
Drzwi do komnaty gwałtownie się otworzyły, a w nich stanął nikt inny niż obiekt moich westchnień. Przerażona spojrzałam na dziewczynę, która z kamienną twarzą odsunęła się ode mnie i podeszła do regału z porcelaną.
- Reader? Ram? Co się tu dzieje? Słychać was na korytarzu.
Zdenerwowana przełknęłaś ślinę.
- T-Tak, wszystko jest ok Natsuki-kun. J-Ja już muszę iść b-bo muszę jeszcze... posprzątać w ogrodzie! Tak, dokładnie!
Cała czerwona podeszłam do masywnych wrot, jednak zatrzymała mnie ręka chłopaka.
- Jesteś pewna że wszystko ok? Jesteś cała czerwona. — przyłożył swą zimną dłoń do mojego rozpalonego czoła na co zadrżałam. — Masz gorączkę? Może źle się czujesz? Coś cię boli?
-...boli ją serce z miłości....
Cichy szept wydobył się z ust demonicy, na co posłałam jej przerażone spojrzenie.
- Hm? Coś mówiłaś Ram?
Dziewczyna prychnęła.
- Mówiłam abyś ją w końcu puścił. Chyba ci powiedziała, że ma pracę do zrobienia.
Ręka chłopaka szybko opadła wzdłuż jego ciała.
- Wybacz.
Powiedział po czym słodko się zaśmiał.
- ...uroczy...
Szepnęłam po czym szybko powędrowałam do wcześniej wymienionej części pałacu.
~°x~°x~°x
- ... kocha... lubi.... nielubi... nie kocha... kocha... lubi... nie lubi... nie kocha...
Trzymałam w dłoni pozbawioną z płatków stokrotkę.
-... nie kocha... ughh!! Jakież to niesprawiedliwe!
Schowałam twarz w dłoniach. Wzięłam głębszy wdech i spojrzałam w niebo. Zmęczona zamknęłam oczy by po chwili je otworzyć. Zamiast błękitnego nieboskłonu ujrzałam męską twarz...
CZYTASZ
𝖮𝗇𝖾 𝖲𝗁𝗈𝗍𝗌
Short StoryJeśli lubisz anime, filmy, kreskówki i gry, to ta książka będzie dla ciebie idealna ! Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w pierwszym, opisowym rozdziale. Mam nadzieję, że książka wam się spodoba ☺️ ✨Życzę miłego czytan...