- Denki-kuuun nudzi mi się! Chodźmy coś porobić !Leżałam znudzona na kolanach przyjaciela, kiedy ten radośnie z kimś pisał, totalnie mnie olewając. I pomyśleć że przyszliśmy do niego obejrzeć jakiś dobry film. Chłopak zdziwiony zwrócił się w moją stronę, odkładając telefon na bok.
-Huh? W takim razie co ty na to aby się gdzieś przejść?
Wyjście na dwór? Niby może być ciekawie ale...
- Ale na dworze jest zimno.
Spojrzałam na niego znudzonym wzrokiem.
- Dam ci swoją bluzę.
Wyciągnął czarny materiał z szafy i radośnie mi nim pomachał. Chytrze się uśmiechnęłam.
- Przekonałeś mnie.
~°x~°x~°x
Po 10 minutach drogi dotarliśmy do parku. Miejsce to samo w sobie było urokliwe, jednak nadchodząca jesień przebiła w tym roku skalę. Kolorowe liście okalały cały park, wiewiórki zaczęły wychodzić ze swych kryjówek a kasztany napawały radością tutejsze dzieci. Skierowaliśmy się do ławki tuż przy stawie.
- Pięknie tu, czyż nie?
Zachwycona rozejrzałam się po całym parku po czym ze śmiechem odkręciłam się wokół własnej osi, wpadając na stojącego za mną chłopaka. Uśmiechnęłam się do niego uroczo, na co on odpowiedział mi tym samym.
- A wiesz kto jeszcze jest piękny?
Skierowałam na niego pytające spojrzenie, po czym poczułam jego usta na moim czole.
- Ty!
Po czym złapał moją czapkę i roześmiany skierował się w stronę stawu. Cała czerwona na twarzy obserwowałam jego poczynania.
Czy on właśnie...
- Oi, Denki-kun !
Pisnęłam gdy chłopak zachwiał się na zsypie ziemi. Ten jedynie się zaśmiał i pomachał mi moim beretem. Szybko do niego podbiegłam, po czym korzystając z okazji zabrałam mu go.
CZYTASZ
𝖮𝗇𝖾 𝖲𝗁𝗈𝗍𝗌
Short StoryJeśli lubisz anime, filmy, kreskówki i gry, to ta książka będzie dla ciebie idealna ! Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w pierwszym, opisowym rozdziale. Mam nadzieję, że książka wam się spodoba ☺️ ✨Życzę miłego czytan...