*pojawiają się przekleństwa*
𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎
𝙸'𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎
𝙸 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚐𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚒𝚝- Reader!
𝚂𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚒𝚜 𝚞𝚐𝚕𝚢
𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝
𝙸𝚝'𝚜 𝚜𝚌𝚛𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜-Reader!
𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜
𝙸𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚒𝚝
𝙷𝚒𝚍𝚒𝚗' 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝙸𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚒𝚜-Reader!!
𝙼𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚎𝚗𝚍
𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗
𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚗𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚗
𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛
𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎
𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚐𝚞𝚗
𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛
𝙸, 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛
𝙸, 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛-Reader do jasnej cholery wołam cię po raz 3 a ty nie reagujesz! Wyłącz to w końcu!
Spojrzałam na rodzicielkę znudzonym wzrokiem gdy odłączała słuchawki od mojego telefonu. Westchnęłam krótko i obdarzyłam ją pustym spojrzeniem.
-Co się stało tym razem? Kot nie jest wystarczająco najedzony czy może piesek ci nasrał na buty?
Kobieta gwałtownie nabrała powietrza formując dłonie w pięści. 1:0 dla mnie.
-Słownictwo. Odpowiadając na twoje pytanie, pamiętasz może Eijirou Kirishime?
Cholera zagięła mnie. 1:1. Zacisnęłam dłonie na prześcieradle gniotąc jego materiał.
-Nie przypominam sobie nikogo takiego. To jakiś twój stary znajomy?
[k.o]-oka posłała mi pytające spojrzenie po czym się uśmiechnęła.
-Chodzi mi o tego twojego przyjaciela! No wiesz czarne włosy, czerwone oczy... wyjechał jakieś 5 lat temu.
-W takim razie po co wraca?
-Odwiedzić dziadków. Dostałyśmy zaproszenie na ognisko, więc grzecznie tam ze mną pójdziesz.
Jęknęłam żałośnie, gdy ona dochodziła do framugi drzwi.
-Muszę?
Spojrzała w moją stronę z chytrym uśmiechem.
-Tak.
Powiedziała po czym wyszła, zostawiajac mnie samą ze swoimi myślami.
- 2:1. Wyrafinowana suka.
CZYTASZ
𝖮𝗇𝖾 𝖲𝗁𝗈𝗍𝗌
Short StoryJeśli lubisz anime, filmy, kreskówki i gry, to ta książka będzie dla ciebie idealna ! Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w pierwszym, opisowym rozdziale. Mam nadzieję, że książka wam się spodoba ☺️ ✨Życzę miłego czytan...