11. Kapitola

2.6K 176 16
                                    

Ráno mě probudil budík. Jak jsem vyšla z pokoje, tak jsem opět slyšela hromadu hlasů. Chtěla jsem se proplížit ven.

„Aerwyn!" ozval se Petrův hlas. Podívala jsem se směrem do kuchyně, abych viděla že je na návštěvě Akirus, Luci i Petr. Všichni na mě koukali. Déjà vu? To poslední, co bych teď potřebovala by byla nějaká zatracená časová smyčka. Petr se vydal ke mně.

„Promiň mi ten včerejšek..." řekl mi mrzutě.

„Mohli bychom si promluvit?"

Já přikývla a pokynula jsem mu k mému pokoji. Vešli jsme dovnitř a já za sebou zavřela.

„Nevěděl jsem, že tvůj byt opravdu shořel... Mrzí mě, jak jsem se zachoval," omluvil se.

„Chtěla jsem se ti ozvat, ale mobilem jsem nemohla a bylo mi blbé jít až k tobě domu. Krom toho jsem měla spousty práce a zařizování po tom požáru," vysvětlila jsem mu omluvně.

„Chápu to a ještě jednou se omlouvám," zopakoval. Muselo ho to vážně mrzet.

„Napadlo mě, že bych ti zodpověděla pár dalších otázek ohledně dalších ras, jako omluvu. Pokud máš tedy zájem," navrhla jsem a usmála se. Věděla jsem, že tohle tak jednoduše neodmítne. Jemu se ihned rozzářily oči. Nabídla jsem mu nějaké sezení a sama se uvelebila na posteli. Trpělivě jsem počkala, co ho bude zajímat. Zamyslel se.

„Víš že Maki tvrdí, že je do tebe Luci zamilovaný? Vím, že ona o dalších rasách neví, ale tak jsem přemýšlel, jestli je to vůbec možné... když ty si drak a on démon," zeptal se nakonec. Já si povzdychla.

„V první řadě, draci démony vždycky dost přitahovali. Já osobně v tom nevidím nic jiného, než tohle. Nicméně pokud se ptáš všeobecně na vztahy mezi ostatními rasami, tak je to trošku komplikovanější. Démoni zbožňují sex, ale na klasický romantický vztahy moc nejsou a je jedno jestli mezi jejich rasou, nebo s ostatními rasami. Ale... Na rozdíl od lidí jsou u ostatních ras dva druhy lásky. Jedna klasická, jakou máte vy lidé, ale pak je ještě jedna, daleko hlubší, co trvá po zbytek života a nevytratí se a té říkáme pouto. Vzhledem k tomu, že vy lidé ho nemáte, předpokládám, že tě tohle bude zajímat víc. Pouto má každý pouze jednou za život a nedá se přerušit. Způsobuje velmi silnou závislost partnerů na sobě. Takže i když démoni nemívají romantický vztah, tak pouto mít můžou. U každé z ras pouto vzniká trochu odlišně. Vzhledem k tomu, že se ptáš na mě a Luciho, tak ti popíšu, jak se tohle liší u démonů a draků."

Na chviličku jsem se zastavila a ujistila se, že Petr vše stíhá.

„U draků pouto vznikne ve chvíli, kdy se dva draci do sebe zamilují. Musí to být oboustranná láska, jinak by to nefungovalo. U démonů to je jinak. Jak už jsem říkala, tak démoni sami o sobě vztah nevyhledávají a tak pouto vzniká jednostranně. Démon objeví pouto, který jeho cíl necítí a aby pouto bylo oboustranné, tak si svojí oběť musí démon přivlastnit. Jinými slovy mu násilím vnutí svou lásku, aniž by s tím jeho cíl mohl cokoliv udělat. Jak si jeho cíl přivlastní, tak už není cesty zpět a jeho oběť se nezvratně zamiluje... A mezi rasami se to už komplikuje... Existují takové kombinace, kde není tak těžké objevit pouto i přes to, že jde o jinou rasu. Třeba démon a člověk. To je vcelku běžná věc, protože lidé pouto sami o sobě nemají, takže ho démon na člověka aplikuje démoním způsobem. Ale nemyslím si, že je možné, aby démon mohl být s drakem, protože se vznik pouta příliš liší. Respektive v tuhle chvíli neexistuje na Zemi jediné pouto mezi drakem a démonem. Nicméně... existuje proroctví, které přesně o takovém poutu mluví. Tudíž to asi možné je," dovyprávěla jsem a pokrčila ramena. Pevně jsem doufala, že je to pro Petra pochopitelné. Sledovala jsem, jak zpracovává nové informace.

Démonův drak ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat