Snad další půl hodiny jsem si to srovnávala v hlavě. Všechny ty pocity, co jsem tam zažila, nepatřily mě, ale trvalo mi velmi dlouho, než jsem se od nich dokázala odprostit. Luci byl se mnou velmi trpělivý a jen mě objímal a hladil. Ten zážitek mi odpověděl na mnoho dalších otázek.
„Takže takhle jsem přežila," řekla jsem nakonec, když jsem se cítila o něco líp a byla jsem ochotná to trochu rozebrat. Luci na souhlas zamručel.
„Zachránilo tě to, že se objevilo pouto Aerwyn. Jinak by tvé tělo mou krev nepřijalo," vysvětlil.
„Který z těch pocitů bylo to pouto?" zeptala jsem se. Byla jsem z těch všech pocitů ještě zmatená.
„Pouto se objevilo, když mě poprvé píchlo u srdce na tom balkónku... Tedy začalo se objevovat ve chvíli, když jsem k tobě začal cítit touhu. V tu chvíli to ale už nešlo zastavit a bylo hotové právě tím bodnutím. Z toho důvodu bodlo u srdce i tebe."
„Proč to tak hrozně moc bolelo? Nikdy v životě jsem necítila větší bolest a to jsem jen kousek od tebe umírala," zeptala jsem se zhrozeně. Na chvíli se rozhostilo ticho. Zdálo se, že přemýšlel.
„Aerwyn... Víš proč jsem se povznesl?" zeptal se místo odpovědi.
„Protože to bylo proroctví?" zkusila jsem svou odpověď. On se lehce zasmál.
„Neproměnil jsem se proto, že to někdo někde řekl. Proroctví bylo jen předpověď."
Samozřejmě měl pravdu. Připadala jsem si teď akorát hloupě. Nikdy mě ale nenapadlo přemýšlet nad tím, proč by se démon s poutem k drakovi měl vlastně povznést.
„Tak proč?" nevydržela jsem a zeptala se.
„A víš, proč jsou démoni přitahování k drakům?" zeptal se jen na další otázku. Já si povzdychla. Akorát oddaloval odpověď, kterou jsem po něm chtěla.
„Protože mají rádi sílu a draci jsou silní?" zeptala jsem se trochu pohrdavě.
„Ne Aerwyn... Budu ti muset nejdřív vysvětlit tohle, abys to mohla celé pochopit."
Já přikývla, uvelebila jsem se stále v sedě opřená o jeho hruď a připravila se na přísun informací.
„Představ si, že by na světě existoval drak, kterej by z tvého pohledu byl naprosto dokonalej. Měl by nádherný tělo, takový, jaký by sis jen vysnila. Neměl by na sobě jedinou chybu. Jeho osobnost by byla přesně taková, jakou by sis přála. Byla by to doslova chodící dokonalost... Kdyby jsi ho jen zahlédla, okamžitě by ses do něj zamilovala... No a přesně takhle vypadaj draci v očích démonů. Jste pro nás přitažliví, silní, sebevědomí, imunní proti magii, téměř nezranitelní, tělo máte plný rohů a hrotů a s pořádným ocasem. Dokonalost sama. Démoni sice nevyhledávají vztahy, ale drak je něco, co by si žádnej démon nemohl odepřít. Byla by to pro něho celoživotní výhra..." vysvětloval poklidně. Stále mě přitom něžně hladil. Já ho zaujatě poslouchala.
„A tohle se projevuje klasickou láskou. Každej z démonů k tobě bude cítit lásku. A to dost silnou. Akorát se někteří dokáží ovládat víc než jiní... A teď si představ, že je takhle démon už po uši zamilovaný a do toho se objeví pouto. Pouto je mnohonásobně silnější, než samotná láska. U draků to funguje tak, že lásku nahradí pouto, ale u démonů se láska poutem znásobí. A pouto s drakem tu lásku znásobí na takovou úroveň, že už nejsme schopní ty pocity snést... Ta bolest, co jsi cítila ve vzpomínce. Ta, co přišla po poutu. To byla chvíle, kdy mé tělo zkolabovalo. A protože to nebylo schopné unést, nemělo jinou možnost, než se povznést. Cítila jsi tu sílu, co pak přišla? To bylo samotné povznesení. Změnilo mě to. Jak fyzicky, tak psychicky, ale i magicky."
Wow. Nevěděla jsem, že je to mezi démony a draky až tak vážné. Rozhodně jsem z té vzpomínky mohla potvrdit, že měl opravdu silné emoce.
Nechala jsem svou hlavu zpracovat všechny ty informace. Luci mi palcem opatrně přejel po hřbetu ruky. Věděl, jaký to na mě má efekt. Chtíč na sebe nenechal dlouho čekat.
„Takže proto na tebe moje tělo reaguje takhle?" zeptala jsem se. On se zarazil. Povzdychl si a přestal mě hladit.
„Mrzí mě, že to muselo být takhle Aerwyn..."
„Huh?" nechápala jsem, co tím chce říct.
„Víš jak pouto funguje u démonů?" zeptal se. Já přikývla.
„Vím, že u démonů se objevuje pouto jednostranně. A aby mohlo být vzájemné, tak je potřeba udělat rituál," řekla jsem mu své vědomosti.
„A víš, jak ten rituál probíhá?" ptal se dál. Na to už jsem jen zakroutila hlavou.
„Při tom rituálu démon s poutem sdílí svou krev s jeho partnerem. To pak vyvolá pouto i u partnera," odpověděl mi. Ztuhla jsem. Touhle logikou bych ale už měla mít pouto s Lucim, protože mi dal svou krev, když se mě snažil zachránit. Tak jak to, že nic takového necítím?
„Jak už asi tušíš, tak ten rituál byl u tebe proveden, když jsem se ti snažil zachránit život... Nešlo to jinak Aerwyn. Nemohl jsem tě nechat zemřít," řekl mi lítostně. Byla jsem naprosto zmatená.
„Ale já necítím žádné pouto," řekla jsem mu. Krom toho jsem ani nechápala, proč se tak moc omlouvá. Přece mi zachránil život. Luci se mi teď zdál být daleko nervóznější. Když pokračoval ve vysvětlování, mluvil velmi pomalu a opatrně.
„Tím, že jsem tohle udělal, tak se mi tvé tělo oddalo, přesně jak mělo. Ale proto, že jsi drak, a vy draci máte vznik pouta odlišný, tak tvá mysl zůstala volná," povzdychl si a hned pokračoval.
„Rozdělilo to tvojí duši od těla Aerwyn." řekl mi zoufale.
„To proto se dostáváš do té druhé dimenze... Mrzí mě to... Je to má chyba," řekl mi a smutně zabořil hlavu do mých vlasů.
Byla jsem v šoku. Nevěděla jsem, co si o tom mám myslet. Všechno tohle zjištění bylo tak najednou. Začínala jsem se cítit přehlcená informacemi.
ČTEŠ
Démonův drak ✔️
Любовные романыJediné, co si Aerwyn přála, byl klidný a pohodový život. Vše se zdálo být v pořádku, než se kolem ní začal motat démon. Od té chvíle šlo všechno z kopce a začaly se dít strašlivé věci, které si nedokázala vysvětlit. Jedná se o romantický fantasy pří...