Teltek az órák. Tán túl gyorsan is. Mire észbe kaptam, már elrepült a nap, és a diákok többsége már hazaszállingózott.
Miután Kirishimaval összevesztünk, nem mentem haza. Itt maradtam, és végigültem a csütörtöki napot. Ochaco biztatott, hogy menjek haza, és ha kell, akkor eljön velem. De nem mentem. Képtelen lettem volna otthon lenni a négy fal között. S amint véget értek az óráink, én itt maradtam a termünkben kicsit, hogy a gondolataimmal ellegyek. Ochaco és Izuku nagyon nehezen mentek haza. Mind a ketten itt akartak maradni velem, hogy biztosítani tudják a társaságot. Viszont jelenleg nem vágytam társaságra, még ha a legjobb barátaimról is volt szó. Így maradtam. Egyedül, a gondolataimmal a teremben.Annyi minden végigfutott az agyamban. Számtalan kérdés, melyekre nem volt válasz. Egy darab válasz se.
A mellettem lévő ablakon kivezettem a tekintetem. A legtöbb diák már hazafelé ment, csak páran maradtak még az iskolában. Azok, akik különféle klubtevékenységeken vettek részt, valamint én.S gondolataimat egy ajtónyitódás zavarta meg.
- Huh? - hallottam meg a hangot az ajtóból.
Tekintetem egyből odavezettem, majd ezt követően szemezni kezdtem a szőke hajú fiúval. Ő rám fintorgott, majd beljebb jött.
- Mielőtt szóvá tennéd, nem hozzád jöttem. Csupán itt hagytam a dzsekimet - szólt flegmán, majd a helyére sétált, és leemelte fekete dzsekijét a székről.
Szó nélkül néztem végig amit csinált, majd magam elé néztem.
- Veled meg mi van? Megnémultál? - vágta oda hozzám durván - Ne legyél ennél is nagyobb nyomi. Szólalj már meg, baszki.
- Nem akarok veled beszélgetni - jelentettem ki.
- Szóval akkor már nem fogsz zaklatni mindenféle idiótasággal? - húzott gúnyos mosolyt ajkaira.
- Eddig se zaklattalak olyannal - néztem rá hirtelen - Arról nem én tehetek, hogy minden apró dolgon felcseszed magad.
Bakugo ezt nem hagyta szó nélkül. Elém állt, majd egyik kezét lecsapta a padomra, melytől az egész belerezzent. Másik kezét a székem támlájára helyezte. Szikrázó pillantásokkal illetett meg.
- Szerinted az apró dolog, hogy folyamat zaklatsz amiatt, hogy Kirishima miért dobott téged? Mert akkor hatalmas tévedésben élsz, idióta.
- Nem tennék ilyet, ha nem dobott volna ok nélkül, és mondana valamit. Vagy te esetleg - néztem vissza rá, ugyanolyan szúrósan. Nem féltem tőle. Nem tudott már érdekelni, hogy miképp beszél velem.
- Mondd - jelent meg ideges mosoly az arcán - Te tényleg nem tudod felfogni azzal a -0,1-es agysejteddel, hogy nem érezte már jól magát veled? Elfelejtettél sorba állni, amikor az észt osztották vagy mi, zsenikém?
- Megérdemlem, hogy tudjam. Csak ennyit szeretnék. Egy okot. Semmi mást, mivel amit most mond, azt nem hiszem el. Mert tudom, hogy nem igaz. Túl régóta ismerem Kirishimat ahhoz, hogy ezt elhiggyem.
- Hagyd békén - távolodott el a padomtól Bakugo - Elég nehéz időszakon megy keresztül jelenleg. Nem kell még a te idióta viselkedésed neki.
- Mi? Miről beszélsz, Bakugo? - szeppentem meg teljesen.
- Nem kell mindenről tudnod - fordított nekem hátat, majd kifelé igyekezett - és jobb is, hogy nem tudod - azzal az ajtót be is csukta maga után.
Csak leblokkolva ültem a helyemen, miközben a szívem hevesen dobogott. Az agyam kattogott, és egyre jobban jöttem rá a helyzetre.
Nem azért szakított velem, mert nem szeretne velem lenni. Történt valami, amiért nem tudok, és ő nem is akarja, hogy megtudjam. Ezért szakított velem.
De mégis..Mi történt veled, Kirishima?
YOU ARE READING
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|
FanfictionKirishima és [Név] 1 hete szakítottak, viszont a lány képtelen túllépni, eme rossz érzésen. Összetörve, megjátszott boldogsággal próbál rájönni arra, hogy a fiú miért vetett véget mindennek. Minden erejével próbálja ismét összekötni kettőjük kapc...