Másnap reggel arra keltem, hogy barátom szinte rajtam fekszik. Nehezen, de letoltam őt magamról, és álmos fejjel felültem. Arcát kezdtem el kémlelni, mely nyugodt volt. A levegőt egyenletesen vette, miközben szuszogott. Olyan édes volt ahogy aludt, és megmelengette a szívemet. Ahogy őt kémleltem továbbra is, a szívemben egyre jobban lett úrrá egy különös érzés. A tegnapi veszekedés rossz volt, és tényleg komoly. Hiába nem haragszom rá, úgy érem, hogy valami nyomja a szívemet, és emiatt keserű íz kavarog a számban. Ezt megkel beszélnünk úgy is, hogy Eijirou józan. Viszont előtt valahogy túlkel tennie majd magát a másnaposságon, majd ha felkel.
Amíg Eijirou aludt, addig én fogat mostam, felöltöztem, valamint csináltam magunknak gofrit, amit majd reggeli gyanánt tudunk megenni. Amikor kész lettem, már kellően elmúlott dél. Míg a többiek iskolába voltak, mi ugyebár kivettük ezt a napot, de jobb is, hogy így döntöttünk. Nem tudom, hogy mi lett a tegnap esti buli végkimenetele, de majd Ochacot megkérdezem erről. de most az a fontosabb, hogy Eijirouval mindent megtudjunk beszélni.Egy tálcára tettem a gofrit, és egy pohár vizet, valamint gyógyszert, majd elindultam felfelé a szobámba. Amikor az ajtó elé értem, egy kézzel kinyitottam azt, majd beléptem a szobámba. A vörös hajú fiú ott ült az ágyamon, és ujjait hajába vezetve fogta a fejét.
- Jó reggelt - köszöntem neki kedvesen, de ő csak morgott valamit maga elé.
Az ágyhoz sétáltam, majd az éjjeliszekrényre tettem a tálcát.
- Hogy érzed magad? - néztem rá aggódóan, majd megsimogattam a vállát.
Eijirou ekkor felém emelte, fáradt, vörös szemeit, majd sóhajtott egy aprót.
- Széthasad a fejem - kezdett bele halkan - Minden apró mozdulat olyan, mintha valaki üvöltene. Szúr a halántékom. És folyamatosan a tegnap este képei pörögnek a fejemben. Hogy mit vágtunk a másik fejéhez...
- Vedd be a gyógyszert, reggelizzünk, és megbeszéljük ezt az egészet. Józan fejjel is. Jó? - néztem rá kissé búsan, majd megcirógattam vörös tincseit.
- Nem vagyok éhes - jelentette ki halkan.
Kissé húztam a számat, hiszen direkt azért siettem vele, hogy mire felkeljen, legyen mit ennie. A tálcához nyúltam, majd a gyógyszer a kezembe vettem, és a pohár vizet is, majd felé tartottam. Ő elvette tőlem, majd hamar lenyelte, miközben kiitta az egész pohár tartalmát. Ezt követően a előrehajolt, majd a poharat a tálcára tette. Ahogy ezt a cselekedetét véghezvitte, lassan felállt, majd mély levegőt vett, és megpróbált elindulni, de hirtelen eldőlt jobb, és nehezen, de az utolsó pillanatban megállt a lábán.
- Hé, maradj ülve! Pihenj ah kell egész nap, jó? - fogtam meg a karját aggodalmasan.
- Azt ugye tudod, hogy ez nem normálisa? - kezdett bele, viszonylag komoly hangon, mely tőle ritka volt.
- Tessék?
- Tegnap este, elmondtuk egymásnak szinte a legnagyobb aggodalmunkat. Úgy, hogy én részeg voltam, mert csak úgy voltam képes. Te pedig úgy voltál csak rá képes, hogy én részeg voltam, nem józan. EZ már régen rossz, [Név]. Józanul, tiszta fejjel kellett volna ezt a másiknak elmondanunk. Nem így - halkult el.
- Tudom. Nem így kellett volna elmondanom neked.. - szóltam halkan - De azt szeretném, ha most megbeszélnénk, mindent. Mint mindig..
- Szerinted azok után, ahogy tegnap viselkedtünk, megbeszélünk egymással mindent? Mindig? - suttogta a szavakat.
- Hé, mi van most veled? - engedtem el a karját, ő pedig felém fordult. Tekintete aggodalmas volt, és bizalmatlan - Baj van?
- Nem akartam veled veszekedni tegnap - nézett mélyen a szemembe - De olyan dolgokat mondtál nekem, amit eddig soha. Nem értelek téged. Miért nem mondtad ezt hamarabb? Tudod jól, hogy megértettem volna, kicsim..
YOU ARE READING
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|
FanfictionKirishima és [Név] 1 hete szakítottak, viszont a lány képtelen túllépni, eme rossz érzésen. Összetörve, megjátszott boldogsággal próbál rájönni arra, hogy a fiú miért vetett véget mindennek. Minden erejével próbálja ismét összekötni kettőjük kapc...