48. Fejezet

1.1K 104 10
                                    

Mikor már éreztem, hogy alig kapok levegőt, próbáltam megnyugodni. Szemeimet erősen törölgetni kezdtem, miközben egyre mélyebb, és mélyebb levegőt vettem. Nagyon minimálisan megtudtam nyugodni, annyi időre, hogy felálljak, és a nappaliba tudjak menni remegő lábaim segítségével. Ott ismét kitöröltem a könnyeimet az arcomból, majd a telefonomat a kezembe vettem, és egyből beléptem a Messengerbe. A kezem remegett, és teljesen hideg volt, így nehezen navigáltam az ujjaimat.
Az ujjam egyből az elérhető ismerősök opcióra siklott, és kerestem a barátaimnak a nevét. Szerencsére Izuku neve zölden villogott, így gyorsan rá is mentem, mellyel megnyitottam kettőnk beszélgetését.

Me: Izujku
Me: Ha ráeérsz
Me: nagyon szépen rélel
Me: gyere át
Me: kérkek....
Mosolybomba❤️: Mi történt [Név]?
Mosolybomba❤️: Baj van?
Me: kérlek
Me: csak gyer eha tudsz
Mosolybomba❤️: Negyed óra is ott vagyok!

Ahogy megkaptam Izuku üzenetét, összerogytam a kanapén. Örülök, hogy értette, amit írtam neki, hiszen a könnyeimtől alig láttam a billentyűzetet..
A telefont magam mellé helyezve próbáltam megnyugodni,d e tudtam jól, hogyha Izuku ideér, akkor ismét sírni fogok. Ennek ellenére sikerült leállítanom a sírásomat de még mindig feltörni készült, még utána is.
Ahogy eltelt negyed óra, hallottam ahogy kopognak erősen az ajtón. megtörve, ismét könnyes szemekkel rohantam az ajtóhoz, és szinte kitéptem a helyéről, és ahogy megpillantottam a zöld hajkoronát, egyből a fiú elé léptem és szorosan megöleltem őt. Éreztem ahogy lihegett, szóval valószínűleg futott. Annyira erősen nyomtam a fejemet a mellkasába, hogy illata beáramlott az orromba. Ő még mindig levegőt kapkodva ölelt magához erőtlenül.

- Mi..a..Mi a baj? - nyögte ki nehezen levegőt kapkodva.

Mivel képtelen voltam megszólalni, és csak szorítottam őt, miközben sírtam, ezért a fiú elkezdett piciket lépkedni befelé, és amint az ajtó mögött voltunk, ő becsukta azt.

- Összevesztetek Kirishima-kunnal? - megráztam a fejemet - Uraraka-sannal? - megráztam a fejemet - Kacchannal? - megráztam a fejemet - A nagyszüleiddel? - ismét megráztam a fejemet - Akkor mi történt? Nagyon megijesztesz, [Név].. - szorított magához, és nem szólt ezt követően semmit, csak engedte, hogy kisírjam magamat karjai között.

Csak álltunk az ajtó előtt, ő pedig ölelt magához, és hol a hátamat, hol a hajamat simogatta. Várt. Tudta jól, ha sikerül lenyugodnom, akkor mindent elfogok neki mondani. És így is lett. Olyan negyed óra múlva sikerült lenyugodnom, amikor mindenkit kiadtam magamból, és leültünk a kanapéra. Ekkor elmondtam Izukunak azt, amit nekem mondott Fat Gum. Ő hallgatott, és sok helyen le is blokkolt. De főleg ott, hogy ki is az igazi apukám. Amint elmondtam neki mindent, megmutattam neki a képeket.

- Akkor.. szólt, amikor megnézte a képeket is - Aizawa-sensei és Present Mic is tudták - szólt halkan.

- Tudták. Meg ugye Eijirou is, de azt mondtam - sóhajtottam nagyot szaggatottan.

- Figyelj, szeretnék segíteni, de jelenleg nem tudom mit mondhatnék neked. Neked kell átgondolni a dolgokat, és választ adni neki. Szeretnél-e esélyt adni neki, vagy nem.

- Őszintén? - néztem rá fájó tekintettel - Nem tudom. Egyszerűen annyira ideges voltam rá, amikor elmondta, hogy az valami hihetetlen. De már nem érzek haragot, csupán hatalmas nagy csalódottságot.

- Elhiszem - nézett rám együtt érzően - De minden rendben lesz - fogta meg a kezemet - Tisztítsd ki a fejedet, gondolj át mindent töviről, hegyire, és azután beszélj csak vele. Tudod, én látom Fat Gumon azt a csodálatot, amivel sokszor rád néz. Látszik rajta, hogy tényleg fontos vagy neki. De ez csak az én véleményem. Nem szeretném ha ez befolyásolna, csak elmondom, hogy én miképp látom a dolgokat.

Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|Where stories live. Discover now