- Úristen, ez az! - kapott el hirtelen a szürke hajú fiú, majd felemelve megölelt. Szorosan. Eléggé szorosan.
- Hé, tegyél le - paskoltam meg a fejét, mely a hasamhoz nyomódott. A haja puha volt. Nagyon.
- Mindjárt - ölelgetett magához még jobban, én pedig úgy éreztem, mintha mindenki minket figyelne. De az igazság az volt, hogy már senki se volt a tornateremben. Még a legjobb barátaim sem.
- Jó érzés ölelni? - pislogtam le rá.
- Túl jó - vallotta be, majd lassan leengedett, így szinte amikor lefelé mentem, összesimultam vele.
Amikor a lábam már a földet súrolta, csak akkor vettem észre, hogy milyen közel is van egymáshoz az arcunk.
- Elengedsz? - néztem a szemébe.
- El - azzal eleget is tett a kérésemnek, és elengedett.
Pislogtam néztem fel rá, miközben ő csak mosolygott rám. Furcsa, mégis megnyugtató mosolya volt.
- Vissza kéne menni a terembe - mutattam magam mögé - Neked pedig öltözni.
- Nincs óra - nézett le rám, majd lassú tempóban indult el az öltöző felé - Ráérünk teljesen - vonta meg hanyagul a vállát majd magamra hagyott.
Mivel egyedül maradtam, ezért bementem a cuccomért az öltözőbe. Ahogy sejtettem: én voltam az utolsó lány, akinek a cucca még az öltözőben volt. Gyorsan felkaptam a dolgaimat, majd kiléptem az üres öltözőből, és becsuktam magam mögött az ajtót.
Nem vártam meg Tetsutetsut, helyette felsiettem az osztályterembe a többiekkel. Egészen addig hangoskodott az osztály, míg be nem nyitottam a terembe. Valószínűleg megszeppentek, amiért ilyen hirtelen csöndben maradtak.
- Oh, csak te vagy az? - sóhajtott egy nagyot Kaminari.
- Miért kinek kellett volna lennem? Midnightnak? - emeltem a magasba a szemöldökömet.
- Most hogy mondod, az jó lett volna - gondolkodott el Mineta.
- Jó isten - forgattam meg a szememet, majd felültem a padomra.
Amint meggyőződött mindenki, hogy nincs tanár a környéken, ismét hangoskodás zaja ütötte meg a termet.
- [Név]! - ugrott elém hirtelen Mineta, és őt követte Kaminari is.
- Igen? - néztem rájuk kíváncsian.
- Tényleg együtt vagy Tetsutetsuval? - kérdezte kíváncsian a kis szőke.
A levegő mintha hirtelen megakadt volna bennem, úgy néztem az előttem álló, két fiúra.
- Hogy mi van? - hüledeztem.
- Szóval nem? - biccentette oldalra a fejét Kaminari.
- Hát nagyon nem - képedtem el - Mégis kitől hallottátok ezt?
Mineta ekkor az előttem ülő fiúra mutatott, mire nagyra nyílt szemekkel néztem a hátára. Bakugo pont vele szembe ült, így meglátta ahogy nézem őket.
- Mit nézel, baszom a szádat - szólt hozzám igen kedvesen. Nem csalódtam benne. Komolyan nem...
- Bakugo, állíts magadon - sóhajtott Todoroki, aki a mellettünk lévő padnál beszélgetett Momoval és Iidaval.
- Akkor ne bámuljon. Nem vagyok egy kurva festmény, vagy múzeumi tárgy! - förmedt rá Todorokira.
- Nem téged néztelek, te nagyon idióta! - védtem be magamat.
YOU ARE READING
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|
FanfictionKirishima és [Név] 1 hete szakítottak, viszont a lány képtelen túllépni, eme rossz érzésen. Összetörve, megjátszott boldogsággal próbál rájönni arra, hogy a fiú miért vetett véget mindennek. Minden erejével próbálja ismét összekötni kettőjük kapc...