Kirishima épp ír. Elolvasta, és most épp gondolkodik, hogy mit írjon. Félek. Az egész testem remeg..
- Félek - szóltam halkan.
- Nem kell. Itt vagyok - szorította meg Ochaco a kezemet.
Mély levegőt vettem, és hirtelen rezzentem össze, amint üzenetem érkezett. Hunyorítva néztem a chatre, amin látható volt, hogy Kirishima visszaírt. Összeszedtem minden bátorságomat, majd kinyitottam teljesen a szememet, és az üzenetre néztem.
Kirishima Eijirou: Mindent. És nem volt időpazarlás azaz idő.
Kirishima Eijirou: Csak ennyit szerettem volna mondani.
Kirishima Eijirou: Szia [Név]
Me: SziaEgyből visszaírtam neki, és ki is léptem a beszélgetésből. Mi a fene volt ez?
Ochacoval nem értettük ezt az egész helyzetet. Úgy aludtunk el, hogy még mindig rejtély volt számunkra minden.
Másnap minden visszajött a régi kerékvágásba. Kirishimaval nem szóltunk egymáshoz. Nem változtatott semmit azaz üzenet. Viszont éreztem rajta, hogy már nem olyan durván áll hozzám. Éreztem a légköréből, hogy tényleg bánja a dolgokat. És volt valami, amit Kirishimanak mindig is elhittem. Az, hogyha azt mondja sajnálom, akkor az őszintén,a szíve mélyéről jön.
Telt a nap, míg el nem jött az utolsó óra. Nem öltöztem át, mivel semmi kedvem nem volt ma tesizni. Ochacoval magam mellett hagytam el a lányok öltözőjét, ahol páran még voltak bent. Barátnőm már átöltözött, és egy fekete, divatosabb melegítőt viselt, ami tökéletes volt neki a tesiórára. Felül egy fehér póló volt rajta, amin az iskola logója volt megtalálható, és az iskola neve.
Ahogy haladtunk a testnevelés terem bejáratához, hangokat hallottunk meg magunk mögött. Hátrapillantva Kaminarit, Izukut és Tetsutetsut pillantottuk meg. Kaminari nem volt átöltözve, viszont a másik kettő fiú igen. Izuku egy nagyon sötétzöld rövidnadrágot viselt, mely testnevelésre volt megfelelő. Felül egy ugyanolyan pólót, mint Ochaco, csak férfi verzióban. És ott volt végül a szürke hajú fiú. Világosszürke rövidnadrágot viselt, felül pedig egy fekete pólót.
A fiúk beszélgetve, és nevetve jöttek ki, és amint megpillantottak minket, csatakoztak hozzánk. Izuku egyből Ochaco mellé ment, és az állát ráhelyezte a barátnője fejére, míg kezét a lány ujjaira kulcsolta. Olyan édesek voltak. Mindig is örültem nekik, hiszen nagyon gyönyörűen mutatnak együtt.
Kaminari Izukuék elé állt, Tetsutetsu pedig elém, így alkottunk egy kisebb körnek nevezhető formát.- Remélem nem fogunk megint kosarazni - sóhajtott Kaminari.
- Te nem is tesizel, Kaminari - nézett rá a szürke hajú fiú.
- És akkor? Attól még nem szeretem a kosarat. Bakugo olyan erőszakosan játszik, hogy még akkor is félek, ha én nem játszom.
- Kosarazni én sem szeretek - szólt hozzá Izuku.
- Én sem. Túl durva. Mindig fellökik egymást a többiek - borzongott össze Ochaco, mire Izuku egy puszit adott a fejére.
- Te szereted? - néztem fel a szürke hajú fiúra.
- Szeretem igazából, bár a foci csapatban vagyok benne - magyarázta - Na és te? Bár lehet sokat elmond az, hogy nem öltöztél át - mosolygott rám.
- Szeretek tesizni, csak most nem volt kedvem - vontam vállat kedvtelenül.
Tetsutetsu kérdően nézett rám, majd Kaminariékra, akik nem igen figyeltek ránk, hiszen Kaminari épp azt magyarázta, hogy milyen nehéz, és veszélyes (?) az, hogyha az ember zsákol.
YOU ARE READING
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|
FanfictionKirishima és [Név] 1 hete szakítottak, viszont a lány képtelen túllépni, eme rossz érzésen. Összetörve, megjátszott boldogsággal próbál rájönni arra, hogy a fiú miért vetett véget mindennek. Minden erejével próbálja ismét összekötni kettőjük kapc...