- Mondd - szólaltam meg, ahogy haladtunk a járdán - Akkor ez most az a randi amit tesi órán emlegettél?- Miért, szerinted mi más lenne?
- És hova is megyünk pontosan? Mert hazaszólok akkor, hogy később érek haza - kaptam elő a telefonomat.
- Megiszunk valamit, utána majd sétálgatunk. Ha így jó neked. Nem vittem még lányt randizni, így nem igen tudom, hogy ilyenkor mit szokás - vallotta be őszintén.
- Rendben - bólintottam, majd megírtam a nagymamámnak, hogy kicsit később leszek, mert elmentem az egyik osztálytársammal sétálni, és meginni valamit.
Ahogy megírtam az smst, eltettem a telefonomat. Az égre pillantva a csodálatos eget kémleltem. Gyönyörű volt a színek játéka. Piros, citrom, valamint narancssárga is megtalálható volt az égen.
- Milyen napod volt? - kérdezett hirtelen a fiú, valószínűleg azért, hogy felhozzon egy témát.
- Nem is tudom, hogy miképp tudnám leírni - szóltam zavartan.
- Miért?
- Volt egy kisebb balhé az osztályban, utána pedig egy kellemetlen 10 perces beszélgetés Kirishimaval, és Fat Gummal.
- Tesi óra közben volt ez a balhé? Amikor a terembe voltatok?
- Igen. Miért?
- Hallottunk egy nagyobb csattanást, és hogy valaki megemeli a hangját - magyarázta - Bakugo volt?
- Igen. És az a csattanás az a pofon volt, amit neki adtam - sóhajtottam.
- Mi? - molyosodott el hirtelen - Most komolyan lekevertél egyet neki? - nevette el magát hirtelen.
- Le. Velem ne ebszéljen így.. - suttogtam magam elé.
- Szeretnél róla beszélni? - pillantott el rám.
- Ha lehet, inkább nem - néztem oldalra.
- Jó, akkor nem nyaggatlak - halkult el.
Csöndben mentünk tovább egészen addig, amíg egy piros lámpához ne értünk. Ott megálltam, mire én csak nézelődtem.
- Hétvégén mit csinálsz? - kíváncsiskodott.
- Elméletileg Ochacoékkal csinálunk valamit, de nem tudom még mit. Te? - néztem fel rá.
- Csak leszek, aztán majd csinálok valamit. Még nem tudom - válaszolt egyből, mire csak kedvesen bólintottam és tovább nézelődtem.
Áthaladtunk a zebrán, míg a másik oldalra nem értünk.
- Nem akarsz itt lenni, igaz?
- Hm? - emeltem rá a tekintetem.
- Látom rajtad, hogy nem igen akarsz beszélgetni. Elmehetsz, ha szeretnél - állt meg hirtelen - Nem kötelező velem lenned.
- Sajnálom, csak kicsit frásztó napom volt. De tényleg itt szeretnék lenni - néztem rá őszintén - Csak a mai nap kicsit megviselt..
- Menjünk sétálni csak akkor. Vagy mit szeretnél? - kérdezte kedvesen.
- Nekem az is jó, ha veszünk valami innivalót, és leülünk valahova.
- Biztos? - kérdezte kételkedve.
- Igen. Nekem valahogy ez többet ér, mint az, hogy beülünk egy kávézóba. Olyan jó idő van. Legyünk inkább kint a szabadban - ajánlottam fel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|
Fiksi PenggemarKirishima és [Név] 1 hete szakítottak, viszont a lány képtelen túllépni, eme rossz érzésen. Összetörve, megjátszott boldogsággal próbál rájönni arra, hogy a fiú miért vetett véget mindennek. Minden erejével próbálja ismét összekötni kettőjük kapc...