2. évad // Folytatás

1K 45 7
                                    

Sziasztok!♥️

Ez a könyv nem másért lett, mint azért, mert megbántam, hogy ezt tettem Tetsutetsuval az eredeti könyvben, ugyanis ő egy nagyon fontos karakter számomra.🙏🏻
Éppen ezért úgy gondoltam, hogy lesz ennek a könyvemnek egy folytatása, mégpedig ez a történet. Egy könyv, ahol Kirishima és Reader története utáni eseményeket dolgozza fel a cselekvés. Az előző könyv szereplői is szerepet kapnak a könyvben, de nem rajtuk lesz a fő hangsúly. Valamint megismerhetitek Tetsutetsuék nézőpontját, hogy ők miként látták azt, ami Readerrel és Tetsutetsuval történt. Elősre szeretnék szólni, hogy nem saját magamat szeretném szidni azzal, amilyennek Reader megalkottam, csupán nem mindig szerethetünk mindenkit a könyvekben, és mindenkinek más sérelmei vannak. Jelen esetben pedig az a legnagyobb, amit Reader csinált, az előző könyvben.
Remélem ez a könyv is elnyeri majd a tetszéseteket, csak úgy, mint az eredeti.

Ha érdekel, kukkancsatok be!♥️


Leírás:

Tetsutetsu képtelen túllépni a csalódáson, és napról napra egyre jobban gyötrik az érzései. Aztán, amikor a legkevésbé számítana rá, egy meleg kéz nyúl felé, hogy segítsen neki kitörni a fájdalmas időszakból. Nagu segíteni akar a fiúnak, hogy ő újra mosolyoghasson, és boldog lehessen. Ahogy a két fél egyre több időt tölt együtt, és közelebb kerülnek egymáshoz, rájöttek, hogy az élet mégsem olyan egyszerű, mint ahogy azt ők gondolták volna.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Broken |Kirishima × Reader - Befejezett|Where stories live. Discover now