Пролог

4K 100 16
                                    

Казвам се Джесика Робъртс и съм на 17 години. До скоро живеех в Лос Анджелис, но се преместих да живея при брат ми Брайън в малкото градче Спрингфийлд, в щата Илинойс, след голямата трагедия в живота ни. Брайън беше пълната противоположност на мен. Беше ученолюбив, не вършеше глупости и винаги беше повод за гордост в семейството ни. Но аз никога не съм завиждала. Напротив, радвах се за успехите му. Успяваше да съчетае ученето с най - голямата му страст, а именно моторите. Завърши гимназия преди 4 години и се премести да учи в Спрингфийлд, в местния университет.

Преди бях доста лудо момиче. Ходих постоянно на купони, бягах от вкъщи, за да се срещам с момчета, правих неща, които родителите ми не позволяваха. Както казах - нищо общо с по-големия ми брат Брайън. Ядосвах се за маловажни неща и не оценявах това, което всъщност имам.

Преди 1 месец, бях излязла навън с приятелки, а нашите щяха да се връщат от почивка. Получих обаждане от непознат номер, който ми съобщи най-кошмарната новина в живота. Майка ми и баща ми бяха катастрофирали и е нямало време, за да ги спасят. Издъхнали са на път за болницата. Тогава животът ми се срина. Сърцето ми се разби на хиляди малки парченца. Макар че доста често се карах с тях и не показвах обичта си, аз наистина много ги обичах. Тогава осъзнах и че това е най-голямата грешка в живота ми. Осъзнах, че никога повече няма да ги видя и да чуя гласовете им.

Веднага звъннах на брат ми, за да му съобщя и по гласа му усещах каква тъга изпитва в този момент. Тогава той ми предложи да отида да живея при него. Спрингфийлд беше като мой втори дом. През лятната ваканция седях там и през другото време ходих за по 2-3 дена. Имах доста приятели там, а градът беше доста малък така или иначе.

Започнах да живея нов живот. Не исках, но трябваше. Добре, че си имах Брайън, защото си нямах на представа как щях да преживея всичко, което се случи.

Не знаех какво ме очаква в Спрингфийлд. Не очаквах, че там ще срещна любовта. Не очаквах, че един единствен човек ще успее да промени начина ми на мислене и на живеене...

________________________________
Здравейте, хора! Това е новата история, която пиша. Силно се надявам да ви хареса и ако е така може да коментирате. Благодаря предварително ии до нови срещи! 💋❤️

In Love With A MotoristWhere stories live. Discover now