Стана време да се оправям за партито, затова отидох в стаята си и си облякох сини дънки и бял топ. Смених си обеците, сложих си малко грим и накъдрих леко косата си. Не изглеждах толкова зле. Облякох си и една жилетка, защото вечер ставаше хладно. Огледах се за последен път в огледалото и отидох при Брайън.
-Готова съм! - казах.
-Супер, хайде да тръгваме! Много си красива между другото.
-Благодаря ти! - усмихнах му се.
Излязохме от къщата и тръгнахме по алеята. След 5-10 минути бяхме пред къщата на Джак Джонсън. Силната музика се чуваше и отвън. С Брайън отворихме вратата и влязохме навътре. Беше задимено и миришеше на алкохол и трева.
Изведнъж Гилински се появи пред нас. С брат ми се поздравиха и Джак насочи вниманието си към мен.
-О, зубър! - засмях се.
-Не съм зубър, Джес. Нарича се ген. - отвърна Гилински и се усмихна широко.
-Щом казваш! Няма да споря с теб. - казах и се огледах наоколо. - Кейт тук ли е? - попитах го.
-Не мисля. - отговори ми той.
-Странно. Трябваше да е тук. След малко се връщам. - обърнах се към Брайън и той кимна. Излязох навън и набрах номера на Кейтлин.
-Хей, Кейт! Къде се губиш? - попитах.
-Няма да идвам, Джес. Нашите не ме пуснаха. - каза тя с тъжен тон.
-Сериозно ли? А аз дойдох само заради теб.
-Съжалявам. - извини се тя.
-Глупости, няма проблем! Ще поседя малко и ще си тръгна. - успокоих я.
-Това беше единственият ми шанс да се сближа с Джак Гилински. - отвърна разочаровано.
-Спокойно, Кейт. Ще имаш и други шансове. Гарантирам ти. - уверих я.
-Както и да е. Ще се видим утре на мотокроса. Приятно изкарване!
-Благодаря.
Затворих телефона и отново влязох в къщата. Брайън си говореше с група от момчета и забелязах Тони в тази група. Той също ме забеляза и ми помаха. Аз му се усмихнах и също му помахах. Освен него, не виждах никой друг познат. Седнах на дивана и се взирах в една точка. Нямах настроение, не исках да се забавлявам. В Лос Анджелис бях купонджийката на гимназията, в която учих, но откакто мама и татко починаха, не съм същото момиче, което бях. Докато седях, всички спомени с родителите ми се появиха в главата ми. Исках да си тръгна, колкото се може по-скоро от тази къща. Тъкмо щях да ставам когато Гилински се настани до мен на дивана.
-Скучно ли ти е? - попита ме той.
-Малко. - отговорих.
-Искаш ли да излезем навън? - попита ме отново. Мислих дали да си тръгна или да изляза навън с него. "Може пък да ми се отрази добре" - казах си.
-Добре. - отвърнах. Взехме си по една енергийна напитка и излязохме в задния двор. Седнахме на малката поляна и отворихме кенчетата си.
-Искам да те питам нещо. - казах направо.
-Какво?
-Дочух, че не се обвързваш. Вярно ли е? - попитах.
-Защо? Да не би да имаш нещо на предвид? - повдигна игриво вежди и се усмихна широко.
-Не. - отговорих му веднага като поклатих глава. Той се замисли и погледна надолу. - Ако има някакъв проблем... - започнах да говоря, но той ме прекъсна.
-Не, спокойно. Имах връзка с едно момиче. Обичах я много. И тя ме обичаше, уж. Но я хванах в изневяра в собствената ми къща. Заболя ме много, защото чувствата ми към нея бяха наистина силни. Тогава си казах, че не искам да се обвързвам повече. Това не е за мен. - каза последно той и се засмя леко.
-Ние момичетата сме страшни кучки. Признавам си. Но и вие не ни отстъпвате.
-Не сме еднакви. Както и да е. Това е причината, поради която съм решил да не се обвързвам. Сега единствената ми цел е да стана най-добрия моторист в града. - каза Джак.
-Силно се надявам това да се случи някой ден. - усмихнах му се топло.
-И аз искам да те питам нещо. - каза той и аз кимнах. - Защо се премести да живееш тук. От Лос Анджелис в Спрингфийлд. По принцип е обратното. - засмя се.
-Ами... - започнах да обяснявам, но буца застана в гърлото ми и не можех да кажа и думичка. Очите ми се насълзиха и започнах да треперя леко. Защо все още не мога да се отърся от това нещо, мамка му?!
-Всичко наред ли е, Джес? - попита ме Гилински. Мълчах кратко време, но накрая проговорих.
-Родителите ни катастрофираха и за жалост не можаха да оцелеят. Наложи се да дойда тук, при Брайън.
-Аз...много съжалявам! - каза той и ме прегърна. Защо това ме успокои?
-Благодаря...
VOUS LISEZ
In Love With A Motorist
FanfictionАз бях лудо момиче, преди трагедията в живота ми, а той обикновено момче, което бе събрало всички добри качества на този свят. Аз не виждах смисъл в живота и живеех ден за ден, а той имаше ясно изразена цел - да бъде най-добрия моторист в града.