-Как е малката ми сестричка? - попита ме Брайън, след като тръгнахме от летището.
-Как да е?
-Хайде, усмихни се! Вече сме заедно, ще живеем заедно.
-Да, ти си единственото хубаво нещо в живота ми.
-Ще правим купони, ще се забавляваме.
-Ти? И купони? Забавен си, Брайън. - казах и се засмях.
-Подтиснах се от това, че малката ми сестра е по-готина от мен. Трябва да си наваксам.
Стигнахме до къщата на брат ми, взех си куфара от багажника на колата и влязохме. Къщата му беше малка, но уютна.
-Джес, стаята ти е оправена. Отиди да си оставиш багажа и ела да хапнем. - каза Брайън и аз кимнах. Отидох в стаята ми, оставих си багажа и се върнах при брат ми. -Сготвил съм любимото ти. Ориз със зеленчуци.
-Много ти благодаря. - отвърнах му и го прегърнах.
Несъзнателно отидох до хола, защото знаех, че там ще видя снимката, на която сме аз, Брайън и родителите ми. Всички се усмихвахме и бяхме щастливи. Всички спомени се върнаха.
-Джес! - извика Брайън от кухнята.
-Идвам!
Върнах се в кухнята и Брайън ме погледна.
-Къде изчезна?
-Много ми липсват, Брайън! - казах и няколко сълзи се стекоха по лицето ми.
-И на мен ми липсват, Джес! И то много. Но няма как да върнем времето назад. - отвърна ми като хвана лицето ми в шепите си и изтри сълзите ми.
-Обещай ми, че никога няма да ме оставяш. Винаги ще бъдем заедно, нали?
-Обещавам ти, сестричке. Никой и нищо няма да ни раздели! А сега ти предлагам да ядем, защото знам каква ставаш като огладнееш. - каза той и двамата се засмяхме. Седнахме на масата и започнахме да се храним.
-След 2 дена започвам училище. - проговорих след кратката тишина.
-Супер!
-Щом казваш. - казах и се засмяхме.
-А аз другата седмица се дипломирам.
-Какво мислиш да правиш след това?
-Продължавам да съм треньор на мотопистата. Това ми беше мечтата и не мисля да се отказвам.
-Започнаха ли да идват повече хора?
-Да, между другото. В моя отбор имам няколко нови момчета.
-Много се радвам за теб. Искам да ме заведеш някой ден на пистата.
-Разбира се. Още утре ще дойдеш с мен. Повечето момчета са колкото теб. Може да се окажете в един клас.
-Супер.
***
На другия ден, по обяд с Брайън отидохме до мотопистата. Беше...голяма. Мога да кажа огромна. Имаше няколко момчета, които караха, а ние седяхме на оградата и ги наблюдавахме. Един мотор се приближи към нас и момчето на него свали каската си.
-Хей, Тони! - поздрави го брат ми. - Как е?
-Добре, тренер. Подготвяме се за есенния мотокрос. - отвърна момчето и погледна към мен. - А това кой е?
-Това е сестра ми. - отговори му Брайън.
-Джесика. - представих се и подадох ръката си през оградата. Момчето свали ръкавицата си и я пое.
-Тони. Приятно ми е. Брат ти ни е разказвал много за теб. - усмихна се топло той. Аз погледнах към Брайън объркано.
-Сестра ми вече ще живее тук.
-Значи може да сме в един клас? - попита ме Тони.
-Предполагам. - отвърнах му.
-Много ми е приятно да си говорим, но трябва да продължавам с тренировката.
-От отбора само ти ли си тук? - попита Брайън.
-Мисля, че видях и Джак по едно време. А, ето го. - каза Тони и посочи мотора, приближаващ се към нас. Въпросният Джак слезе от мотора и свали каската си. Беше много...красив. Страшно красив.
-Здравей, тренер! - поздрави момчето.
-Здрасти, Джак. Това е сестра ми. Джесика. - каза брат ми като ме посочи.
-Аз съм Джак. - отвърна ми, а аз се усмихнах.
-Джес, това е най-доброто момче в отбора ми. Взима всички първи места на състезанията и печели цели първенства.
-Наистина? - попитах.
-Да. По-добър е и от мен. - каза Брайън и тримата се засмяхме. - Хайде да отидем до гаража. Трябва да взема някои неща. А на теб, Джак, приятна тренировка.
-Благодаря, тренер.
С Брайън тръгнахме към гаража, но Джак ме спря.
-Джесика, нали така? - извика той зад мен. Аз се обърнах и го погледнах.
-Да?
-Ще се виждаме пак, нали?
-Надявам се. - казах и двамата се усмихнахме.
YOU ARE READING
In Love With A Motorist
FanfictionАз бях лудо момиче, преди трагедията в живота ми, а той обикновено момче, което бе събрало всички добри качества на този свят. Аз не виждах смисъл в живота и живеех ден за ден, а той имаше ясно изразена цел - да бъде най-добрия моторист в града.