Облякох си черни накъсани дънки и бял потник. Сложих си лек грим и изправих косата си. Отидох в хола и седнах на дивана при Брайън.
-Ще излизаш?
-Да. С Тони. - отвърнах.
-Тони? От отбора ми? - попита брат ми отново.
-Да. Покани ме на "среща". - отговорих като поставих въздушни кавички на думата "среща".
-Хм... - присви очи Брайън. -По-добре да внимава с малката ми сестра, за да не стане лошо. - добави.
-Кажи го на него, не на мен. - засмях се. -Ние ще излизаме просто като приятели. Нищо повече.
-То така се започва... - каза той. Погледнах телефона си и видях, че Тони ми е писал, че е отпред. Изправих се, взех си малката раничка и целунах Брайън по бузата.
-Ще тръгвам. Чао!
-Приятно изкарване!
Излязох от къщата и отидох до Тони, който седеше до тротоара. Прегърнах го и той ми се усмихна широко.
-Много си красива, Джес! - направи ми комплимент той.
-Благодаря ти! Е, къде ще ходим? - попитах.
-Яде ли ти се пица? - отговори ми Тони с въпрос.
-Да, защо не?
Той се усмихна и тръгнахме нанякъде. Слънцето се бе вече скрило и навън стана хладно, а аз бях забравила връхната си дреха. Докато вървяхме потреперих леко и Тони потърка гърба ми с ръката си. След това съблече сивия си суитчър и ми го подаде.
-Няма нужда! - отвърнах.
-Моля те, настоявам! - аз кимнах и облякох суитчъра му. Тони до сега ми направи доста добро впечатление. Мил е, добър и добре възпитан. След няколко минути вървене стигнахме до някакво заведение, седнахме на една от масите и сервитьорката ни донесе менюто. И двамата си избрахме по една пица и поръчахме. След като сервитьорката си тръгна, хванах Тони да ме зяпа.
-Защо ме зяпаш? - попитах, усмихвайки се.
-Просто...си много сладка и красива. - отвърна.
-Цяла вечер ли мислиш да ми правиш комплименти? - засмях се.
-Не ми пречи. - отговори Тони. Бързо сменихме темата и Тони започна да разказва за себе си, за семейството си. Разкажа също и забавни случки от детството му. Да си призная, доста се смях. Бил е доста лудо дете. -А ти какво ще ми разкажеш за себе си? - попита той и ме подкани да говоря.
-Няма нищо интересно, което да ти разкажа. Преди бях доста лудо момиче. Ходих по купони, бягах от вкъщи, но се кротнах малко.
-Как?
-Ами... - замислих се. Не бях готова да му разкажа за най-голямата трагедия в живота ми. Мисля, че е още рано да му споделя. -...хората се променят. - казах и се усмихнах.
-Ясно.
Тони отново започна да и разказва някакви истории и не усетих кога минаха 2 часа. Той настоя да плати сметката и излязохме от заведението. На изхода телефонът на Тони звънна и той вдигна. Изглежда се притесни.
-Извинявай, Джес, но трябва да тръгвам. Майка ми не се чувства добре, трябва да я закарам до болницата.
-Разбира се, няма проблем. Тръгвай. - взираше се известно време в очите ми, наведе си и постави нежна целувка на устните ми.
-Ще излезем пак нали? - попита той последно и аз кимнах.
-Обади ми се после да ми кажеш как е майка ти.
-Добре!
Тони тръгна в едната посока, а аз в другата. По едно време Гилински се появи от някъде.
-Хей, Джес! - поздрави ме.
-Ъм, ти откъде се появи? - попитах на свой ред.
-Минавах наоколо и ви видях с Тони пред заведението. - отговори Джак.
-Какво точно видя? - спрях се и го погледнах.
-Видях как се целувате. - отвърна. - Изглежда се сближавате. Дори и горнището му носиш. - съвсем забравих, че нося суитчъра на Тони. - Внимавай с него. Не можеш да му имаш много доверие. - предупреди ме.
-Аз решавам на кой да имам доверие и на кой не, ясно?
-Просто бъди внимателна. Не е такъв за какъвто се представя.
-Какъв ти е проблема? - попитах изнервено.
-Не искам да те нарани.
-Ще правя каквото си поискам, Джак!
YOU ARE READING
In Love With A Motorist
FanfictionАз бях лудо момиче, преди трагедията в живота ми, а той обикновено момче, което бе събрало всички добри качества на този свят. Аз не виждах смисъл в живота и живеех ден за ден, а той имаше ясно изразена цел - да бъде най-добрия моторист в града.