7

1.9K 71 11
                                    

Брайън реши да остане още малко на купона и Гилински настояваше да ме изпрати до вкъщи.

-Благодаря ти за компанията! - казах му преди да вляза вкъщи.

-Няма проблем. И аз благодаря. - усмихна се. Тръгна да ме прегръща, но аз подадох ръката си за пет. Той отвърна на жеста ми и се засмя нервно. - Лека нощ, Джес!

-Лека нощ! - казах последно и влязох в къщата.

***

Събота. Най-накрая успях да се наспя. Събудих се към 10, станах и направих сутрешната си рутина. Стана 11:30 и отидох на мотопистата, за да гледам състезанието. Брайън щеше да ходи рано сутринта, за да даде последни съвети на участниците. Видях Кейтлин на една от скамейките и седнах до нея.

-Хей, приятелко! - поздравих я аз и й се усмихнах.

-Хей! Как беше снощи? - попита ме тя.

-Скучно. - отвърнах и се засмях. - Ако ти беше дошла щеше да е по-забавно.

-Какво да направя? Нашите не ме пуснаха.

-Поне има кой да не те пуска... - измрънках под носа си.

-Каза ли нещо?

-Ъ, не, не.

Всички мотористи се бяха наредили на стартовата линия. Съдията смъкна знаменцето в ръката си, скобите пред моторите се свалиха и всички потеглиха. От всеки отбор имаше по двама участника. Погледа ми проследи моторите на Гилински и Тони. Джак водеше, а Тони беше плътно зад него.

Направиха няколко обиколки на трасето и Гилински завърши първи и, очаквано, на второ място беше Тони. Награждаването продължи около половин час и тъкмо щяхме да си тръгваме, когато моторите на Джак и Тони се приближиха към нас. Слязохме долу близо до мрежата и ги поздравихме.

-Браво, Джак. Мечтата ти да станеш най-добрия моторист в града може и да се осъществи скоро. - казах и се усмихнах.

-Винаги завършвам след него. Никога не мога да го мина. - отвърна Тони тъжно, а аз разроших леко русата му коса. Гилински свали усмивката от лицето си, след като видя жеста ми към Тони.

-Ооо, спокойно, Тони. Някой ден и това може да се случи. - успокоих го аз. Кейтлин не казваше нищо през цялото време, а гледаше към Джак с широка усмивка. Толкова е сладка.

-Надявам се. Ъ, Джес, исках да те питам нещо. - обърна се към мен Тони.

-Да?

-Искаш ли да излезем довечера? Какво ще кажеш? Ще хапнем някъде, ще се разходим...

-Добре! - отговорих с усмивка.

-Ще те взема към 8. До довечера. - каза той.

-До довечера. - отвърнах и Тони тръгна.

-Кейт, искаш ли да отидем да се разходим? - попита Джак Кейтлин като не спираше да се взира в мен. Какво му стана?

-Да! Защо не? - отговори му Кейт.

-Е, тогава. Ще се видим в понеделник. - казах на двамата и в този момент Брайън се появи. Сбогува се с Гилински и се прибрахме вкъщи.

_____________________________
Здравейте, хора! Честит Свети Валентин или Трифон Зарезан (каквото празнувате). Ето я и новата глава. Съжалявам, че не качвах толкова много време, но просто нямах тази възможност. Исках да ви питам дали книгата ви харесва, дали ви е интересна. Ще се радвам, ако ми споделите в коментарите. Целувки и до нови срещи😘

In Love With A MotoristWhere stories live. Discover now