33

1.4K 67 14
                                    

1 месец по-късно...

Като цяло нищо не се случи през този един месец. Тони не е правил мизерии, но не съм се успокоила, защото мисля, че няма да ни остави толкова лесно. С Кейтлин не си говорим. Така и не разбрах защо се сближи с Тони, много добре знаеше какво причини на мен и на Джак, но тя въпреки това му се довери.

Събудих се и видях, че навън е заваляло сняг и е натрупало доста. Направих обичайната си сутрешна рутина, облякох си дънки и пуловер и отидох в кухнята да закуся. Брайън седеше на масата и гледаше нещо на лаптопа си.

-Добро утро! - поздравих го и се усмихнах.

-Добро утро! - отвърна ми. -Довечера Теса ще идва вкъщи, да знаеш.

-Добре, ако искаш ще остана при Джак? - засмях се.

-Както решиш. - отговори ми Брайън.

Хапнах, облякох якето си, взех си чантата и отидох в гимназията. Когато с Кейтлин спряхме да си говорим, се преместих и вече седя до Джак. Влязох в стаята и той вече беше дошъл.

-Хей! - целунах го и се настаних до него.

-Хей! Как си? - попита ме той.

-Супер! Довечера какво ще правиш?

-Каквото ти кажеш! - отговори ми Джак като повдигна игриво вежди.

-Приятелката на Брайън ще идва вкъщи и не искам да ги притеснявам. Може ли да дойда при теб?

-Разбира се! - каза без да се замисли и остави нежна целувка на устните ми. След като се отделихме, и двамата насочихме вниманието си към вратата. Там бяха застанали Тони и Кейтлин и се...натискаха? Какво?! След малко се отделиха и Кейт седна на мястото си.

-Какво се случва, по дяволите? - възмутих се, а Джак повдигна рамене. Изправих се и отидох при нея. - Какво става, Кейт? - попитах я.

-Какво да става? - отвърна ми тя, без дори да ме поглежда.

-С Тони? Сериозно? Защо? - продължавах с разпита си.

-Теб какво те интересува? - извика Кейт като се изправи. Всички погледи бяха върху нас.

-Защо го правиш? Много добре знаеш що за стока е Тони.

-Защото така съм преценила! Нямаш право да ми се месиш в живота! През цялото време си ме заблуждавала. - каза тя и аз я погледнах объркано. - Тони изобщо не е такъв за какъвто го представяше.

-Моля? Ти сериозна ли си? Ти лично видя какво причини на Джак, а сега не бил такъв. Знаеш ли, Кейт? Не ме интересува. Прави каквото си искаш, но после не идвай да ми ревеш, защото Тони те е наранил. - казах последно и се обърнах на петите си.

-Ти си последния човек, при който ще дойда! - извика зад мен, но аз не ѝ обърнах внимание. Седнах до Джак и той остави ръката си върху бедрото ми.

-Няма да се занимавам повече с нея. Опитах се да я предпазя, но няма кой да ме чуе. - въздъхнах отчаяно.

-Дали не са намислили нещо? - попита Джак.

-Не знам. Трябва да продължаваме да бъдем внимателни.

-Да. - отвърна той и в този момент звънецът изби и учителката влезе в стаята.

________________________________
Здравейте хораа! Как сте? Исках да ви попитам...как си мислите, че ще се развият нещата? Дали Тони се е отказал да отмъщава на Джак?
P.S. Благодаря ви, че ме подкрепяте като коментирате и вотвате! Обичам ви!❤️❤️❤️

In Love With A MotoristWhere stories live. Discover now