Гл.т. Джесика
Събудих се от слънчевите лъчи, навлизащи в стаята през прозореца. Отворих очи и видях, че не съм в моята стая, а тази на Джак. Защо бях тук? Опитах се да си спомня нещо от снощи, но без успех. Надигнах се и усетих остра болка в главата, тежеше ми супер много. Китките също ме боляха. Погледнах ги и видях, че са леко посинели.
-Какво по... - измрънках под носа си и в този момент усетих Джак да се надига до мен.
-Джес? Добре ли си? - попита сънено.
-Джак, какво се случи снощи? - отвърнах му с въпрос и той въздъхна. -Джак, какво се е случило? - повиших леко тона си, но главата ме отряза и изохках.
-Когато свършихме играта, теб те нямаше. Започнах да те търся из цялата къща и накрая те заварих в една стая...с Тони. Дрехите ви бяха на земята и...ако се бях забавил малко щеше да... - обясняваше Джак, но аз го прекъснах.
-Тихо! Не казвай повече, моля те! - казах и той кимна леко. - Това от него ли е? - попитах като вдигнах ръцете си.
-Да. - отговори и аз сведох глава. Усетих как очите ми се пълнят със сълзи и зарових лице в шепите си. Джак ме придърпа към себе си и ме прегърна силно.
-Какво си спомняш последно? - попита той. Аз се отделих от него и го погледнах в очите.
-Отидох до кухнята, за да си взема нещо за пиене и тогава видях Ким. Отрязах я и се върнах на дивана. От там нататък нямам никакви спомени. - обясних.
-Сигурен съм, че и двамата са забъркани в това. Ще си платят, обещавам ти. Искам да се успокоиш, чу ли? - погали ме Джак и аз се усмихнах леко.
-Съжалявам, ако съм те накарала да се чувстваш засрамен. Наистина не си спомням абсолютно нищо.
-Знам. Вярвам ти. Не се притеснявай. - успокои ме той и аз го прегърнах.
***
На другия ден алармата ми звънна и станах. Направих сутрешната си рутина и си облякох дънки и блуза с дълъг ръкав, за да прикрия синините по ръцете ми, доколкото мога. Взех си чантата и отидох в гимназията. Влязох в стаята и се настаних на мястото си. След малко всички дойдоха и звънецът изби.
Бяхме в почивка и с Джак отидохме до магазинчето, за да си вземем нещо за ядене.
-Днес по-добре ли си? - попита ме той, докато вървяхме натам.
-Да. - отвърнах му с усмивка. Започнахме друга тема на разговор и Тони застана на пътя ни.
-Кой те натупа така, Тони? - попита Джак.
-Ти, тъпако! - извика и всички погледи бяха върху нас. -Ти си един нещастник, който знае само как да наранява хората и физически, и психически.
-За какво говориш? - погледна объркано Гилински.
-За какво ли? Нека сега всички разберат какъв глупак си! - отново извика Тони и вдигна едната ми ръка като свали ръкава на блузата ми. - Ето това причинява вашия любим Джак Гилински на приятелката си и това... - посочи лицето си. -...на мен, когато се опитвах да спася Джесика от ада.
Всички погледнаха разочаровано Джак. Какви ги говори този? В какъв филм е влязъл?
-Това не е вярно! - отвърнах като отскубнах ръката си от тази на Тони.
-Лазиш ми по нервите, копеле... - каза през зъби Джак и се приближи към него. Хвана го за яката, но в този момент директора се появи и те отново се озоваха в дирекцията.
YOU ARE READING
In Love With A Motorist
FanfictionАз бях лудо момиче, преди трагедията в живота ми, а той обикновено момче, което бе събрало всички добри качества на този свят. Аз не виждах смисъл в живота и живеех ден за ден, а той имаше ясно изразена цел - да бъде най-добрия моторист в града.