VI.

3.3K 99 9
                                    

Max se na mě koukl, když jsem mu dala trochu posmutnělý výraz, pustil mě a odešel. Bylo mi ho trochu líto, ale hrozně na to tancování naléhal, což mi docela vadilo.

,,Vzala sis je,"stál najednou Harry přede mnou. Koukla jsem se na něj, opět měl na tváři ten jeho úšklebek. Prokroutila jsem hlavou.

,,Zaprvé, vzala jsem si je, protože jsem žádnou jinou možnost neměla,"byla to trochu lež, ale co už. ,,A zadruhé, nemusel jsi ho tak odhánět,"nadzvedla jsem obočí. Chytl mě za ruku, čím si mě přitáhl blíž k sobě.

,,Jsi zatraceně krásná, Prim,"pošeptal mi do ucha. Cítila jsem, jak mi rudnou tváře. Proč mi to říká? Položil mi velké dlaně okolo pasu, což mě donutilo položit ruce na jeho hruď. Zakroutila jsem hlavou.

,,Jak můžeš vědět, že s tebou chci tancovat?"koukala jsem na něj, byl tak zatraceně vysokej. Zasmál se, asi poprvý jsem ho viděla se smát. Měl dobrou náladu a bylo to na něm poznat. Prokroutil očima, takže mi ani nic neodpověděl. Dál jsem to neřešila, oba jsme věděli, že s ním tancovat chci, takže jsem se tomu nebránila. Položila jsem ruce okolo jeho krku. Nechápala jsem, co se s ním stalo, jelikož normálně bývá chladný a odtažitý. V tuhle chvíli jsem se s ním cítila hrozně dobře, i když jsem se toho pocitu snažila zbavit, nějak to nešlo.

Písnička už moc dlouho netrvala, takže když skončila, pomalu jsem se od Harryho odtáhla. Nemohla jsem z něj spustit oči, stejně jako on ze mě, koukal se na mě tak vážně, opět s trochu zamračeným obočím, tak, jak ho znám.

,,Harry, tady jsi!"přišla k němu v rychlosti Kaylee, když mě ale uviděla, málem mě propálila pohledem.

,,Už půjdu,"řekla jsem obraným hlasem. Prokroutila jsem oči v sloup, ale než jsem odešla úplně, zaslechla jsem Kaylee, jak říká něco o tom, jestli půjdou na záchod, takže jsem se jemně otočila a viděla jsem, jak ji táhne za ruku, aby se mu neztratila. Může být někdo tupější než ty, Rose? Nesměla jsem nad tím přemýšlet, co jsem čekala. Jen jsme spolu tancovali a já určitě nejsem ochotna si to s ním rozdat někde na záchodcích.

,,Tady jsi!"přiběhla ke mně Amber. Usmívala se jak sluníčko, zatímco moje nálada se za těch pár minut o dost změnila. ,,Je tu Louis."

,,Jo, je to školní ples, bylo dost jasný, že tu bude,"zasmála jsem se. Bouchla mě do ramene, čemuž se zasmála i ona.

,,Rose? Můžeme si promluvit?"stál za mnou Louis. Nervózně jsem se otočila.

,,A o čem?"nakrčila jsem na oko nechápavě obočí.

,,Třeba o tom, že se mi vyhýbáš, proč?"najednou jsem cítila, že Amber někam odešla, doufám, že se nenaštvala nebo něco. ,,Řekl ti o mě Harry něco? Viděl jsem, jak spolu tancujete."

,,Ne, Harry mi nic neřekl. Tys chodil s Jennou, než odjela do Norska, že?"zeptala jsem se, abych nebyla tak nápadná.

,,Takže řekl. Rose, nemohl jsem za to, co se stalo,"koukl se na mě vážně. Polkla jsem. Takže o tom ví.

,,Já vím,"přikývla jsem. ,,Bála jsem se s tebou mluvit, abych neřekla něco, čeho bych pak litovala. Ale nějak se mi teď nechce o tom mluvit."

,,Jasně, ani já o tom mluvit nechci. Každopádně jsem rád, že se to vysvětlilo,"pousmál se. Přikývla jsem, přičemž jsem se koukla za něj. Uviděla jsem, jak Harrymu někdo plácá na rameno. To už se vrátil ze záchodu? Protočila jsem nad ním oči. On s dalšími kluky se vydali ven. Všichni vypadali tak nějak naštvaně.

,,Vím, že to s Jennou stále bolí, ale přece jen, už je to nějaká doba. Myslím, že bys měl pozvat Amber k tanci,"nadhodila jsem, stále zabrána do myšlenek o tom, co se asi dělo.

Fine Line  | FF h.s.  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat