Setkala jsem se před školou s Amber, přesně jak jsme se včera u Damley's domluvily. Pozdravila jsem jí s úsměvem, ovšem ona vypadala spíš než vesele trochu...nervózně? Nakrčila jsem obočí. Neřešila jsem to, proto jsme jen vešly dovnitř školy, furt mě tak zvláštně pozorovala.
,,Tak už to vyklop,"došlo mi, že má na srdci něco, co mi chce říct.
,,Co myslíš?"dělala jakože neví, ale poznala jsem, že věděla moc dobře co myslím. Prokroutila jsem očima.
,,Nech toho, co se děje?"otevřel jsem skříňku, že které jsem si následně vzala věci. Dnes už máme normálně 7 hodin, včera to bylo jen proto, že to byl první den.
,,Co to bylo včera? Když si odcházela no víš...jak jsi narazila do Stylese,"poslední část řekla spíš šeptem, jakoby se bála, že ji někdo uslyší.
,,Vážně se ptáš? Myslela jsem, že ho znáš líp než já. Chová se jak kretén, myslí si, že je to asi vtipný nebo já nevím,"prokroutila jsem nad jeho jménem očima. Koukla na mě malinko šokovaně, ale pak se jen zasmála.
,,Vypadalo to, jako bys s ním něco měla, tak jsem se trochu bála,"oddechla si. Zakroutila jsem hlavou.
,,Zaprvé nikdy bych si nezačala s někým, koho neznám a už vůbec ne s někým, jako je on,"vydali jsme se směrem na hodinu chemie. Přes prázdniny jsem zapomněla, jak chemii nemám ráda. Jelikož to byla první letošní hodina, jen nám učitelka ukazovala nějaký "strašně zajímavý" pokusy. Celou dobu jsem si kreslila do doteď nepopsaného sešitu. Ani nevím, co to mělo být, ale vznikla z toho nějaká velká kytka. Kreslení mi chybí, ani nevím, proč si na to nikdy nenajdu čas, i když se většinu času nudím. Koukla jsem se na rozvrh, když v tu chvíli mi došlo, že další hodinu je výtvarka, málem jsem vykřikla nahlas ano, ale zadrhla jsem se včas. Zazvonilo se, tak jsem se rozloučila s Amber, abych mohla hned jít hledat učebnu výtvarný výchovy.
Polkla jsem jako bych měla v hrdle knedlík, když jsem viděla, že tam jako jediný sedí Harry a na jeho klíně nějaká holka. Převrátila jsem oči, nebudu přece čekat na chodbě než přijde víc lidí. Šla jsem si sednout co nejvíc dozadu doufajíc, že si mě ani jeden nevšiml.
,,Chceš se přidat?"slyšela jsem. Bože já se pobleju. Zvedla jsem hlavu, přičemž jsem viděla jak na mě Harry i ta holka kouká. Ta holka, jak jsem se včera dozvěděla od Amber, se jmenovala Kaylee. Pochopila jsem to tak, že je to Harryho holka, ale asi mají otevřený vztah. Prokroutila jsem očima. Koukala se na mě vražedným pohledem, zatímco Harry se pobaveně naškleboval.
,,Ne dobrý, jen se tu prosím nesežerte,"ironicky jsem se usmála, Kaylee se zase začala nasávat na Harryho krk, což zapříčinilo mé jemné zadušení. Koukal se na mě. V tu chvíli jsem doufala, že je nechuť ve mě viditelná i v mých očích, které s jeho navazovaly celou dobu oční kontakt. Zajímalo by mě, co si o tomhle myslí jeho rodiče. Odvrátila jsem pohled, abych se mohla kouknout na jeho ruku pokrytou tetováními, nebudu lhát, nejsou špatný, ale takhle nad ním nemůžu přemýšlet. Radši jsem vrátila pohled k sešitu a doufala, že už se zazvoní a přijde učitel.
_ _ _ _ _ _
Došlo mi, že jsem za dnešek neviděla Louise, možná jsme jen neměli společný hodiny. Pokrčila jsem nad tím rameny, ale v tu chvíli jsem ho uviděla nejspíš u jeho skříňky. Koukl se na mě s úsměvem, proto jsem přišla k němu.
,,Ahoj,"pozdravil mě, stejně ve stejný čas jako já jeho. Zasmáli jsme se tomu.
,,Dneska jsem tě neviděla,"řekla jsem popravdě, donutilo mě to přemýšlet, jestli jsme měli stejný hodiny.
ČTEŠ
Fine Line | FF h.s. ✓
FanfictionAni ve snu mě nenapadlo, že on by mohl být ten, díky kterému bych zvládla pocítit ten krásný pocit, lásku. Bylo to to, co jsem si vždy přála. Láska, tak složitá emoce, ale díky němu se to vše zdálo tak jednoduché. - Prim, dcera oceňovaného lékaře, s...