79.0

852 45 1
                                    

Ik word gewekt door Nadir die onrustig aan het draaien is en Mahir die honderd keer ''mama'' zegt. Ik ga recht zitten en leg Nadir op mijn schoot. 'Wat is er schat?' Vraag ik aan Mahir. 'Auto.' Zegt hij en kijkt vragend om zich heen. Ik denk even na. 'Daarzo in de tas.' Zeg ik en wijs er naar. Hij pakt hem eruit en klimt op het bed. Ik pak de afstand en zet Bumba op tv. Nadir leg ik neer en sta op. Ik maak twee flesjes en geef het aan de kids. Terwijl ik hun kleren bij elkaar zoek wordt Faisal wakker. Hij speelt met de kids en in de tussen tijd pak ik voor mezelf ook een outfitje Ik pak luiers en doekjes. Dan pak ik Nadir uit Faisal zijn handen en verschoon hem. 'Lekker geslapen?' Vraag ik aan Faisal terwijl ik druk bezig ben met het aankleden van Nadir. 'Jawel. Wel nog wat moe.' Gaapt Faisal. 'Mahir kom.' Zeg ik als ik klaar ben met Nadir. Mahir springt lachend op het bed en negeert me compleet. Faisal pakt hem en zet hem voor me neer. Ik glimlach dankbaar en trek Mahirs kleren uit. Hij trapt en gilt lachend. 'Mahir klaar nu!' Zeg ik boos Hij blijft lachen. Faisal geeft hem zijn flesje die op de grond lag en Mahir stopt met irritant doen. Ik kleed hem uit en laat hem naar de wc gaan. 'Wat wil je doen vandaag? Ze hebben geen zwemkleren aan.' Merkt Faial dan op. 'Er is een soort Monkey Town hierzo zo'n twee uur rijden vandaan. Heel groot en goede recensies.' Zeg ik terwijl ik Mahir aankleed. 'Wie leest er nou recensies.' Lacht Faisal. 'Ik? En miljoenen anderen.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Oude wijven ja.' Lacht hij. Ik leg Mahir op de grond aangezien hij klaar is en daarna Nadir. 'Oud wijf.' Lacht Faisal weer. 'Bek dicht.' Zeg ik en rol met mijn ogen. Hij kijkt me uitdagend aan en voor ik ook maar kan reageren trekt hij me op het bed. Ik lig nu bovenop hem en hij kijkt me grijzend aan. 'Loser.' Zeg ik chagrijnig. Hij wilt me zoenen, maar ik draai weg. Als reactie daarop drukt hij kusjes op mijn wang en in mijn nek. Lachend probeer ik hem weg te duwen. 'Stop eens.' Lach ik. Hij likt me in mijn nek en op mijn neus. Met een vieze blik duw ik hem weg en veeg mijn gezicht schoon. 'Viezerik.' Zeg ik. 'Vind je mij zehma vies?' Lacht hij. 'Fucking vies ja.  Je likte me hallo?' Zeg ik terwijl ik mijn elastiek uit mijn haren haal. 'Vind je dat vies? Ik ben in jou geweest ah mosiba. In jou!' Roept hij hard. 'Houd je kop dicht.' Lach ik en ga verder met het kammen van mijn haren. 'In.' Herhaalt hij en knijpt in mijn bil. Ik draai me om en kijk hem chagrijnig aan. Nadir hangt aan mijn been en ik til hem op. 'Papa is loser. Zeg maar loser. Doe maar zo.' Zeg ik en steek mijn tong uit. Nadir steekt zijn tong uit en ik moet hard lachen. 'Loser.' Lach ik. 'Loser hmm.' Zegt Faisal hees en doet zijn armen om mij en Nadir heen. Hij lacht met Nadir terwijl hij vaak op mijn billen slaat. 'Ugh viezerik.' Zeg ik vermoeid en duw Nadir in zijn armen. Ik maak een staart in mijn haren en pak mijn lingerie uit de koffer. 'Rood. Oeh. Sexy hoor.' Hoor ik achter me. Ik negeer hem en kleed me uit. 'Hoe lekker dit ook is moet ik wudu doen.' Zegt hij en verdwijnt de badkamer in. Terwijl ik me uitkleed kijk ik wat Mahir en Nadir doen. Mahir is druk bezig met zijn speelgoed en Nadir kijkt in de spiegel. 'Je bent mooi he lieverd.' Lach ik als ik naar hem kijk. 

'Eerst eten en dan verder spelen.' Zeg ik als Mahir blijft tegenstribbelen. Ik zet hem goed in zijn stoel en ga zelf weer zitten. We hebben wat frietjes besteld met bitterballen, nuggets en twee burgers. Er is sowieso niet heel veel keus hier, maar met kinderen eindigen we gewoon weg vaak met frietjes. Ze zijn er dol op, Faisal ook trouwens, en het is gewoon super simpel. Thuis probeer ik wel gezond te koken, maar vaak willen ze dat niet. Moeilijke wezens die kinderen. Ik lach in mezelf terwijl ik Nadir een frietje geef. Ik neem een hap van mijn burger als ik opmerk dat Faisal weer eens naar iemand aan het staren is. Ik volg zijn ogen en zie dat het niet naar iemand, maar naar iets is. Een televisie met daarop voetbal. 'Verslaafde.' Zeg ik als ik hem weer aankijk. 'Belangrijke wedstrijd.' Zegt hij terwijl hij op zijn gemakje door eet en naar de televisie staart. Ik wil reageren, maar trek snel het flesje uit Mahirs handen aangezien hij ermee aan het spelen en knoeien is. Kinderen. Mannen. Pff.

'Ik kan niet wachten tot ik in m'n eentje op vakantie kan.' Zucht ik zacht. Het is inmiddels avond en de kids slapen net. Ik lig met Faisal in bed. Hij speelt een spelletje en ik kijk tv. 'In je eentje? Hoe bedoel je?' Vraagt hij terwijl hij druk bezig is met zijn mobiel. 'Vakantie is rust. Dit is geen rust.' Zucht ik. 'Dus je wilt wachten tot de kids ouder zijn en dan ga je alleen op vakantie?' Vraagt hij verward. Ik zet de televisie uit en ga goed tegen hem aan liggen. 'Inderdaad.' Bevestig ik. 'En waar ben ik dan?' Vraagt hij. 'I don't know. Niet mijn probleem. Ik ga niet met jou Jij wilt alleen seks.' Zeg ik gapend. 'Ja oke dat is waar, maar je gaat echt niet zonder mij grapjas.' Zegt hij terwijl hij zijn telefoon op het nachtkastje zet. Hij kijkt me aan en streelt mijn wang. Ik druk mijn lippen kort op die van hem. 'Ochtend, middag en avond seks.' Mompelt hij. Ik moet lachen. 'Can u shut the fuck up?' Vraag ik. Fronsend kijkt hij me aan. Mijn lippen druk ik tegen die van hem aan. 'Ik hou van je sukkel.' 'Ieuw niet zo klef doen.' Zeg ik en trek een vies gezicht. 'Ieuw liefde. Ieuw gevoelens.' Doet hij me na. Ik moet lachen en leg mijn hoofd tegen hem aan. Ik voel zijn handen naar mijn billen glijden en erin knijpen. Ik ga half op hem liggen en moet gapen. 'Ik ga gewoon slapen hoor.' Zeg ik. Hij drukt zijn lippen op die van mij en knijpt weer in mijn bil. 'Dacht je dat?' Lacht hij grijzend. Ik sluit mijn ogen vermoeid en als ik ze open is Faisal naakt. 'Wat een oversekste guy ben je toch.' Lach ik. Hij drukt zijn lippen op de mijne en kijkt me verleidelijk aan. 'Zo oversekst.' Zeg ik, rol met mijn ogen en zoen hem.

Life Of A Nerd {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu