85.0

1.5K 62 17
                                    

Het laatste deeltje💓

Het is ondertussen een tijd later. Mahir praat veel meer, maar moet nog steeds wel naar de logopedie eens per week om de uitspraak te verbeteren. Hij begint deze week met groep 1 van de basisschool. Hij heeft er erg veel zin in. Nadir zegt woordjes na en groeit op zijn eigen tempo. Hij is pas begonnen bij de peuterspeelzaal en vind het erg leuk. Beide zijn ze gek op auto's en voetballen. Faisal werkt nog steeds als jeugdbegeleider en vindt het erg leuk. Hij komt vaak thuis met interessante verhalen en is erg tevreden met zijn baan. Tussen ons twee gaat het goed. We hebben eens per maand een date en proberen zo de vlam gewoon te blijven houden. We hebben af en toe ruzie, maar we slapen elke nacht nog naast elkaar. Ik ben nog steeds even gek op hem als ik vroeger was. Ik hou van mijn kleine familie. 

Het is vandaag de laatste dag van de vakantie. We hebben besloten om lekker naar het strand te gaan. Het is niet koud en niet warm, perfect weer om even naar het strand te gaan. De jongens spelen met zand en schieten met de bal. Ze rennen achter elkaar aan en achter de meeuwen. Faisal houdt mijn hand vast terwijl we om ze lachen. We eten een frietje en gaan langs Ibrahim en Nada. Ze zijn inmiddels getrouwd en verwachten hun eerste kindje. 

Life Of A Nerd {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu