Úvod

833 24 2
                                    

Cole

,,Páni byla jsi opravdu dobrá Vanesso." Řeknu, když se po svém snad nejlepším výkonu svalím vedle ní.  
,,Prosím? Já jsem Victorie." Řekne naštvaně a v momentě si začne sbírat svoje oblečení.  
,,Hej, co to děláš kotě?"   
,,Odcházím. Cole Mendesi jsi ten největší děvkař na světě." Vykřikne a hodí po mně moje tričko. Jenom nad tím protočím oči.  
,,Ježiši každý jsme nějaký. Zvykni si." Řeknu jako největší pohodář a ruce si dám za hlavu.   
,,Jsi fakt kretén." Řekne a s prásknutím dveří odejde.
Díky bohu konečně je pryč. Teď jsi asi říkáte co to mělo znamenat. No to byla vlastně jedna z druhaček na naší škole. Jo jsem hroznej děvkař, ale hrozně mě to baví. Na škole jsem hodně oblíbenej a i když jsem takový, jaký jsem, tak mě holky chtějí. Mám tmavě hnědé vlnité vlasy a hnědé oči. Jsem docela vysoký, měřím 190 centimetrů. Docela na sobě pracuju, rád cvičím a dbám na sebe. Mám úžasnou rodinu, teda až na mého mladšího bratra Shawna. Ach bože, jak já toho sralbotku nesnáším. Je úplný opak mě, je to hroznej posera, ten neviděl nahou holku ani na obrázku. Je to prostě slaboch, co drnká na kytaru. Ano, já jsem děvkař a to nic a hlavně nikdo nezmění.

Shawn

,,Shawne snaž se, trochu mysli, co ti dneska je?" zeptá se mě můj manažer Andrew Gertler.
,,Já nevím Andy, prostě na to asi nemám" zalžu mu. Právě vymýšlíme, jak bude celý tour probíhat, je to až za dlouho, ale je to ten největší tour, jaký jsem kdy měl. Pravý důvod mé nepozornosti je, že jsem si trochu moc vzal k srdci, co mi dnes ráno řekl můj bratr, respektive moje starší dvojče, Cole. Nemáme se moc v lásce, vlastně spíš vůbec. On mi furt něco kazí, ponižuje mě a je to s ním k nesnesení. Dneska ráno mi řekl takovou věc a já si uvědomil, že je to vlastně pravda. Řekl mi, že píšu písničky o lásce, o které nic nevím, že jsem holku neměl a holku jsem ani nikdy neviděl nahou. Což je vlastně docela i pravda. Vžil jsem se tolik do své pěvecké kariéry, že jsem tohle neřešil. Ale teď když je mi už devatenáct, je to trochu divný.

Asi bych taky konečně chtěl holku, jenže většina holek co s bráchou známe jede stejně po Colovi. Absolutně nechápu proč, každou noc má jinou a pak se bude navážet do mě, alespoň jim nelámu srdce těsně po tom, co se s nimi vyspím. Prostě svého bratra nenávidím a to, že už je i na mě dost. Já se snažím být optimistický, milý a empatický. Alespoň mám svou mendesarmy, to jsou ty nejlepší fanynky na světě, kdybych mohl, vezmu si každou jednu z nich, ale to asi úplně nejde.

,,Tak běž domu Shawne a odpočiň si, zítra to probereme" řekne mi Andy a já přikývnu.
,,Nemyslím si, že to zítra bude lepší, teda pokud by nějakou náhodou můj bratr nezmizel a já ho už nikdy neviděl" řeknu si pro sebe.
,,Co jsi říkal? "zeptá se Andy.
,,Nic nic, tak zatím" řeknu a rychle přes sebe přehodit svou koženou bundu a vyjdu ze studia. Pak si sednu do svého Jeepu a rozjezdu do domů. Do školy už nejdu, to nemá cenu. A navíc to mám omluvené. Naštěstí teď doma Cole není, protože musí být ve škole, ale až přijde, tak to se fakt nemůžu se dočkat, až zase uvidím své milované dvojče.

Courtney

,,Uhni ty šprtko." Zařve na mě jedna ze školních bárbín. Jenom si povzdechnu, na tohle jsem docela zvyklá, no vlastně mi ani nic jiného nezbývá. Tady na téhle škole jsem takovej ten odpad. Jsem taková ta šedá myška, co sedí v koutě.   
,,Promiň." Řeknu, přitisknu si k tělu svoje učebnice a svůj zrak přesunu na svoje boty.   
,,Bože, ty jsi taková ubožačka, víš to?"   
,,Ano vím." Řeknu odevzdaně.  
,,To jsem ráda a teď se kliď." Řekne a i s těmi svými ovečkami odejde. No jo, Vanessa Hallová mi dělá ze života doslova peklo už od prváku. Je to jedna z nejhezčích holek na škole. Má toho spoustu, co já nemám. A navíc chodí s tím nejhezčím klukem na škole. Ale zpátky ke mně.

Moje jméno je Courtney Harrisová jsem docela malá, mám jenom 160 centimetrů jo, je to docela hodně málo. Jinak mám dlouhé vlnité kaštanové vlasy a modrozelené oči. Jsem docela chytrá, ale to jen díky tomu, že mi nic jiného nezbývá, nemám moc kamarádů, mám jednu nejlepší kamarádku Clarke. Jenomže ta patří do skupiny lidí, co jsou úplně někde jinde než já. Abych vám to vysvětlila, tak jsou tady takové skupiny. První je on, Cole Mendes, nejhezčí kluk na škole a hlavně děvkař. On tvrdí, že spal s každou holkou u nás na škole, ale to není pravda. Víte proč? Já jo, protože jsem to já. Jenomže o mně ani neví, že sem chodím.
Pod ním je ta napudrovaná fasáda se svými poskoky, pak jsou oblíbený normální lidi, který všichni na škole milujou, mezi kterými je moje Clarke, potom jsou normální lidé, co vychází s každým. Ty co nevychází s každým šprti, nerdi, co nemají moc holek kolem sebe, potom takový ty hudebníci no a pak jsem já. Ta co pořád sedí v knihovně a ani šprti se s ní nebaví. No prostě odpad téhle školy. Teda kromě učitelů, ti mě mají docela rádi.

Moje nejmilejší místo je knihovna, protože sem nikdo nechodí. Tady jsem spokojená a nejsem vystavena terčem posměchu. Vlastně už to ani ne, protože jsem pro každého vzduch, nic pro ně neznamenám. Jednou bych chtěla odjet do Evropy třeba, alespoň jednou budu na místě, kde pro někoho budu něco znamenat.

Clarke

,,Vanesso, co si to na ní dovoluješ?" doženu snad tu největší krávu na světě. Právě se chovala dost hnusně k mé nejlepší kamarádce Courtney. Chová se k ní tak dost často a Courtney si to nechá líbit, ale tohle už já nevydržím. Jsem Clarke Smithová. Nejsem nejoblíbenější na téhle škole, ale mezi hodně oblíbené patřím. Moje Courtney z mně neznámých důvodů je úplně na spodu pomyslného žebříčku oblíbenosti. Když to tak řeknu, jsem jediná, kdo ji tady má rád. Jsem taková normální holka. Mám 168 centimetrů a štíhlou postavu. Takže takovej normál. Mám hnědé rovné vlasy do půlky zad a modrozelené oči. Jsem celkem přátelská a občas i vtipná a lidi mě mají rádi. Ani nevím proč, podle mě je Courtney mnohem zajímavější člověk a je hrozně chytrá, což já úplně nejsem.

,,Moc si nevyskakuj Clarke. Ale být tebou, poslala bych toho tvého poskoka do prdele a bavila se radši se mnou. Třeba by jsi si získala i přízeň Cola"
,,Proč myslíš, že zrovna o vás dva stojím? A není to žádný můj poskok, je to moje kamarádka. Navíc, stejně tě ten tvůj Cole brzo pošle někam a bude spát s jinou, až ho přestaneš bavit"
,,Prosím? Ty jsi zapomněla kam patříš? Patříš až do sku-"
,,Seru vám na nějaký skupiny. Ty vaše posraný skupiny nejsou k ničemu dobrý, hrozně snižujou sebevědomí. A někomu ho zase přehnaně zvyšujou" poslední větu spíše zašeptám. Tohle bych si zase nedovolila, nebo by to nedopadlo moc dobře.

,,Ale ale, Clarke jsi pěkná holka, ale moc si nevyskakuj nebo ti ze života udělám peklo"
,,Hele já nejsem žádná tvoje kurvička, tohle si zkoušej na někoho jinýho Mendesi" jo, tohle jsem asi neměla říkat, protože Cole mě silně, ale přesto ne hrubě strčil na skříňky a přišel těsně ke mně. Já jsem už teď strachem přikrčila oči a otočila hlavu pryč od něho. Na krku jsem ucítila jeho teplý dech.
,,Líbí se ti to Clarke?" zašeptá mi do ucha a já i když nechci, přikývnu na souhlas.
,,Ano" řeknu odevzdaně a on se přesune k mému uchu.
,,Tak buď hodná holka a nezlob mě" řekne a i s tou svojí bandou namyšlených barbienek odejde.

Já se otočím na skříňky a praštím do nich.
,,Proč jsi tak blbá Clarke, proč?" začnu se vztekat. Proč jsem mu prostě přitakala. Měla jsem jedinečnou možnost ho setřít, ale co udělám? Řeknu mu přesně to, co to jeho vysoký ego chce slyšet, jak nějaká jeho školní kurva.
,,Clarke nic se neděje" přijde mě uklidnit moje nejlepší kamarádka Courtney.
,,Ale děje, nemůžu jim dovolit, aby se k tobě tak chovali. Ale co udělám, zachovám se jak zbabělec "
,,Nezachovala jsi se jako zbabělec, náhodou jsi se mu postavila"
,,Právě že moc ne, někdo mu to ego musí sesadit"

Ahoj, takže tohle je naše nová knížka, jak už jste si přečetli My Annoying Brother. A ano, řekla jsem naše, je to totiž knížka psaná dvoumi lidmi. Mnou (Verča) a Baru__Mendes. Doufám, že se vám takhle knížka a nápad to psát ve dvou bude líbit. Mimochodem, neplánujeme jenom jednu takhle napsanou knížku, takže se máte na co těšit.

Veru a Baru ❤️

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat