71.KAPITOLA

149 14 0
                                    

Z pohledu Shawna

,,Tak jo, super Shawne. Jsi moje poslední naděje, jestli nevyjde tohle, tak Courtney ztratím" řekne Cole a v očích se mu zalesknou slzy, které hodně rychle odežene.
,,Cole neboj se, všechno dopadne dobře. Já s ní promluvím, ona to snad pochopí" řeknu a usměju se na něj. Pak každý odejdeme do svého pokoje a děláme si svoje věci. Večer se všichni sejdeme na večeři. 
,,Tak dobrou chuť" popřejeme si a pustíme se do jídla. Teda, všichni kromě Cola. 
,,Cole ty nejíš?" zeptá se ho táta, Cole zaklepe hlavou a pustí se do jídla. Respektive se v něm spíše čvachtá.
,,Cole notak, jíst musíš. Přece nevyhladovíš kvůli rozchodu"
,,Ale já nemám hlad" odvětí úplně suše.
,,Cole ihned to sněz nebo si mě nepřej" Cole jenom protočí oči, ale sní to.

Večer si docela unavený lehnu do postele a do pár minut spím. Ráno mě probudí budík a já se líně vyhrabu z postele. Hodím na sebe klasicky černé džíny, nějaké tričko a pro dnešek modrou mikinu. Učešu si vlasy, jak by řekl Cole, do vlnobití a vyčistím si zuby. Pak sejdu dolů na snídani, dám si jenom banán a zamířím do školy.
,,Ahoj Courtney, platí, že dneska půjdeme spolu ven?" zeptám se, když k ní dojdu a opřu se o skříňky.
,,Jo, platí" řekne úplně chladně a zabouchne skříňku a pak odejde do třídy.
,,Ahoj lásko" pozdraví mě Clark, já na ni jen hodím bezradný výraz.
,,Copak se děje?" chytne mě za ruku.

,,Jsem poslední naděje na to, aby se Courtney vrátila ke Colovi a vy jste byli zase kamarádky. Jestli se mi to nepodaří, tak jsme v háji"
,,Ale podaří Shawny, já ti věřím" řekne Clarke a usměje se na mě, její úsměv mi ihned zvedne náladu a vžene krev do žil. Donutí mě to se taky usmát. Pak odejdeme do třídy. První hodinu zrovna sedím s Courtney.
,,A-ahoj" pozdravím ji trochu zdráhavě.
,,Ahoj" odpoví mi opět bez emocí.
,,Hele já jen-"
,,Půjdu s tebou, jo? To ti musí stačit" řekne a já se úplně zarazím. Tohle je tak moc jiná Courtney.

Celá škola uběhne docela rychle, teď už končí poslední hodina. Po zvonění zamířím ke své skříňce, kde se ještě potkám s Colem.
,,Kámo prosím, to zvládneš. Já ji miluju a hrozně moc a tohle-" já ho ale přeruším.
,,Je poslední šance, já vím. Už jsi mi to řekl tak stokrát" zasměju se. Pak ještě dojdu za Clarke.
,,Tak já jdu lásko nebo mi Courtney uteče" řeknu, když vidím, jak si to štráduje ven.
,,Jasný jdi a hodně štěstí" řekne a dá mi poslední pusu, pak se usměje a já jí úsměv vrátím. Pak si všimnu, že Courtney právě vyšla ze školy a tak se rychle rozběhnu za ní.
,,Courtney?!" řeknu, ale bez odezvy. Zdá se mi, že Courtney naopak přidala do kroku. Rychle ji doběhnu a stoupnu si před ni.
,,Co se děje Courtney? Proč jsi takhle utíkala?"
,,Nevím? Neříkej mi, co mám dělat. Ty ne" řekne a já se zase zarazím, zhluboka vydechnu a už spolu se vydáme k mému autu. Já nás dovezu k jednomu parku.

Zaparkuju a oba vystoupíme, Courtney docela spěchá a tak za ní musím zase popoběhnout.
,,No tak jo, co chceš? Ať už můžu domů" řekne otráveně.
,,Já jen chtěl-"
,,No dělej" řekne a spraží mě pohledem.
,,Hele Courtney nevím o co ti jde, ale teď se s prominutím chováš jak totální kráva"
,,Já? Já se nevsadila, že ti Clarke zlomí srdce"
,,No to ani já ne, ale proč tohle děláš. Chápu, že jsi naštvaná, ale chováš se ke mně strašně. Mně to taky není příjemný nebo si myslíš, že jsem chtěl, aby se vsadili? Ne nechtěl, věděl jsem, že to není nic dobrého-"
,,No to teda nebylo" skočí mi opět do řeči.
,,Courtney nech toho! Co jsem ti udělal?"
,,Všichni tři jste mi podrazili nohy"

,,Courtney dost. Nikdo ti nohy nepodrazil, sázka už dávno padla. Celou dobu, co jsi s Colem chodila, už byla zrušená"
,,Oblbovali jste mě, všichni tři"
,,Nech toho, nikdo tě neoblboval. Cole je bez tebe totálně vyřízenej. Dej mu šanci, poslední"
,,Dám mu šanci" řekne a mě to zaskočí, ale hrozně se zaraduji.
,,Vážně?! Panebože děkuju!!" řeknu a rychle ji obejmu, ona mě ale od sebe odstrčí se znechuceným výrazem.
,,Dám mu šanci, ale neřekla jsem jakou"
,,No a jakou? On udělá pro tebe cokoli"
,,Fajn. Dám mu šanci začít nový život" řekne a mně se zastaví srdce, přísahám, že jo.

,,Jak šanci na nový život? Courtney o čem to mluvíš?" řeknu a můj výraz odpovídá tomu, jako bych právě viděl ducha.
,,Hele nedělej blbýho, přesně víš, jak to myslím"
,,Ne Courtney to ne, to nemůžeš" řeknu a zastavím se, ona se zastaví také a podívá se na mě.
,,Ale můžu" řekne opět s totálně kamennou tváří.
,,Ne Courtney, nemůžeš ho nechat, on tě miluje"
,,Já jeho už ne, chápeš?!"
,,Takže co uděláš?" řeknu a sklopím hlavu k zemi.
,,Odjedu daleko. Třeba do Evropy, začnu nový život bez vás všech a Cole si třeba najde jinou šprtku a můžou se s Clarke sázet, jestli se do ní zamiluje"

,,Courtney to nemyslíš vážně?! Nemůžeš nás tady nechat a odjet si někam do prdele. Máme tě rádi a záleží nám na tobě" řeknu a vážně mi klesne nálada na bod mrazu.
,,Myslím to smrtelně vážně a teď mě omluv, jdu domů" řekne a otočí se na podpatku, pak odejde někam pryč, ani se nestihnu rozkoukat. Dojdu ke svému autu a ještě než nasednu, kopnu vzteky do pneumatiky.
,,Doprdele" neodpustím si nadávku a vlezu do auta. Ještě jednou bouchnu to volantu a pak se rozjedu docela dost rychle. Nejdříve si dojedu pro hodně silné kafe, protože tohle bylo moc i na mě. I s kafem odjedu domů. Vylezu z auta a poměrně silně bouchnu s dveřmi od auta. I se svou kávou odejdu domů a opět bouchnu s dveřmi, že to slyšel celý dům.
,,Co se stalo?" přiběhne ke mně ihned mamka.
,,Doprdele Shawne povídej, ona už mě nechce?!" vyjede po mně Cole a začne se mnou třást.

,,Cole dost, já za to nemůžu a je to ještě horší" řeknu a vidím, že se mu oči plné smutku přemění spíš na oči plné žalu.
,,Dělej, povídej prosím" řekne a sklopí hlavu.
,,Fajn, na rovinu. Ona chce odjet do Evropy" řeknu a Cole ke mně vzhlédne oči. Teď jsou plné překvapení, ale také zlosti.
,,Cole já-"
,,Nepřemluvil jsi ji?"
,,Ne, já ji nepřemluvím" řeknu a Cole se otočí a rychlím a rázným krokem odejde to svého pokoje. Já na mamku hodím bezradný výraz. Pak se rozhodnu ještě zavolat Clarke, aby o tom taky věděla. Odejdu do svého pokoje a zapnu si mobil. Vytočím Clarke číslo a zavolám jí.

,,Ahoj Shawne, stalo se něco? Jak to dopadlo vůbec?" zeptá se mě Clarke a já jsem chvíli ticho, což ji asi vyděsí.
,,Shawne? Shawne?!"
,,Jo promiň. No nedopadlo to vůbec dobře. Courtney chce odjet do Evropy"
,,Cože?!" zařve tak silně, že mi málem praskly bubínky a musel jsem si dát mobil od ucha dál.
,,No prostě je to tak. Už nevím, co víc mám udělat. Teď už to asi není na mně"
,,Takže jsme ji ztratili?" řekne úplně zničeně a já poznám, že každou chvílí bude brečet a to že Clarke nebrečí skoro vůbec.
,,Nevím, ale myslím, že jeden člověk, co by ji přece jen mohl přesvědčit, by se našel"
,,Vážně? A kdo?" 
,,No Cole. Je na něj nasraná, ale neříkej mi, že ho přestala milovat, to nejde"
,,Jo, asi máš pravdu. Doufám, že se to Colovi povede"

,,To já taky a-" přeruší mě velká rána z vedlejšího pokoje.
,,Lásko budu muset končit, zatím ahoj"
,,Ehh, ahoj" řekne zmateně a já to rychle položím a mobil hodím na postel. Rychlím krokem dojdu k pokoji, kde se ozývají ty rány a vyrazím dveře. Uprostřed pokoje stojí Cole a očividně rozbíjí všechno, co mu přijde pod ruku. Na zemi leží jeho mobil, laptop, lampička, dokonce i oblečení, co měl ve skříni.
,,Co tady děláš kurva?!" vyjedu po něm a on mě spraží pohledem.
,,Co myslíš, truchlím" řekne a kopne plnou silou do stolu. Divím se, že mu to noha neupadla.
,,Cole prosím tě, vzpamatuj se. Nechovej se jako totální sráč. Cole Mendes, jakého znám, by se holky nikdy nevzdal a bojoval by do posledního dechu, aby ji dostal zpátky"

,,Jo, poslední dech právě došel" řekne a nohy se mu podlomí a zhroutí se na zem.
,,Cole notak" kleknu si k němu.
,,Ty nejsi žádná bábovka, tak se zvedni a ukaž jí, jak moc ti na ní záleží" řeknu a on trochu pozvedne hlavu.
,,Shawne ona mě nechce"
,,Nechce, ale bude chtít, jenom to zkus, stejně už nic nemůžeš posrat"
,,Jo, máš pravdu. Půjdu za Courtney a udělám všechno pro to, aby neodjela, protože je to holka mých snů, pro kterou mé srdce stále buší"
,,Ano Cole! To je ono, to je správný Cole Mendes!" řeknu a on se pokusí o upřímný úsměv. 
,,Tak fajn, rodina Mendesů se nevzdává a jde si za tím, co chce. Takže já zvednu svojí línou prdel a půjdu té holce říct, jak moc pro mě znamená. Hned teď" řekne a něž stačím cokoli říct, nebo alespoň mrknout, tak je pryč. Já jenom můžu doufat, že tohle už zabere.


Baru a Veru ❤

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat