Z pohledu Clarke
Jdeme se Shawnem i Colem zpátky k autu, je totiž docela pozdě večer, asi okolo půl jedenáctý. Se Shawnem se držíme za ruce a občas se na sebe usmějeme. Jsem tak neskutečně ráda, že se mě konečně zeptal, jestli spolu budeme, protože už jsem to docela dlouho chtěla. Cole jde před námi ke svému autu. Nasedne dopředu, Shawn vedle něho a já dozadu. Nejdřív logicky odveze mě. Vystoupím z auta a Shawn vystoupí taky a chytne mě za ruce.
,,Jsem tak rád, že jsme spolu, mám tě hrozně moc rád, Clarke" řekne Shawn a zakouká se mu do očí, sice v té tmě jeho oči moc nevidím, ale ty jiskřičky v nich jo.
,,Taky jsem ráda a moc" řeknu a Shawn mě naposledy políbí.
,,Tak zítra?" zeptá se ještě do polibku.
,,Zítra" odpovím, když se odtáhnu a usměju se. Pak už zamávám Colovi v autě a odejdu domů.Přijdu potichu domů, kde už všichni spí. Rychle a potichu se proplížím do svého pokoje, kde si vezmu pyžamo a hrozně rychle šťastná usnu. Ráno se probudím až okolo desáté, protože jsem byla dlouho vzhůru. Hned mi na mobilu vyskočí zpráva od Shawna, že si pro mě přijede v půl jedenácté. Takže za půl hodiny a já jsem teprve vstala, paráda. Rychle vyskočím z postele a dojdu do koupelny si dát rychlou sprchu, vyfoukám si vlasy fénem, ještě se lehce nalíčím. Vezmu si svoje klasické světle modré džíny, tričko a mikinu, pak sejdu dolů a dám si snídani s rodinou.
,,Co se tak usmíváš? Vypadáš nějaká šťastná" zeptá se mě mamka.
,,Protože jsem šťastná" řeknu, mezitím jsem ještě napsala Shawnovi, že moc nestíhám a zaspala jsem, jestli by nechtěl k nám a že bych ho rovnou představila podruhé jako svého přítele.Sotva co dořeknu, že jsem šťastná, někdo zazvoní na dveře. Teda někdo, jasně že Shawn.
,,Dojdu otevřít" řeknu a dojdu ke dveřím. Otevřu je a chytnu Shawna za ruku, pak ho vtáhnu do domu, dojdu s ním ruku v ruce do kuchyně a rodiče na nás koukají s otevřenou pusou. Mamka pustí vidličku.
,,Mami, tati, ráda bych vám představila teď už svého kluka, Shawna" řeknu a usměju se.
,,Takže jste konečně spolu!" zaraduje se mamka a rozběhne se k nám, pěkně pevně nás obejme a přitiskne víc k sobě.
,,Shawne já ještě se musím nasnídat, nechtěl by jsi nám náhodou něco zahrát?" Zeptám se a udělám psí oči.
,,No dobře, co mám zahrát"
,,Něco tvého, písničku, u které slova nejsou jen slova" řeknu a Shawn kývne a sedne si k pianu.,,And I know that we just met, and maybe this is dumb, but it feels like there was something, from the moment that we touched, 'cause, it's alright, it's alright, I wanna make you mine" začne zpívat Shawn a já koukám s otevřenou pusou, tu písničku poznávám, to je Kid in love z jeho prvního alba Handwritten. Úplně mi tím vyrazí dech, nemůžu jíst, vnímat ani dýchat. Jenom koukám a snažím se poslouchat.
,,U toho jsi se moc nenajedla, co?" zasměje se Shawn, když uvidí, jak se na něj koukám s vidličkou v ruce.
,,Fajn, tak něco jiného" zasměju se. Pak Shawn zpívá další jeho krásný písničky.Po snídani se odebereme k Shawnovi do auta, ten náš odveze do jednoho parku, vystoupíme a Shawn ke mně dojde a dá si ruku do kapsy od jeho kožené bundy. Já se o ní zavěsím a položím si hlavu na jeho rameno.
,,Ani nevíš kolikrát jsem o tomhle snil"
,,Jo, já taky. Hele jak dlouho už mě chceš?"
,,Vlastně od prvního dne, kdy jsme se viděli"
,,Ou, já tě dohazovala Courtney a ty jsi chtěl mě?" Zeptám se soucitně a udělám takový obličej, který asi umím jenom já.
,,Jo, přesně tak" řekne a zasměje se.
,,Ježiši promiň, proč jsi mi to neřekl?"
,,Courtney ti to řekla několikrát a já nevěděl jak, protože jsem si myslel, že mě nechceš a chceš spíš Cola",,Ty jsi se zbláznil?! Já a Cole?! Nikdy, to ti můžu odpřísáhnout, hnusí se mi jeho chování, chování k holkám, prostě všechno. V jednu chvíli mi připadá jako dobrý kamarád, ale to je tak všechno, víc vážně ne"
,,Jo? Tak to je dobře, on takový je, ale někdy mi připadá, že ho Courtney malinko změnila, ale pak je to zase zpátky"
,,Jo, taky mi to tak připadá. Doufám, že se změní a nezlomí Courtney srdce"
,,To ho asi zabiju, je to fakt moc fajn holka. Ale když už jsme u toho, ta dohoda se nesmí naplnit, když jsi teď moje"
,,Ta by se nenaplnila ani tak, neboj. A teď když jsem tvoje, tak už vůbec ne, to tomu parchantovi neprojde"
,,To je moje holka!" řekne a stáhne si mě do polibku.Nevím proč, ale tak nějak u Shawna cítím víc než u Lucase. Vůbec to nechápu, já Lucase hrozně moc milovala, ale Shawn ve mně vzbuzuje úplně jiné pocity, než Luc. Když mě líbá celým tělem mi prochází neskutečná zima a šílené vedro, v břichu mi lítá tak milion motýlků, kolena se mi propadají a kdyby mě Shawn nedržel tak už mu ležím u nohou, protože bych se neudržela. Potom si zase rozejdeme a já se trochu uklidním.
,,Hele Shawny-"
,,Jak jsi mi to řekla?" zeptá se.
,,Ehm, Shawny?"zarazím se.
,,Ježiš ono ti to vadí, moc se omlouvám" docela se začervenám, protože je mi dost trapně.
,,Ne, to se neomlouvej, náhodou se mi to docela líbí. Akorát tak mi říkala doteď jen mamka a občas Aaliy. Ale teď mám novou hrozně moc důležitou holku v mém životě"
,,Předtím jsem nebyla?" Zeptám se naoko uraženě.
,,Ale to víš, že byla",,Hele není to Courtney?" Zeptám se, když na lavičce sedí někdo, kdo vypadá dost podobně a nejspíše se učí nebo čte knížku.
,,Vypadá to tak" řekne Shawn a my k ní dojdeme.
,,Ahoj Courtney, co ty tady?" usměju se. Ona když nás uvidí se úplně rozzáří.
,,Ahoj, no já si četla. A co vy?" řekne a koukne se na naše spojené ruce.
,,My jsme se jen tak procházeli a povídali si"
,,Holky já dojdu pro něco k pití, mám hroznou žízeň, za chvíli jsem tu" řekne Shawn a my kývneme, já mu dám ještě rychlou pusu a on odejde.,,Co je Courtney?" Zeptám se a přisednu si k ní na lavičku.
,,Ale nic, to neřeš"
,,No šup, chci to vědět"
,,Ale já to nechci kazit den se Shawnem svýma depkama"
,,Nezkazíš, teď mi to řekni"
,,Dobře, tak zdál se mi sem, byla jsem na vysokoškolské koleji a moje spolubydlící Dawn mi donesla dopis z Kanady. Myslela jsem, že je od tebe, ale byl od Cola" řekne a do očí se jí nahrnou slzy, já ji rychle obejmu.
,,A co v něm bylo?"Zeptám se opatrně.
,,Bylo to hrozně hezky, ale na Cola divně napsané, ale ve zkratce že mě miluje a navždy budu v jeho srdci" řekne a tentokrát se neudrží a začne brečet. To už přijde Shawn v tu chvíli.,,Co se stalo?" zeptá se opatrně.
,,Ne, nic. Jenom tvůj bratr" řeknu a protočím očima.
,,Cože on-"řekne Shawn a už chtěl říct splnil sázku, ale já ho dřív zastavila.
,,Jenom sen. Měla bych přestat žít ve snech a žít trochu víc v realitě, kde Cole je totální parchant" řekne a trochu se uklidní.
,,Courtney nechceš se s náma projít?" navrhne Shawn.
,,Ne, já vás nechci rušit"
,,To je v pořádku, jen pojď" řeknu a one neochotně kývne na souhlas. Ještě nějakou dobu se procházíme po parku a povídáme si o Colovi. Převážně jakej je to čůrák.
,,Ale každopádně s ním Courtney děláš divy, chová se ke mně rozhodně líp než dříve" řekne Shawn a Courtney na chvíli znejistí. Shawn si toho ani nevšimne, ale mně to zaujme, ale nakonec to nechám plavat.,,Tak já vás odvezu domů, chcete?" zeptá se Shawn a já kývnu.
,,No já nevím, já klidně půjdu pěšky, abych neotravovala"
,,Courtney co s tím furt máš, neotravuješ, pojď" řekne Shawn a otevře jí zadní dveře svého auta, pak otevře jako správný gentleman i mně a já nastoupím na místo spolujezdce. Nejdříve odvezeme Courtney domů.
,,Tak děkuju moc i za společnost i za odvoz" řekne a usměje se.
,,No jasný, nemáš za co" usměje se Shawn na ni.
,,Tak ahoj!" rozloučíme se a pak se rozjedeme ke mně domů.
,,Ty už nejdeš k nám, viď?"
,,Ne, dneska už jsem tam byl, zase někdy příště" řekne a zase se usměje.
,,Dobře, už se nemůžu dočkat zítra školy, to bude komentářů, blbci. Hlavně je ignoruj" řeknu mu, protože neví, čeho jsou ty dementi schopný.,,Jo, jasný. Tak zítra" řekne a políbí mě. Zase jsou všechny ty pocity zpátky.
,,Jo, zítra" odpovím a pak odejdu z auta i když docela nerada. Dojdu k sobě domů.
,,Jsem tak ráda, že jste spolu! Konečně někoho po Lucasovi máš a-"
,,Mami dost ježiš! Dřív či později by to přišlo, takže nemusíš vyšilovat"
,,A nejseš ani trochu nadšená, že tvůj kluk je třeba popová hvězda?"
,,Zpívá hezky a písničky má taky hezký, ale že bych to prožívala, že chodím s někým slavným, to ne hele. Stejně jsem ho poznala jako normálního kluka, já ho tak neberu, že je celosvětově známej, pro mě to je prostě můj kamarád a teď přítel a ne žádná popová hvězda"Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...