16.KAPITOLA

244 18 0
                                    

Z pohledu Cola

,,Tak platí a už se to nedá vrátit zpět." Řeknu a Clarke se ušklíbne.
,,Já stejně nevěřím tomu, že by se Courtney do tebe mohla zamilovat." Řekne můj otravný bratr.
,,Vážně? Tak sleduj." Řeknu a vydám se ke Courtney, která právě míří k nám.
,,Ahoj." Pozdravím a ona se zarazí. Chvíli na mě civí jak na ducha, ale potom její obličej zkamení.
,,Cole prosím nech mě. Není mi dobře a nemám náladu." Řekne a projde kolem mě.
,,Ne počkej, já myslel, že bych tě odvezl domů. A když ti není dobře."
,,Jsi hodnej, ale to opravdu nemusíš."
,,Ale notak Courtney. Budeš doma rychleji."
,,Ne děkuju, je to od tebe milé, ale já si potřebuju pročistit hlavu. Ahoj v pondělí." Řekne a trochu zrychlí. Můj úsměv se změní na úšklebek. Bože, jak já tu holku nenávidím. Ne jen, že mě tady odpálkovala a viděla to Clarke a můj bratr, ale ještě mě ztrapnila největší šprtka na škole.

,,Tohle se ti moc nepovedlo." Zavolá na mě Clarke a vítězně se usměje.
,,Ještě jsem neskončil. Cole Mendes se nikdy nevzdává!" Řeknu a dojdu ke svému autu, zaparkovanému na školním parkovišti. Nasednu a připoutám se. Ještě, že je víkend. Si odpočinu na další nával sexu co mě čeká příští týden. Teda vlastně ne. Kurva, to jsem nedomyslel. Jestli budu chtít sbalit tu šprtku tak si budu muset dát pauzu. Sakra. To mě zabije, ale co, já se nevzdávám. Protože já nikdy neprohrávám. Nastartuju auto a rozjezdu se domů. Přijedu domů. Shawn tady ještě není takže se asi zdržel s Clarke. No co, ta holka stejně bude moje. To vím. Zaparkuju na příjezdové cestě a vypnu motor. Odpoutám se a vystoupím z auta. Zamknu ho a vydám se dovnitř.

,,Ahoj jsem doma!" Zakřičím na celý dům.
,,Ahoj Cole! Jak bylo ve škole?!" Uslyším hlas mamky z kuchyně a dojdu tam.
,,Ale jo šlo to. Měli jsme tělocvik."
,,Takže jsi byl první?"
,,Jo, ale Shawn byl hned za mnou." Řeknu a sednu si ke stolu na proti tátovi. On stáhne noviny, které čte a usměje se.
,,Manueli slyšel jsi náš Shawny byl druhý." Vypískne nadšeně mamka.
,,To je pokrok od toho jak na tom."
,,Manueli prosím nech toho náš Shawn má talent pro hudbu a to mu stačí. A Cole ten je dobrý na sport a."
,,A na průšvihy maminko." Přijde Shawn a dá mamce pusu na tvář jako pokaždé když ji vidí.
,,Jaké průšvihy? Cole co jsi provedl?"
,,Hele dneska jsem nic neudělal. Vyjímečně." Řeknu a zkřížím ruce na hrudi.
,,Ne a co to?"
,,Shawne!"
,,Cole?!"
,,Nic se nestalo vážně. Tenhle víkend nikdo nepřijde. Žádná holka nemusíte se bát." Řeknu a zvednu se. Projdu kolem Shawna do kterého levým ramenem strčím.

Ten jenom protočí očima. Já po schodech dojdu o sobě do pokoje a lehnu si na postel. Vezmu si počítač a zapnu si nějaký film. Ponořím se do děje a když přijde to nejnapínavější ozve se hlasitý zvuk kytary. Naštvaně zavrčím a film pauznu. Zvednu se z postele a dojdu k bratrovu pokoji. Sáhnu na kliku a prudce otevřu dveře.
,,Hele můžeš přestat. Někdo tady sleduje film." Zařvu a on přestane.
,,Tak si vem sluchátka."
,,Hah ty víš, že je hledám. A sluchátka od telefonu mi tam nejdou. Takže přestaň hned." Řeknu a zamračím se.
,,Prostě přestaň!" Řeknu už trochu klidněji, ale stejně to zařvu. Otočím se k odchodu už nemám náladu tady s ním být.
,,Vážně a co děláš ty?" Zeptá se a já se otočím.
,,Prosím?"
,,To co děláš je hrozný."
,,A co dělám?" Zeptám se nechápavě a uchechtnu se.

,,To co chceš udělat. Co ti Courtney provedla?"
,,Bráško tohle je hra a ta šprtka je moje nejkratší cesta ke Clarke. Víš bratříčku."
,,Ale Courtney se do tebe nikdy nezamiluje!" Zařve a odloží tu svou zvučnou věc co dělá přísernej kravál a postaví se.
,,To nevíš. Do mě se zamiluje každá."
,,Ale ty do žádné. Ani neumíš balit holky jenom se s nimi vyspat nedokážeš udělat romantické gesto. Jsi zvíře co nezná lásku. Nikdy si žádnou holku nemiloval."
,,Ano to máš pravdu nemiloval a k čemu. Nepotřebuju lásku."
,,Chudák Courtney." Řekne a já se začnu smát.
,,Ona to přežije. Já půjdu dál a ona taky. Jednoduchý tohle je prostě život." Řeknu klidně a zkřížím ruce na hrudi.
,,Jo a co když se ty zamiluješ do Courtney?!"
,,Vyloučeno. Já nemiluji, já konám!" Ukážu na sebe palcem a s prásknutím dveří odejdu.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat