Z pohledu Shawna
Courtneyina matka práskne s dveřmi.
,,Ona je ale dospělá, může si dělat co chce" řekne Cole potichu se sklopnou hlavou.
,,Já vím Cole, to bude dobrý, neboj" řeknu a lehce ho poplácám po zádech.
,,No jo, ale co když ne a Courtney už se mnou nebude moct být a já se zase změním na toho čůráka a děvkaře"
,,Cole to se nestane. Budete spolu a už se nezměníš. Není tohle lepší?" řeknu a usměju se.
,,O dost lepší"
,,No vidíš, není důvod se měnit zpátky a spát s těma školníma děvkama"
,,Jo, asi máš pravdu"
,,Já vím, že mám" usměju se a on mi úsměv oplatí.
,,Ty jdeš zítra někam s Clarke?" zeptá se.
,,No asi ne, spíš jenom k nám"
,,Jo tobě se to zalíbilo" řekne Cole provokativně a já zrudnu snad až na Larrym, mojí prdeli.Celá rodina se na mě zkoumavě podívá a já tikám pohledem z jednoho k druhému.
,,Počkat, to nechápu. Jo ahá, už mi to došlo" řekne Aaliy a usměje se.
,,No můj brácha konečně-"
,,Cole nekomentuj to!" zarazím ho a radši jdu umýt nádobí po večeři.
,,Já zapomněl no, ty jsi stydlivej vlastně. Ale tak možná, kdyby jsi nám to zazpíval" řekne a ušklíbne se.
,,Haha, jak vtipné" řeknu a zakoulím očima, pak se ale zasměju taky.
,,No co, co třeba Lights on, tam k tom zpíváš" řekne a já se zarazím.
,,Ty znáš moje písničky?" řeknu a otočím se od dřezu směrem k němu.
,,Bratříčku malý, já je znám všechny" řekne a já nemůžu uvěřit vlastním uším. Můj bratr poslouchá moje písničky! Nebo minimálně je zná!,,No zpátky k tématu, proč tady teda bude?" zeptá se Cole.
,,No dneska koukala na jednu z mojích kytar, tak mě napadlo, že když jsem jí připomenul hraní na piano, mohl bych jí zkusit naučit alespoň základy na kytaru"
,,Jo, to je fajn nápad" uzná Cole.
,,Počkej, ty neprotestuješ?" nemůžu uvěřit vlastním uším, že mu nevadí, že neuslyší ne jednu, ale dokonce dvě kytary.
,,Ne, nevadí. Ale ztlum si svoji holku, ať zase to neslyším po celém baráku"
,,Počkej, mluvíš o kytaře, že jo?"
,,No jistě" řekne a ušklíbne se. Hah, takže nemluví o kytaře. Pak se přesune k sobě do pokoje a já s mamkou zůstanu v kuchyni sám.
,,Jsem tak rád, že je můj brácha zpět, chybělo mi to" řeknu a pousměju se.,,Taky jsem ráda, že se máte rádi. Víš nikdy to nebyl jenom Shawn, ani to nikdy nebyl jenom Cole, vždycky to byli dvojčata Shawn a Cole" řekne mamka a usměje se.
,,Jo, máš pravdu" řeknu s úsměvem a dám poslední talíř do myčky, pak ji zapnu a dám mamce pusu na tvář. Pak se odeberu do svého pokoje. Zajdu si zase do sprchy a vysprchuju se.
,,Shawne dělej! Trvá ti to!" začne se vztekat moje malá sestřička Aaliy.
,,Nech ho, on se musí Clarke líbit" slyším, jak řekne Cole za dveřmi. Dělám, že jsem to neslyšel, jenom protočím očima, což oni nevidí.
,,Jo! Už budu!" zařvu na ně a nandám si boxerky, pak si vyčistím zuby a odejdu do svého pokoje. Zalezu do postele a ani ne za pět minut spím.Ráno se probudím, bohužel už mi zvoní budík, protože je škola. Naštěstí teď po prázdninách máme jen čtyři hodiny, takže to nějak přežiju. Vyhrabu se z postele a dojdu ke skříni. Klasicky si vezmu černé džíny, tričko a na to košili. V koupelně si upravím vlasy a vyčistím zuby. Pak sejdu dolů na snídani. Všechno do sebe naházím, rozloučím se s rodinou a odejdu ke svému autu. Dojedu do školy a zaparkuju vedle Cola. Dojdu ke skříňkám, kde už jsou všichni.
,,Ahoj lásko" řeknu, když přijdu ke Clarke a políbím ji, když se od sebe odsuneme, chytnu ji za ruku a pohledem sklouznu ke Courtney a Colovi.
,,Cole já tě miluju a moc, ale nevím co mám dělat. Moje máma mi zakázala s tebou chodit"
,,Notak Courtney, je ti osmnáct, jsi dospělá, můžeš si dělat co chceš. Máma ti nemůže říkat s kým máš být a s kým ne. Já tě miluju, nemůžeš mě nechat"
,,Cože?! Courtney to nemůžeš, to to zašlo až tak daleko?" řekne překvapeně Clarke. Ona totiž včera na večeři nebyla, tudíž neví, co se tam stalo.,,Zašlo, nevím co mám dělat. Já chci být s tebou, ale máma mě zabije"
,,Courtney ať uděláš cokoli, vždycky tu budu, abych tě chránil" řekne a Courtney ho rychle obejme a rozbrečí se.
,,Notak lásko, neplakej. Úsměv ti sluší víc" řekne Cole a Courtney se k němu více přitulí.
,,Budu se snažit. Cole já chci být s tebou" řekne a koukne se na něj se slzamy v očích.
,,Budeš, slibuju" řekne a políbí ji. Pak společně odejdeme do třídy.
,,No jéje, tyhle dva přeslazený párečky" řekne jeden z těch kluků, který nemám rád, ale stále neznám jeho jméno. No jo, moje paměť je prostě strašná. Nejhorší je, když zapomenu na stagi text, ale MA mi ihned pomůže, takže to je zase hezký, ale to odbíhám.První hodina uběhne rychle, druhá ještě rychleji a teď je velká přestávka.
,,Hele Clarke, nechtěla bys dneska k nám?"
,,Jo, tak jo, to by bylo fajn" řekne a usměje se, pak mi dá pusu na špičku nosu a usměje se ještě víc.
,,Tak jo. A nechtěla bys naučit nějaký základ na kytaru?" řeknu a ona úplně stuhne.
,,Tak nemusíme, jestli nechceš"
,,Nene! Shawny to by bylo bezva!" řekne a úplně se rozzáří.
,,Vážně bys chtěla?" Zeptám se trochu zaraženě.
,,No jasně! To by byla fakt pecka" zaraduje se.
,,Tak jo, tak po škole rovnou k nám?"
,,Jasný" usměje se a pak už začne další hodina. Všechno uběhne docela rychle, teď už končí poslední hodina.
Když konečně zazvoní, vyjdeme ze třídy a zamíříme ke skříňkám jako obvykle.,,Tak ahoj, snad to dopadne dobře" řeknu, když dojdu ke Courtney a obejmu ji.
,,Jo, díky" řekne a smutně kývne hlavou na souhlas.
,,Tak ahoj zítra" řeknu a chytnu Clarke za ruku, pak nám propletu prsty a odvedu si ji do auta. Sednu si na místo řidiče a nastartuju, pak dojedu k nám domů a na příjezdové cestě zaparkuju. Vystoupím a dojdu domů.
,,Ahoj!" zakřičím, ale odpovědi se nedočkám.
,,Takže jsme tu asi sami. No jen doufám, že nám tu nechali nějaké jídlo" řeknu a dojdu do kuchyně. Tam je lísteček, že se vrátí ve čtyři, tudíž za čtyři hodiny a že v lednici máme jídlo. Kouknu se tam a tam je pizza.
,,Jíš pizzu s ananasem?" Zeptám se.
,,No jasně, ananas na pizzu patří" usměje se, teď její úsměv mě dostává do kolen, krásnější jsem neviděl.,,Víš, že je to kanadský nápad? Ten ananas na pizzu?"
,,Vážně? Naše země je skvělá" řekne a zasměje se.
,,Jo, to teda je" pak nám ohřeju tu pizzu a každému dám půlku. Cole má holt smůlu, má být doma.
,,Tak jo, tak jdem na to?" Zeptám se, když talíře uklidím talíře do myčky.
,,Jo, jdeme" odpoví mi Clarke s úsměvem. Jo, v podstatě se na sebe neustále usmíváme. Chytnu ji za ruku a odejdu nahoru do svého pokoje.
,,Takže, včera jsi koukala na tuhle klasickou, takže ti dám tuhle a já si vezmu tuhle" řeknu a podám ji jednu světle hnědou kytaru, já si pak vezmu jednu černou.
,,Tak jo, nejdříve ti tak nějak popíšu nějaký pojmy, ať se orientuješ. Tohle velký je tělo" řeknu a ukážu na tu největší část kytary.
,,Tohle krk a tohle hlava. Ted to důležité, tohle je struny a tyhle čárky jsou pražce, v těch mačkáš akordy" vysvětluju jí to, ona je z toho šíleně roztomilá, jak se snaží to pochytit.,,Tak jo, teď tě naučím jenom takovou hru, budeš střídat dva akordy. Tenhle, to je E" řeknu a ukážu jí první akord, ona se tam snaží nešikovně dostat, což je ještě vtipnější a roztomilejší. Nakonec položím svoji kytaru a sednu si vedle ní a prsty jí navedu do těch míst, kde je má mít. Pak se otočím na ni, jsme hrozný kousíček od sebe. Ani se nenaděju a ona mi dá pusu. Proberu se a vezmu si zpátky svoji kytaru. Ukážu jí druhý akord, což je A, pak hrajeme na čtyři doby každý akord.
,,No to pro dnešek bude stačit. Docela dobrý ale" řeknu a usměju se.
,,No jo, tak chci odměnu" řekne a já ji políbím. Pak se vydáme dolů, protože už někdo přišel a já chci vědět kdo.
,,Nazdar Cole" pozdravíme nového příchozího.
,
,Čus" odpoví docela šťastný.
,,Co je? Nějaká dobrá nálada, ne?"
,,Jo, byli jsme s Courtney venku. Ale snad to dopadne dobře, prej se vymluví na doučování, tak snad to vyjde"
,,Jo, snad jo. A kde jste byli?" zeptá se Clarke.
,,V parku, povídali jsme si a taky na obědu"
,,To je dobrý, nic jsme ti nenechali" řeknu a s Clarke se oba zasmějeme.
,,No, to jste teda hodný, já mám stále hlad"
,,Ježiš, no tak si něco udělej"
,,Chceš aby ta kuchyň vybuchla?"
,,Máš pravdu, pomůžeme ti, pojď" řekneme a odebereme se do kuchyně.
,,No snad vám to s Courtney dopadne dobře, byla by to škoda, oba jste se hodně změnili k lepšímu"
,,Já vím, moc ji miluju, i kdybych s ní měl odjet na druhý konec světa, abych s ní mohl být, udělal bych to"Už téměř 3k přečtení, milujeme vás ❤️
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...