17.KAPITOLA

229 19 0
                                    

Z pohledu Shawna

,,Shawne vstávej, dneska musíš do školy" přijde ke mně do pokoje mamka.
,,Mami dneska nee"
,,Shawne dělej, já se tě prosit nebudu" řekne a já neochotně otevřu oči a posadím se, pomalu se rozkoukávám.
,,No šup, už tak jsi spal dlouho"
,,Když mě se spí tak dobře, když v noci neslyším Cola šu-" mamka se na mě přísně koukne ,,Chrápat, neslyším Cola chrápat" řeknu a mamka kývne na souhlas.
,,Tak pak přijď na snídani" řekne a já neochotně vstanu z postele. Vyměním si boxerky a vezmu si klasicky černé upnuté džíny a nějaké basic tričko.

Sejdu dolů a mamka přede mě položí snídani.
,,Kdy budeš mít teda ten sraz?" zeptá se mě mamka. Myslí sraz s mojí Mendesarmy.
,,Ještě nevím, dneska udělám stream a zeptám se jich, kdy by to spíš chtěli"
,,Ježiš Shawne nikoho to nezajímá, tak buď ticho"
,,Ty buď ticho, nikoho nezajímají tvoje depky" řeknu a on mi dupne na nohu.
,,Kluci chováte se jak malý, je vám devatenáct sakra, mějte trochu rozum"
,,No jo" řekněme nastejno. Cole už pomalu dojídá, takže se pak zvedne od stolu a odejde do školy. Díky bohu, on je bez denního sexu ještě nepříjemnější než normálně.

,,Tak pa mami" řeknu a dám jí pusu na tvář, vezmu si věci a odejdu z baráku. Sednu do auta a dojedu do školy. Tam dojdu ke své skříňce, odložím si věci a pak jdu za Clark a Courtney.
,,Ahoj holky" řeknu a věnuju jim úsměv.
,,Čau Shawne" pozdraví mě.
,,Hele mám takovou otázku"
,,Povídej" pobídne mě Clark.
,,Ve středu nebo čtvrtek budu dělat sraz s Mendesarmy, tak jsem se chtěl zeptat, jestli byste nechtěli se mnou"
,,Jasný, ráda půjdu, co ty Courtney?" řekne Clark a já se usměju.
,,No já nevím, já se musím učit"
,,Notak Courtney, vždyť jsi chytrá, ty se ani učit nemusíš" prosím ji.
,,No já nevím, lepší být připravená" řekne Courtney a já se zakoukám za ní, protože je tam Cole a docela zamyšleně na ní kouká. Já netušil, že on umí i přemýšlet, ale vypadá to, že možná i jo.

,,Clark, opatrně a pomalu se otoč. Courtney ty se ani nehni" řeknu a ony tak udělají. Clark se ohlídne a pak se rychle koukne zpátky na mě.
,,Courtney, Mendes na tebe kouká"
,,Jo, vždyť je tady přede mnou" zasměje se.
,,Myslíme druhého Mendese" řeknu a ona otevře pusu.
,,Jakože Cole na mě kouká?" podiví se a my oba kývneme na souhlas.
,,To asi ne, nebo si říká kdo to je"
"No to zjistíme za chvíli, protože právě jde sem" řeknu a Cole už tu je.
,,Ahoj Courtney, platí dneska, že se budeme učit spolu po škole?"
,,Ty jsi se zbláznil?" Zeptám se ho, ten kluk se úplně změnil. Teda, jenom kvůli té sázce, ale bylo by hezké, kdyby se takhle choval i potom.

,,Ne, já jsem jen změnil přístup ke škole a budu se více učit, jinak to nikam nedotáhnu" řekne a všichni tři na něj vykulíme oči.
,,No jo, jestli chceš, tak platí"
,,Tak jo, budu se těšit" řekne a usměje se, pak se rozjede pryč.
,,Omluvte mě" řeknu holkám a rozejdu se za ním.
,,Cole! Zastav" zavolám na něj.
,,Co chceš malej bráško" řekne a nasadí ironickej úsměv.
,,Nech ji napokoji, nemůžeš ji nechat se do tebe zamilovat a pak ji kopnout do prdele"
,,Ale Shawníku, já můžu všechno, já jsem Cole Mendes"
,,Jo a já jsem Shawn Mednes a co jako, je to jenom jméno. Nech ji na pokoji, jestli jí cokoli uděláš, nepřej si mě. Je to kamarádka a taky moc fajn holka. Takovýho kripla jako jsi ty si nezaslouží"
,,Nezamiloval ses náhodou?"
,,Jo, ale ne do Courtney" řeknu a on mě sesmahne pohledem. Pak se otočí a odejde.

Vrátím se zpátky k holkám a společně jdeme do třídy.
,,Co jste řešili?"
,,Nic, jen kdo umyje nádobí dneska" plácnu první blbost co mě napadne. Ano Shawne, nic lepšího tě napadnout nemohlo. Umýt nádobí, tleskám. Dojdeme do třídy a sedneme si podle zasedacího pořádku, tudíž sedím s Clark.
,,Nevíš co budeme dělat na těláku, náš učitel chybí, takže jsme spojený" řeknu abych prolomil ticho mezi námi.
,,No měli jsme hrát ringo, tak možná budeme hrát smíšeně"
,,Tak to je fajn, to jsem nikdy nehrál"
,,Jakto na škole se to hraje docela často. Jo aha, už mi to došlo" řekne a usměje se, když ji dojde, že do školy moc nechodím.

,,Dobrý den třído, posaďte se" řekne učitelka a já se ohléhnu, protože neřekla už skoro celý náš pozdrav a to "Cole ty se taky postavíš". Ale Cole opravdu stojí. Tak tohle je masakr.
,,Velmi chválím Cola, děkuji, že jsem vás nemusela prosit se postavit"
,,Je mi potěšením paní učitelko. Uvědomil jsem si, že škola je velice důležitá a měl bych se jí více věnovat" řekne a celá třída nemůže uvěřit tomu, co Cole Mendes právě řekl.
,,Tak to jsem moc ráda, že jste si to uvědomil Cole. Tak začneme výuku"

Když konečně zazvoní přesuneme se na další předmět, což je biologie. Ta naštěstí uběhne rychle a koukáme se jenom na nějaký dokument. Potom máme tělocvik. Dojdu si do skříňky pro tělák a přesunu se do pánských šaten. Převléknu se do šortek a volnějšího trička. Pak počkám do zvonění na hodinu a vydám se společně s ostatními do tělocvičny. Nejdříve se rozběháme a rozcvičíme, mezitím si učitelka něco čmárá do sešitu a rozděluje nám týmy.
,,Takže, týmy budou následovně" řekne a začne jmenovat nějaké lidi, já je vůbec neznám, ačkoli jsou z mojí třídy, jak tady znám max tak Cola, Clark a Courtney, jo a bohužel Vanessu.

,,Cole bude s Austinem a Richem" řekne a oni si plácnou.
,,No a Shawn nám zbyde s Clark a Courtney" řekne učitelka a my se na sebe usmějeme, kdežto Cole málem pukne vzteky. Pak se k nám rozjede.
,,Hodně štěstí" řekne a na mě se podívá ironicky, na holky se usměje. Já nad tím pokroutím očima. Pak učitel řekne, že první jde hrát tým lidí, kde znám jenom Vanessu a ostatní tak od pohledu. Poznám ty její barbíny, co s ní hrajou.
,,Holky umíte to?"
,,Jo, umíme" řekne Clark.
,,To ne, Clark to umí, já ne" odporuje jí Courtney.
,,Nebuď skromná" řeknu jí a štouchnu jí loktem.
,,Jo, Shawn má pravdu. Ringo ti vážně jde" řekne Clark a Courtney se začervená a sklopí zrak.
,,Hlavu vzhůru, jsi fajn holka, jsi hezká, milá a chytrá, nemáš se za co stydět" řeknu a ona se na mě usměje, ale hlavu nechá sklopenou.

,,Tak další jsou týmy Cola a Shawna Mendese" řekne učitelka a my se zvedneme a jdeme do hřiště. Já se zastavím u Cola, který mi chce něco říct.
,,Sleduj jak vás rozdrtíme, bráško" řekne a ušklíbne se.
,,Vážně? Tak sleduj ty" řeknu a odejdu za holkama. Pak už učitelka pískne a my si začneme házet ze strany na stranu gumovým kroužkem. Jak jsem tak pochopil, podle záživného a energického popisu Clark jde o to, že si házíme kroužky a nesmí nám spadnout, když spadne už se nezvedá a druhé družstvo má bod. Nesmíme si přihrávat a musíme vyhrát!

Jeden kroužek spadne nám a jeden jim, takže je to 1:1.
,,To dáme, musíme mu sundat korunku" řekne Clark aniž by spustila pohled z Cola, ten se na ni taky urputně dívá, jako by bojovali očima. Já se kouknu na Courtney a oba pokrčíme rameny. Pak pískne učitelka na další kolo a já a nějakej kluk z Colova týmu rozehrajeme. Jeho kruh se trefí do sítě, takže máme bod a náš normálně přeletí, ale oni ho chytnou a Cole nám ho docela šikovně vrátí, že ho nestihneme chytnout, takže je to 2:2. Další kola se nám moc nevede a je to 9:5. Vidět ten Colovo nadšenej ksicht mě ubíjí a holky zřejmě taky, protože hodně zamakáme a ten rozdíl srovnáme. To už je Colovo výraz mnohem lepší pro mě.

,,Roznesu tě na kopytech" řekne, když máme asi pěti minutovou přestávku a jdeme se napít.
,,Prosimtě, běž se radši uklidnit za těma svýma holkama a nech mě na pokoji"
,,To samé bych mohl říct o tobě. Beztak sis Clarke a tu šprtku podplatil, aby se s tebou bavili, protože z toho tvého vřískání máš nevím proč peníze"
,,Jo, jen si to vybij na mně bráško, mně to nevadí" řeknu s ledovým klidem a usměju se na něj. Cole by mi něco udělal, ale učitelka zapíská, ať jdeme do hřiště to dohrát, hraje se do patnácti bodů a my to máme 10:10.
Rozehrajeme to, ale spadnou nám oba kruhy.
,,Sakra, nemůžeme prohrát, jsme tak blízko" zakleje Clark a mě to ještě více povzbudí, takže se začnu pořádně snažit.

Další kolo spadnou oba jim, takže jsme to dorovnali na 12:12. Další dvě kola máme remízu a pak je to poslední a je to 14:14. Takže buďto to teď bude remíza a budeme hrát dál nebo to jeden z nás vyhraje. Rozehrává Courtney a Cole.
,,Notak Courtney, to dáš. My ti věříme" řekneme Courtney a ona se nervózně pousměje. Pak na písknutí oba přehodí síť.
,,Super Courtney" řekneme s Clark v jednu chvíli a hrajeme dál. Oni ten kruh nechytí a Courtney vypískne radostí. Jejich kruh chytnu já a hodím ho směrem, kde je Cole, už myslím, že ho chytne, ale proklouzne mu mezi prsty a spadne.
,,Jooo!!" zakřičíme všichni a rozběhneme se k sobě. Chci se s holkama obejmout, ale místo toho ke mně přiběhne Clark a spojí naše rty.

Snad se líbilo a budete číst dál, moc děkujeme za podporu.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat