60.KAPITOLA

182 17 0
                                    

Z pohledu Cola

Naštvaně si sednu do křesla a koukám se na to, jak Shawn zaplétá Courtney copánek.
,,Tak jak se vám to líbí slečno." Zeptá se Shawn a Courtney to okoukne. 
,,Je to moc hezké, fakt se ti to povedlo. Když budeš chtít, tak tě jich naučím víc." Řekne Courtney a dojde ke mně.  
,,Počkej jak víc? Copánek je copánek." Řekne Shawn a všichni, kromě Courtney se tomu zasmějeme.  
,,Aha, no tak může být francouzský ten je zaplétaný, nebo holandský, ten je podplétaný, pak je 3D, rybí, uzlový, rasta mám pokračovat?"   
,,Ne, to je v pohodě. Já zůstanu u tohohle." Řekne Shawn a zasměje se. 
,,Hele, odkud toho tolik víš?" Zeptám se Courtney a ona se na mě otočí.  
,,No, prostě to vím." Řekne a dá mi pusu na tvář.   
,,Tak jo, jdu si dát sprchu." Řekne Clarke a vstane.
,,Tak jo, zahrajeme si pocker?"  
,,Ty hraješ pocker má dámo?"   
,,No tak trochu." Řekne Courtney a my se Shawnem po sobě hodíme překvapené pohledy.  
,,Tak zahrajeme si?"   
,,No tak jo nejsem proti." Řeknu a zvednu se z křesla. Courtney vyndá pockerové karty.  Všichni si sedneme k jídelnímu stolu. Courtney začne míchat karty. Potom každému rozdá pět karet.  
,,Shawne?"  
,,Nic."  
,,Cole?"   
,,Nic." Řeknu a položím karty na stůl.  
,,Courtney?!" Řekneme se Shawnem na stejno.   
,,FullHouse!" Řekne a vyloží karty.

,,Ty potvoro. Podvádíš."   
,,Ne beruško, jenom to umím." Řekne a usměje se.   
,,Vážně, tak tohle tě bude mrzet."  
,,Jo a co mi uděláš?"    
,,To se ještě uvidí." Řeknu a vezmu jí do náruče.   
,,Cole no tak, co to děláš?" Zeptá se když se s ní zatočím. Po dvou otočkách se zastavím a spojím naše rty. 
,,Jezu vy jste, ale hrdličky sladký." Vyjde Clarke z koupelny a my oba zrudneme.  
,,No, tak já si taky půjdu dát sprchu." Řekne Courtney a já ji postavím na zem.   
,,Hele myslíte, že Vanessa tuší?" Zeptá se Shawn a my s Clarke po něm hodíme nechápavé výrazy. 
,,Jako o čem?"  
,,No o té sázce?"   
,,Ale brácha  vždyť víš, že už ta sázka padla." Řeknu a usměju se.   
,,Jo přesně a jestli to slyšela  tak jí to stejně nikdo nedokáže." Řekne Clarke a usměje se. 
,,Bude to dobrý a Courtney bude věřit jenom jedinému člověku. Tobě Cole a nikomu jinému a Vanessa je ta poslední, které by Courtney věřila každé slovo." Řekne Shawn a já přikývnu.

,,Tak my už asi půjdeme spát." Řeknu a dojdu ke Courtney. Zastavím se u ní a chytnu jí za ruku. Ona zvedne svůj pohled ke mně a usměje se.   
,,Tak dobrou noc." Řeknu a s Courtney odejdu do našeho pokoje.  
,,Dobrou noc." Zakřičí za námi Clarke se Shawnem. Courtney vejde do pokoje a já hned za nám zavřu dveře.   
,,Courtney nevěděl jsem, že umíš pocker."   
,,Je, toho ještě hodně co nevíš." Řekne a mrkne na mě.   
,,Aha, ale jednou mi všechny tajemství řekneš. Jako tvůj kluk a budoucí manžel mám právo to vědět." Řeknu a ona se začne smát.   
,,Co, co je?"  
,,Nic."    
,,Ne co je? Ty snad nechceš být jednou jenom moje a nést stejné jméno."   
,,Ano a moc. Jednou ano." Řekne a usměje se.   
,,A já slibuju, že udělám všechno, aby jsi byla šťastná." Řeknu a ona mě s úsměvem obejme.   
,,Jsi unavená?" Zeptám se a ona přikývne.   
,,Tak půjdeme spát. Zítra nás čeká dlouhá výprava." Řeknu a usměju se. Potom si stejně jako Courtney lehnu do postele a s ní v náručí usnu.

Ráno se probudím v prázdné posteli. Pomalu se rozkoukám a vylezu z postele. Otevřu dveře a uslyším jejich smích.  
,,Dobré ráno." Pozdravím je.  
,,Á dobré ráno Růženko." Řekne Clarke a položí na konferenční stolek svůj čaj.   
,,Co? Cože?" Řeknu ještě trochu rozespale.  
,,Nic lásko to neřeš." Řekne Courtney a dojde ke mně. Hned si ji stáhnu do objetí.   
,,Takže dneska bude výprava za poznáním přírody." Řekne Shawn a dopije svoje kafe.  
,,A musíme? Mně se nijak nikam nechce." Řeknu otráveně.  
,,Ale notak, bude to zábava Cole a navíc jsi přece sportovec."   
,,Ne to není. Víte jak jsi vydělává?" Zeptá se Shawn a začne se smát.   
,,Jo? Kde pracuješ? To jsi nám nikdy neřekl." Začne Clarke a Courtney ke mně zvedne pohled.  
,,No já vlastně." Začnu nervózně a poškrábu se na zátylku.  
,,On dělá modelku." Řekne Shawn a společně s Clarke vybouchnou smíchy. Courtney se ne mě usměje, ale já zrudnu.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat