65.KAPITOLA

153 16 0
                                    

Z pohledu Clarke

,,Jo, asi máš pravdu Clarke. Courtney nám musí věřit. Proč by měla věřit Vanesse? Ta lže jak tiskne a důkaz nemá, takže nemá důvod nevěřit nám"
,,No vidíš! Tenhle Cole je lepší" usměju se.
,,No a ohledně nás tři, všechno dobrý?" zeptá se Cole a já se s otázkou v očích kouknu na Shawna. Ten se na mě lehce usměje.
,,No jo, asi dobrý no. Zmlátit tě bylo fakt fajn"
,,Hm, tak díky no" řekne Cole otráveně a všichni tři se zasmějeme.
,,No máš odpuštěno Cole, ale už na moji Clarke nesahej" řekne Shawn majetnicky a přitáhne si mě k sobě.
,,Neboj, jenom kamarádi" usměje se.
,,Ano, kamarádi bez výhod, prostě kamarádi" řeknu a usměju se. Já stojím zády před Shawnem a on mi dá pusu do vlasů. Pak si spojí ruce kousek před mým břichem. Já se zakloním a usměju se na něj.

,,No jo vy dvě hrdličky. Tak já půjdu do svého pokoje si pustit nějaký film"
,,No já bych taky už měla jít, dneska toho bylo dost" řeknu s usměju se na Shawna, když se na něj otočím čelem.
,,Dobře, já tě odvezu" nabídne se pohotově.
,,Ne to je dobrý, já půjdu pěšky"
,,Clarke to nebyla otázka" řekne a já protočím očima.
,,Shawne nemusíš mě vozit, já chodit stále ještě umím a ty nejsi taxi"
,,Ne jsem tvůj kluk a chci tě odvézt. Tak přestaň odmlouvat a pojď. Ještě by jsi šla parkem a někdo tě přepadl, to určitě. Nikam nejdeš, odvezu tě" řekne Shawn a docela srandovně se zamračí. Je zvláštní, když se mračí, protože to u něj není moc častý, ale je to hrozně roztomilý.
,,Shawne ty přeháníš, kdo by mě asi přepadl?" zasměju se.

,,Nevím, nějaký magoři" řekne vážně, ale pak se taky zasměje.
,,No dobře, přeháním hodně. Ale stejně tě odvezu má dámo" řekne a usměje se, natáhne ke mně ruku a já ji chytnu. Pak mě odvede dolů.
,,Mami já odvezu Clarke a hned jsem zpátky, jo?"
,,Jo jasný, nemusíš pospíchat, večeře bude až za půl hodiny"
,,Jo dobře, díky" řekne a usměje se. Pak mě dovede až do auta a otevře mi, jako správný gentleman, dveře.
,,Nastupovat slečno" usměje se na mě. Já mu úsměv vrátím a nastoupím. On pak zavře dveře od svého auta, obejde ho a nastoupí na místo řidiče. Nastartuje a rozjedeme se cestou ke mně domů.
,,Tak jo zlato, jsme tady" řekne, když zaparkuje.
,,Tak jo, díky a ah-" chci se s ním rozloučit, ale on mě zastaví.
,,Ne, ještě se neloučíme, doprovodím tě až ke dveřím"
,,Jo jasný, tady na těch pěti metrech mě někdo zabije, znásilní a nevím co všechno" protočím očima a zasměju se.

,,No co kdyby jo?" řekne Shawn a to se rozesměju ještě mnohem víc.
,,Ne, takhle paranoidní nejsem. Jenom tě chci doprovodit" řekne, rozepne si pás a vystoupí a před autem se zase setkáme. Dojdeme na terasu a tam si ještě sedneme na lavičku.
,,Shawne vážně mě to moc mrzí ten dnešek a to, kdy jsem spala s Colem"
,,No jo, dobrý. Asi nevýhoda dvojčat no. A ty jsi poprvé nepoznala, že to nejsem já? To se choval jako já?"
,,Když se zpětně zamyslím, tak mi to mělo dojít. Nebyl vůbec jako ty, spíš naopak. Byl fakt hodně jiný a já si nevšimla ani toho, že měl jiné oblečení i když v ten den jste měli dost podobné"
,,Kdy to bylo?" řekne a já se zamyslím.
,,Přesně ti to nepovím, ale v ten den, jak jsem u vás spala a ty jsi odešel, protože ti volali"
,,To ti nedošlo, že nemůžu odejít z práce? Ne promiň, chápu to" řekne a usměje se.

,,Já vím, byla jsem docela hloupá no"
,,Ale notak, to neříkej. Nejsi hloupá lásko, tak se to prostě stalo no. Příště si dávej pozor na tetování a hotovo"
,,Ježiš žádné další příště snad nebude, ne?" řeknu trochu s obavami.
,,Já myslím, že ne. To měla být sranda, promiň" řekne a oba se zasmějeme.
,,No nic, já půjdu domů a tebe doma čeká večeře" řeknu s úsměvem.
,,No jo, večeře, mňam" řekne nadšeně.
,,Ježiši, já radši půjdu" řeknu a zasměju se, otočím se k odchodu, ale Shawn mě chytne za ruku a otočí k sobě.
,,Bez rozloučení nikam nejdeš" řekne a spojí naše rty a jemně s nimi začne pohybovat a já se k němu přidám. Když nám dojde dech, tak se od sebe oddělíme a usmějeme se, já dojdu ke dveřím a zamávám mu, když už nasedá do auta. On udělá to samé, vejdu do dveří a za sebou je zavřu.

,,Ahoj Clarke, dáš si něco?"
,,No jasně, po dnešku už mám fakt hlad" zesměju se.
,,Tak dobře, tak tady máš" řekne mamka  a podá mi talíř s jídlem.
,,Ježiš to vypadá dobře. Děkuju" usměju se a sednu si s tím kde stolu. Dojím si to a odejdu nahoru. Tam si dám docela dlouhou sprchu, umyju si i vlasy, vyčistím zuby a vezmu pyžamo. Pak si zalezu do postele a ještě chvíli jsem na mobilu, pak asi okolo půl desáté usnu. Ráno mě probudí bodík a já neochotně vstanu. Dneska udělám změnu a nejdříve se dojdu jako příšera najíst. Po snídani si vyčistím zuby a učešu vlasy, zase si je nechám rozpuštěné, protože tak to mám nejradši. Pak si vezmu zase nějaké teplejší oblečení a vyjdu ven, kde na mě, jak už je zvykem, čeká Shawn, který nás odveze do školy.

Dojdeme do školy dneska poměrně brzo. Dobře, brzo ne, protože jsou tu skoro všichni, ale na nás dva brzo.
,,Ahoj Courtney, ahoj Cole" řeknu a na Courtney se obzvlášť usměju.
,,Ehm, ahoj, co se stalo?" zeptá se trochu zmateně.
,,Ne, nic nic" dodám jako andílek.
,,No dobře. A teď popravdě, co ti je?" řekne trochu vážněji.
,,Ne nic"
,,Ježiš prostě ti gratulujeme" řekne Shawn a mrkne na ni. Courtney ihned chytí rudou barvu.
,,Jo tak nějak" usměju se.
,,Díky Shawne" řeknu a lehce se zasměju, že mi pomohl se vymáčknout.
,,Lásko to nic, je to normální, je to přirozený a nemusíš se stydět" řekne Cole a schová ji do svého objetí.

,,No jo, asi máte pravdu" řekne a obdaruje nás krásným zářivým úsměvem. Pak všichni odejdeme do třídy. Sedneme si na místa, já vedle Shawna a před námi Cole a Courtney. Zanedlouho přijde učitelka a začne pro mě nudná hodina dějepisu. Courtney je do toho úplně zažraná, my ostatní umírám nudou. Já se alespoň snažím dávat pozor, protože čím víc se toho naučím ve škole, tím míň se musím učit doma. Jenže někdo se rozhodl mi to nedopřát. Jo, přesně tak, Cole mi schválně se svýma velkýma zádama leze do výhledu a já nevidím na tabuli, abych si mohla dělat zápis.
,,Cole odpal, já nevidím" řeknu naštvaně.
,,Ani houby, kámoško" řekne a provokativně se na mě usměje. Já ho za to trochu kopnu do nohy.

,,Jau, ty malá čůzo" řekne a oba se zasmějeme.
,,Mendes, Smithová k tabuli" řekne učitelka a my po sobě hodíme zoufalé pohledy. Oba nejsme moc chytří, takže tohle nedopadne dobře.
,,Paní učitelko oni nic neudělali, ptali se mě na látku"
,,Vážně? Zrovna tihle dva? No dobře no, příště se ztlumte"
,,Jistě, dekujeme" řekne Cole s děkovným úsměvem.
,,Díky Courtney, jsi zlatá" řeknu a ona se jen usměje. Po hodině dojdeme ke skříňkám, hned si všimnu, že na mě Vanessa divně kouká, ona teda divně čumí furt, ale je to jiné. Rozhodnu se nakonec vydat k ní, ihned co se rozejdu tím směrem, kde je Vanessa s tou její partou, Cole se přidá ke mně. Letmo se na něj usměju a dál pokračujeme v cestě spolu.

,,Hele Vanesso o co ti jde? Budeš na nás furt blbě čumět nebo si konečně přiznáš, že Cole už není tvůj a nebude"
,,Já si nic dokazovat nemusím. To vy jste si to zpečetili už dávno"
,,O čem to mluvíš?" zeptá se Cole.
,,Ale notak sladký Cole, nehraj si na neviňátko, všichni dobře víme, že s ní chodíš jenom z jednoho důvodu"
,,Jo, protože ji miluju, to je ten jediný a pravý důvod Vanesso. Neser se do věcí, do kterých ti nic není"
,,Ale Colíčku-"
,,Neříkej mi tak!"
,,Heh, já můžu. Ještě ti budu dobrá, až to ta tvoje holka zjistí, co jste s touhle nádherou vymysleli" řekne a vítězně se usměje, takže je to jasný, ví to.

,,Hele nepleť se do toho, už jsem ti to řekla. Nic jsme nevymysleli, oni jsou do sebe zamilovaný, končíš Vanesso, nic pro něj neznamenáš, stejně jako pro nás ostatní, takže odpal" řeknu a ona se jen škodolibě zasměje.
,,To vy jste přišli za mnou. To mě máte tak rádi?" usměje se sladce, ale všichni víme, že je to přetvářka.
,,Tebe určitě, pojď Cole, jdeme"
,,Jo jdeme, s ní to nemá smysl" řekne a už se obracíme k odchodu, ale Vanessa nás rychle zarazí.
,,Ne počkat, mám nabídku"
,,Zmizíš na druhý konec světa a všichni budeme spokojený?" Zeptám se a protočím očima.
,,Ne, Cole se se mnou vyspí a já neřeknu Courtney o té sázce, platí?" řekne a vítězně se usměje.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat