Z pohledu Shawna
Cole naštěstí už odejde, debil jeden. Já s rodinou hraju karty. Když dohrajeme poslední kolo, které jsem výjimečně vyhrál, tak to v nejlepším ukončím a odejdu nahoru do pokoje, vezmu si jednu starší kytaru a představuju si, když jsem na ni hrál poprvé. To jsem ještě ani pořádně na kytaru neuměl. Vždycky mi to připomene ty časy a mně jde zase normálně hrát, jako dřív.
,,Kluci večeře!" zakřičí na nás mamka ze zdola a já odložím kytaru a vydám se dolů. Sednu si ke stolu a probodnu pohledem Cola, který udělá to samé.
,,Co je Shawne?" řekne Cole, ale ne úplně mile.
,,Nic, nech Courtney a Clark být, jsou to fajn holky a moje kamarádky"
,,No jo, ale jenom kamarádky, co?" řekne a ušklíbne se.
,,Cole už to stačilo" okřikne ho mamka.
,,Ale Karen, vždyť neřekl nic špatného. Je mu devatenáct, měl by mít už vztah"
,,Vždyť je to úplně jedno. Prostě jsem nenarazil na tu pravou, tečka",,Prosimtě tebe žádná chtít nebude" řekne Cole a zasměje se.
,,A tebe, která holka chce tebe na vztah a ne na šukání?!"zařvu na něj a mamka bouchne do stolu.
,,Už to vážně stačí kluci. Nechte se, jste bratrové"
,,No bohužel" řekne Cole.
,,Měl by jsi být rád, že máš za bratra tak super kluka a navíc je i slavnej" zastane se mě mamka.
,,K čemu mu je sláva bez tý jeho blbý mendesarmy?" řekne Cole a mě to zarazí.
,,Cole jak o tom víš, já ti to neřekl" řeknu a proskenuju ho pohledem.
,,Vždyť je toho plný net. Shawn Mendes tohle, Shawn Mendes tamto, ani nevíš, jak je to otravný"
,,Ale vím, já o tobě slyším každý den ve škole, jak dobře pícháš"
,,Shawne, Cole, už stačí" řekne mamka už docela naštvaně, my oba poslušně zmlkneme.,,Radši mi povídejte co škola" řekne a my oba naštvaně a otráveně zabručíme. Nakonec se slova ujme Cole, k překvapení všech.
,,No dneska jsem dostal jedničku z francouzštiny"
,,Vážně?! Tak to je-" začne se radovat mamka s tátou.
,,My oba Cole, dělali jsme to spolu"
,,Ježiš Shawne, my spolu radši nic dělat nebudeme" řekne Cole, samozřejmě to zase myslí perverzně.
,,Ježiš Cole, ty jsi tragickej" protočím nad tím oči.
,,Ale notak kluci. Proč jste na sebe takový?"
,,Protože Cole nechá Courtney se-" chci říct, ale Cole mi dá ruku před pusu.
,,Asi se Shawn jenom špatně vyspal" řekne a "sladce" se usměje.,,Ach jo, no každopádně vás chválím za tu jedničku"
,,No jo, stejně jsem to celý udělal já" řekne Cole a já ho spražím pohledem. Tohle snad ani komentář nepotřebuje.
,,A vy jdete vlastně zítra do divadla, že?" Zeptám se.
,,Jojo, proč? S námi už nemůžeš"
,,No Shawne, hlavně jdi mimo dům budu tu mít důležité doučování s Courtney, na velký test" řekne Cole.
,,No jo, někam půjdu. Třeba s Clark" řeknu, abych ho naštval, což se mi povede a on zabručí. Po večeři odejdu do svého pokoje. Ještě chvíli jdu na instagram, kde zkouším zjistit, proč jsou na mě naštvaní, ale místo aby mi napsali proč, mi jenom píšou, že mě nesnáší, že nechápali, jak mi tu mojí přetvářku mohli věřit a že by si přáli, aby mě neznali.Rozhodnu se jít si dát sprchu a všechny starosti nechat na chvíli plavat. A opravdu, když vlezu pod teplý proud sprchy, všechno nějak odpadne, kéž bych byl víc jako Raymon. Jo mimochodem, Raymon je moje já ve sprše. Po sprše si zase vezmu jenom boxerky a odejdu do postele, chvíli mi to trvá, ale nakonec se mi podaří usnout.
Ráno se probudím a jako každé ráno si vezmu čisté boxerky a černé uplé džíny a černé tričko. Vezmu si tašku a sejdu dolů.
,,Dobré ráno" pozdravím rodiče a Aaliyah.
,,Dobré ráno Shawny" pozdraví mě téměř sborově. Sednu si ke stolu a naberu si pár toastů.
,,Dobré ráno rodinko" pozdraví s úsměvem Cole. Chvíli mi vždycky připomene Cola, mého nejlepšího kamaráda, parťáka a opravdového bratra. Pak se ale vrátím do reality a vzpomenu si, že tenhle Cole už je pryč a už se nikdy nevrátí, teď je to ten otravnej děvkař, co se snaží zničit moji kamarádku Courtney a vyspat se s Clarke. Tohohle Cola nesnáším a tak to zůstane.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...