Z pohledu Courtney
Shawn s Clarke se vrátí ke stolu.
,,Tak jo, všechno dobrý?" Zeptám se Clarke a usměju se.
,,Hele nech toho, já nemám zrovna tolik peněz jako ty." Pošeptá mi do ucha.
,,Ale ty taky ne prosím tě." Řeknu a usměju se. Objednáme si a počkáme než nám to přinesou.
,,Tak o čem se budeme bavit? Nebo spíš koho budeme pomlouvat?" Zeptá se Shawn a usměje se.
,,Hele brácha, co jsme, nějakej klub drben nebo co?" Zeptá se Cole a všichni se tomu zasměje.
,,No co jako? Co třeba taková Davisová."
,,Počkej ta šprtka. Hele Cole, nepřefiknul jsi ji náhodou?" Zeptá se Clarke a já vykulím oči.
,,Cože, jak to myslíš?" Zeptá se nechápavě.
,,No jakože jsi s ní spal."
,,Ježiši to já nevím, já spal s tolika holkama." Řekne a zasměje se.
,,Lásko, ale neboj, to byl ten Cole, co už je dávno pryč."
,,Jo já vím, ale ty mě nepřestáváš překvapovat." Řeknu a zasměju se.
,,Jo, já rád překvapuju." Řekne a tomu se zasmějeme všichni.
,,Ne, ale ona na to, že je šprtka, tak je docela osrtá. Minule mě málem nabrala na tu svou přiblblou ceduli na nějakej protest nebo co?"
,,Ježiši chudáčku malej. Brácha ty jsi terč na průsery. Viď Shawnečku."
,,Hele nech toho jo." Řekne Shawn a oba se zasmějou. Po nějaké chvilce nám přinesou jídlo.
,,Tak dobrou chuť."
,,Dobrou chuť." Popřejeme si a pustíme se do jídla.Když dojíme, tak kluci zaplatí a my se vydáme k autu. Cole mi otevře dveře a já si sednu na svoje místo. Hned vedle si sedne Clarke. Potom nastoupí kluci a Cole nastartuje auto a rozjede se. Nejdříve odvezeme domů Clarke.
,,Tak ahoj zítra."
,,Ahoj." Rozloučí se s Colem. Shawn ten jí klasicky doprovodí až ke dveřím, kde se s ní pořádně rozloučí. Potom Cole odveze i Shawna domů.
,,Dík brácha. Ahoj Courtney."
,,Ahoj Shawne." Řeknu s úsměvem a on zavře dveře.
,,Věříš mi?"
,,Cože?" Zeptám se trochu zmateně.
,,Courtney věříš mi?" Zeptá se mě Cole znovu.
,,Ano věřím." Řeknu a usměju se. On se na mě otočí a taky se usměje. Rozjede se, ale místo aby jel ke mně domů, zahne jinam.
,,Kam to jedeme?" Zeptám se, ale trochu mě učaruje pohled na město, které se pomalu začíná halit do černého hávu a tudíž i rozsvěcet.
,,Nech se překvapit." Řekne a znovu se usměje. Auto vyjede na kopec, kde je ještě snad hezčí pohled na město. Cole zastaví u malého dřevěného srubu na kopci.,,Tak vystupovat má dámo." Řekne a vystoupí z auta, jako správný gentleman mi otevře dveře. Vystoupím a rozhlédnu se kolem sebe.
,,Páni, to je nádherný."
,,Jo a počkej, až to uvidíš uvnitř." Řekne a chytne mě za ruku. Odemkne dveře a mně se hned zastaví dech. Na proti dveřím je jedna prosklená stěna z níž je právě až dech beroucí pohled na rozsvícené Toronto.
,,Páni." Řeknu a stoupnul si k prosklené stěně.
,,Líbí?"
,,A moc." Řeknu a usměju se.
,,Víš Courtney já. Moc tě miluju a chtěl bych to s tebou znovu a moc, ale pochopím, když ty to chtít nebudeš." Řekne a nervózně se podrbe na zátylku.
,,Ne, já to chci." Řeknu a usměju se.
,,Pojď." Řekne a odvede mě do malého, ale hrozně hezkého pokojíčku s manželskou postelí. Obejme mě ze zadu a já se usměju. Pomalu se na něho otočím. Usměju se a přilepím se mu na rty. On mi rozepne zip na šatech, stáhne mi ramínka a šaty sklouznou po mém těle až na zem. Hned mi po zádech přeběhne mráz, ale uvnitř mě pálí plamen plný vášně a touhy po něm. Já mu rychle sundám tričko a on mně rozepne podprsenku. Potom mu rozepne kalhoty a on si je i s boxerkama stáhne. Opatrně mě položí na postel. Trochu se od něho odtáhnu a zadívám se mu do očí, už nejsou tak suché jak bývaly. Jsou v nich vidět city a ne jenom věčný chtíč. Sundá mi kalhotky a začne mě líbat na krku.
,,Můžu?" Zeptá se a já přikývnu. Cole do mě pomalu a opatrně vnikne. Neodpustím si malý vzdech. On se začne pomalu pohybovat. Není to jako poprvé, je to mnohem lepší a vášnivější.
,,Cole!" Špitnu jeho jméno a on zrychlí tempo. Celým tělem mi projede pulzující elektřina. Už nejsem ta holka co se bojí milovat. Už jsem ta holka, co miluje.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanficNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...