Z pohledu Cola
Clarke jednou bude moje. Ach bože, ten Shawn mě ale opravdu sere. Jak se s ním může Clarke, bavit ona je úplně mimo jejich ligu. Naštvaně si sednu do svojí poslední lavice. Clarke se na mě otočí a zpraží mě pohledem. Počkám si až zazvoní a do třídy vejde učitel. Všichni kromě mě se postaví.
,,Cole prosím tě, alespoň se postav, když zase celou dobu nebudeš dávat pozor." Řekne otrávěně učitel. Nedobrovolně si stoupnu a počkám na učitelův pokyn k tomu si sednout.
,,A víš co Cole. Vyměň se tady s Clarke. Sedneš si do první lavice s Courtney a dneska budete pracovat ve dvojicích zadám vám nějaké rovnice a vy je na známky vypracujete. Cole pojď."
,,Zlom vaz Courtney."
,,Prosím tě nech toho, není malá, ona to zvládne." Prsknu po Clarke a naštvaně si sednu ke Courtney. Ta se trochu odtáhne a zaposlouchá se do výkladu učitele.,,Tak teď vám rozdáme papíry s příkladama." Řekne a dá nám na lavici papír kde z obou stran jsou příklady. Vykulím na to oči.
,,No tak to nedám pane učiteli můžu jít na záchod?" Zeptám se a všichni kromě Courtney se začnou smát.
,,Cole prosím tě, byla přestávka, půjdeš až po. Ty by jsi tam zase byl celou dobu a chudák Courtney by to dělala sama."
,,Pane učiteli, tak já to udělám sama a jemu to dejte zvlášť." Přihlásí se Courtney a já jí probodnu pohledem.
,,Ale Courtney neblázni, je to úkol ve dvojicích. My to zvládneme pane učiteli." Řeknu a papír dám do prostřed. Tak jo přepnout na režim hodný kluk.
,,Neboj já nekoušu." Řeknu a falešně se usměju. Ona povytáhne obočí a nervózně si vytáhne propisku z penálu.Trochu se ke mně přiblíží a mě do nosu praští její vůně, ale není to nic nepříjemného, právě naopak. Hrozně hezky voní. Trochu jsem se přiblížil a nasál její vůni.
,,Co to děláš?" Řekne vyděšeně.
,,Ježiši klid puso."
,,Jak klid ty jsi ke mně čuchnul?"
,,Ne, co jsem nějakej pes? Jenom jsem se nadechl nosem, co je za problém. Jo, moc hezky voníš."
,,No a co já s tím." Zeptá se a já vybuchnu smíchy. Všichni se na mě podívají a já ztichnu.
,,Zlato, řekl ti to Cole Mendes, to je to nejlepší co tě mohlo potkat." Řeknu a mrknu na ní. Ona jenom protočí očima. Ježiši co jí je. Vždyť se nechovám jako já, nebo jo?
,,Tak fajn chceš to vysvětlit?" Zeptá se a já pokrčím ramenama. Holka ty si vážně myslíš, že tě budu poslouchat? Řeknu si jenom pro sebe a zkřížím ruce na prsou.Nakloním se k ní, aby to vypadalo, že taky něco dělám. Jenom se kouknu jak Courtney jezdí po papíru a počítá jednotlivé příklady. Do toho mi to ještě vysvětluje. Ty jo jak to může zvládat najednou to nechápu.
,,Tak a kdo to bude mít jako první, dostane jedničku." Řekne učitel, ale Courtney ho nevnímá a dál si to z hlavy počítá. Já na ní koukám jako tele na nový vrata.
,,Hej nekoukej se pryč." Špitne a já se k ní zase nahnu.
,,Aby to vypadalo, že něco děláš. Když už nic neděláš." Řekne a podtrhne výsledek dvakrát. Uhm k čemu to je? Proběhne mi v hlavě. Ty jo v matice jsem dával pozor naposledy v deváté třídě. Ne-li v sedmé.
,,Počkej proč se to podtrhává?" Zeptám se a ukážu na výsledek podtrhnutý dvěma čarama.
,,To je, aby učitel věděl, co je výsledek. Víš? Pane učiteli?"
,,Ano Courtney?"
,,Já jenom chtěla říct, že už to s Colem máme hotové."
,,Opravdu?"
,,Ano a hodně dobře mu to šlo." Řekne a já se usměju, ale upřímně.Učitel si to vezme a hned to oznámkuje.
,,Páni, opravdu jste mě překvapili, máte za jedna." Řekne a vrátím nám papír. Já se usměju a nevím proč, ale Courtney obejmu. Tu to docela překvapí.
,,Děkuju." Řeknu a usměju se.
,,Ehm. Promiň můžeš?" Zeptá se trochu zmateně a já jí hned pustím.
,,Promiň, to jsem nechtěl." Řeknu a hned se kouknu kolem sebe na všechny okolo.
,,Co je?"
,,Tak to jsem ještě snad v životě neviděla, že by Cole Mendes někoho objal." Ozve se jedná holka ze třídy.
,,Chudák Cole, musel se dotýkat té šprtky." Řekne Vanessa a mě to trochu namíchne, ale nijak moc zvlášť.
,,Hele Vanesso dej si pozor nebo?!"
,,Nebo co, nedáš mi?" Zeptá se a začne se smát.
,,Tak a dost ještě jednou a budete po škole."
,,Pane učiteli, to je nefér, já jsem nic neřekl, to tady Vanessa ze mě dělá Bůh ví co nejsem."
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...