Z pohledu Clarke
Jedeme z té oslavy zrovna domů, Courtney to trochu přepískla s alkoholem. Což není vůbec dobrý, její rodiče budou šílet, ale ještě víc, kdyby nepřišla domů, takže ji musíme odvézt.
,,Určitě je dobrý nápad ji tam odvézt takto?" zeptá se Cole.
,,Cole není to dobrý nápad, ale ten nejlepší co máme"
,,A kdyby byla u nás?"
,,To ne, to by její rodiče byli na prášky"
,,Aha no, takže ji mám domů přivézt takhle opilou, jo?" řekne docela otráveně.
,,Nemáme jinou možnost" řeknu docela zklamaně.
,,Proč se vlastně takhle opila? Cole ty jsi ji nehlídal?" začne Shawn.
,,No jo, hlídal. Ale ona mě neposlouchala",,Celá Courtney, ta když si něco umane, tak ji nepřesvědčí vůbec nikdo na světě, jak tak koukám" řeknu a podívám se na ni. Pak už pomalu dojedeme ke Courtney domů. Otevřu svoje dveře a obejdu auto k těm, kde sedí Courtney, otevřu dveře a kluci spící Courtney vyzvednou. Pak ji Shawn přenechá jenom Colovi, který ji vezme do náručí. My se Shawnem dojdeme ke dveřím a odemkneme, protože máme klíče od Courtney. Pustíme Cola dovnitř a potichu zavřeme dveře. Na chodbě se ihned rozsvítí světlo a tam stojí její mamka.
,,Co to je? A co je s Courtney?" řekne její mamka a už teď zní naštvaně.
,,No víte my-" začne se Cole omlouvat, ale mamka ho přeruší.,,Odnes ji nahoru a ještě si promluvíme mladý muži" řekne takovým přísným tónem, že se z toho ošiju strachy. Shawn vedle mě kouká jak opařený, na tohle není moc zvyklí. Moji rodiče ho mají hrozně rádi a jsou na jen hodní. Cole tedy odejde nahoru a my si zatím sedneme poslušně ke stolu. Sklopíme hlavy do klínů a čekáme, než přijde Cole. Ten si pak sedne k nám a výslech může začít.
,,Takže co jste tam jako prováděli?! Proč je Courtney opilá až z toho spí?"
,,Moc se omlouvám, nedávali jsme na ni pozor a ona se nechala ovlivnit davem. Hrozně mě to mrzí" řekne Cole a také sklopí zrak.
,,To je sice hezký, že tě to mrzí, ale Courtney je opilá, nemáš na ni dobrý vliv"
,,Pardon, ale já na ni nemam dobrý vliv? Kvůli vám se bála mít kluka, bála se zamilovat a vy mi budete něco vyčítat" řekne Cole a všichni koukáme s vykulenýma očima.Ale vlastně má docela pravdu, její mamka v tom taky není nevinně.
,,Jděte z mého domu a žádné příště nebude"
,,Je dospělá, nemůžete jí říkat, co má dělat" vyštěkne Cole po její máme. Upřímně si to docela zaslouží. Ano, přehnali jsme to, ale to není důvod takhle moc vyšilovat, nic se nestalo, všichni jsme v pořádku.
,,Pojď Clarke, jdeme" řekne Shawn a chytne mě za ruku. Společně všichni vyjdeme ven.
,,Ty chceš hodit domů nebo?" zeptá se mě Cole.
,,No mně je to jedno"
,,Tak pojď k nám, můžeš spát se mnou" řekne Shawn a rychle nahodí červenou fasádu.
,,Teda myslím-"
,,Vím, jak to myslíš. Tak jo Cole, tak k vám" řeknu a Shawn se usměje.Dojdeme k nim před dům a Cole zaparkuje, všichni vystoupíme a vejdeme dovnitř. Potichu se proplazíme do pokojů, protože nechceme nikoho vzbudit. My s Shawnem zahučíme do jeho pokoje a Cole pokračuje dál do toho jeho.
,,Clarke ty tu nemáš pyžamo, že?" zeptá se rozpačitě Shawn. Občas je fakt šíleně roztomilej.
,,Nemám no"
,,No tak nechceš dovézt-"
,,Shawne neplaš, nechám si spodní prádlo a tričko, jo?"
,,Dobře" odkýve mi to a dojde si ještě do sprchy se rychle vysprchovat. Já mezitím dělám něco na mobilu. Pak mě to nebaví, tak si začnu prohlížet jeho kytary, i tady v pokoji jich má dost, určitě tři klasické, jednu elektrickou a jednu elekticko-akustickou. Ne že bych se v tom vyznala, ale tohle poznám.Obzvlášť jedna z těch kytar se mi líbí, začnu si ji prohlížet zblízka.
,,Líbí se ti?" uslyším Shawnovo hlas a rychle sebou trhnu.
,,Neboj, já naštvaný nejsem" usměje se a dojde ke mně.
,,Jo, je hrozně hezká"
,,Ne tak jako ty" řekne a mě to nutí se usmívat.
,,Shawne" řeknu, ale nevím co mám říct. Většinou mluvím až moc, ale teď mi to vzalo všechen vítr z plachet, nemůžu říct absolutně nic.
,,To je jenom pravda" usměje se. Pak mě za ruku odvede k posteli a oba si do ní lehneme. Já jsem zachumlaná v jeho teplém objetí a hlavu na jeho hrudi. V tomhle objetí rychle usnu.Ráno se probudím a Shawn už tady není, docela zmateně se rozhlédnu po pokoji, ale není vůbec nikde. Obleču si kalhoty a vydám se dolů, odkud jde nějaký rámus. Zjistím, že dole je Shawn a něco vaří. Ani si nevšimne, že jsem přišla.
,,Dobrý den, co vaříte pane?" zeptám se a on sebou šíleně škubne, on si mě vážně nevšiml. Pak se otočí, koukne se na mě a dá si ruku na hruď a snaží se vydýchat ten infarkt.
,,Lásko tohle mi nemůžeš dělat" řekne a zasměje se.
,,Promiň" zasměju se taky.
,,Jsi tichá jako myš, víš jak jsem se lekl?"
,,Jo, já viděla, jak jsi se lekl" řeknu a zasměju se. Pak přijde i Cole.
,,Ahoj Cole, jak ti je?" Zeptám se soucitně, když si sedne vedle mě.,,Úplně na hovno" řekne a vypadá na to, co právě řekl. Já ho pohladím po zádech.
,,S Courtney to bude dobrý, ona to zvládne"
,,Ale já ji neměl nechat. Je to moje vina"
,,Cole no tak, přestaň se litovat. V první řadě je to vína nás všech i jí. Věděla moc dobře co dělá a stejně to udělala"
,,Ale já ji měl chránit" dodá Cole a sklopí hlavu.
,,Vždyť jsi to dělal, ona tě neposlechla. Ale chápu to, ona byla stále ve stínu a teď si jí začali všímat, tak si to chtěla udržet, ale tohle je moc"
,,Já vím, lidi já asi půjdu na vzduch, vrátím se asi někdy odpoledne až"
,,Jo dobře, nedělej žádnou kravinu" řekne Shawn a Cole pak odejde pryč.Společně se pak se Shawnem nasnídáme, udělal nám míchaný vajíčka, slaninu, toast a nějakou zeleninu. Ten kluk je normálně vysněnej. Potom odejdeme nahoru do jeho pokoje. Já si sednu na postel.
,,Tak co budeme dělat?" Zeptám se.
,,Nápad bych měl" řekne a přijde ke mně blíž. Sedne si vedle mě a začne mě líbat. Ruce mi dá na boky a já jemu za krk. Pak mě jedním tahem dostane pod sebe, u toho mě nepřestává líbat. Ruce se mu přesunou k lemu mého trička, on ho chytí a tričko mi přetáhne přes hlavu. Já jemu udělám to samé, ihned mi oči spadnou na jeho vypracovanou postavu. Přejedu mu rukou po břišácích. On mi pak rukou sjede ke kalhotům a rozepne mi knoflíček a následně i zip.Pak mi je opatrně stáhne až ke kotníkům a já je odkopnu. Pak rozepne zip sobě a já mu je stáhnu dolů, teď už jsme oba jen ve spodním prádle.
,,Shawne on tu nikdo není?"
,,Není" řekne a usměje se. Pak opět spojí naše rty, za neustupujících polibků mi sundá podprsenku. Já mu sjedu k lemu boxerek a sundám je, on mi sundá kalhotky.
,,Chceš to?" zeptá se starostlivě.
,,A ty?" odpovím mu a usměju se, místo odpovědi se dočkám jemného tlaku v podbříšku. Ihned musím vzdychnout. Na to se Shawn usměje a začne se ve mně pomalu pohybovat a u toho mě nepřestává líbat. Už ale postoupil na krk.
,,Shawne" vzdychnu jeho jméno a jeho to více podpoří a přidá do tempa.
,,Miluju tě Clarke" řekne a znova spojí naše rty. Řekla bych mu to samé, kdyby mě neutišil svými neustávajícími polibky.Ale musím uznat, že na to, že je to jeho poprvé to není vůbec špatné. Potom se vedle mě celý unavený svalí a já se k němu otočím a pohladím ho po tváři. Pak nás přikryju dekou.
,,Shawne já vím, že to říkám furt, ale miluju tě" řeknu a dám mu pusu na nos.
,,To nevadí, líbí se mi to. Taky tě miluju a moc" řekne a dá mi pusu do vlasů. Já se na něj pak usměju. Více se k němu přitulím a za chvíli zase usnu. Probudím se až když slyším nějaké rány v domě. Ale Shawn to být nemůže, ten je stále u mě. Uslyšíme kroky přibližující se k našemu pokoji.
,,Shawne ty jsi v. O doprdele, moc se omlouvám" začne se smát Cole, když vrazí do Shawnova pokoje.
,,Ježiš Cole my nic neděláme, jenom ležíme v posteli"
,,Jo, ale dělali" zasměje se.
,,Clarke jde to alespoň nebo je úplný nemehlo?" zasměje se.
,,Cole!" okřikne ho Shawn.
,,Jo, jde Cole" řeknu a mrknu na něj.
,,Tak to je dobře" řekne a zasměje se.
,,Akorát je blbý, že už ti nemůžu nadávat ubohej panici. No nic, musím najít něco jiného" řekne a zasměje se, Shawn jenom protočí očima. Jinak Cole už mu tak dlouhou dobu neříká, tohle bylo jenom že srandy. Od toho, kdy se zamiloval do Courtney úplně změnil chování k lepšímu. Přestal spát s těma děvkama, je milejší jak na mě, tak na Shawna, nemá tolik blbých připomínek a když už, tak se tomu zasmějeme všichni, prostě Cole jak vyměněnej.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...