Epilog

322 14 3
                                    

Tři měsíce později z pohledu Cola

,,Vstávej Brácho." Přijde ke mně Shawn a roztáhne závěsy.   
,,Hej ty jsi ale pako." Zakreju si hlavu peřinou.  
,,Ne bráško, to ty se dneska ženíš." Řekne a stáhne ze mě peřinu.  
,,Ježiši co děláš?" Zeptám se naštvaně.  
,,Pojď vstávat a cvičit." Vyskočí Shawn do vzduchu.   
,,Ty jsi, ale."   
,,No co jsem bratříčku?" Zeptá se a zasměje se.  
,,Nic, kolik je hodin?" Zeptám se a znovu zavřu oči. 
,,Je půl desáté Cole."   
,,Cože počkej?!" Rychle se posadím a začnu se rozhlížet po pokoji.  
,,Počkej, vždyť v deset je obřad."   
,,No je bráško." Řekne Shawn a začne se smát jako debil. Já rychle začnu hledat svůj oblek. Při hledání mě doprovází smích mého bratra.   
,,Co se směješ sakra, ty jsi vážně pako." Protočí na tím oči.  
,,To ty jsi pako, víš, kdyby jsi se kouknul na hodiny tak, by jsi zjistil, že je teprve půl osmé." Řekne a já na něj vykulím oči. On vybouchne ještě víc a dostane záchvat smíchu. Otočím se k němu a zpražím ho pohledem. 
,,No co brácha, ale měl jsi se vidět. Byl jsi tak vystrašený." Řekne a znovu se tomu zasměje.   ,,Haha, ty jsi dneska nějakej vysmátej.  
,,No to víš, když si můj brácha bere svou největší lásku a mou kamarádku, tak musím být přece šťastný." Řekne a uculí se.  
,,Ale jo, já vím bráško můj."  Mrknu na něj a plácnu si s ním.  
,,No nic, já jsi jdu dát sprchu."  Poplácám ho po zádech a vydám se do koupelny. Sundám si boxerky a vlezu si do sprchy. Dám si trochu delší sprchu. Po půl hodině vylezu a dám si okolo pasu ručník. V koupelně si vyčistím zuby a vysuším si vlasy, upravím si je tak, aby mi nepadali do očí. Když jsi upravím vlasy, tak se vydám zpátky do pokoje. Vezmu si na sebe čisté boxerky a navoním se svým nejoblíbenějším parfémem, z ramínka si vezmu černé kalhoty, natáhnu si je, potom si vezmu bílou košili a zapnu si ji.

,,Ahoj Cole můžu dál?" Nakoukne do mého pokoje mamka. 
,,Ahoj mami, jo pojď."  Usměju se a vezmu si na sebe kravatu. 
,,Mami zavážeš mi ji?" zeptám se a mamka se usměje a dojde ke mně. 
,,Moc ráda." Řekne a začne mi vázat kravatu.  
,,Nemůžu tomu uvěřit, že můj malý Cole už není malý a dneska se žení." řekne mamka a do očí se jí nahrnou slzy.  
,,Mami já jsem pořád tvůj malej Cole." Řeknu a oba se tomu zasmějeme. Mamka mi potom podá sako od mého obleku a pomůže mi ho obléct. 
,,Děkuju mami." Usměju se a dám jí pusu na tvář.  
,,Nemáš za co Cole. Tak ještě boty a je to." Řekne a podá mi černé kožené boty a já si je obuju.  
,,Perfektní, hrozně ti to sluší." Řekne mamka a do očí se jí znovu nahrnou slzy. Hned ji obejmu.  
,,Teda tobě to ale sluší velkej brácho."  Přijde do pokoje Aaliy.  
,,Děkuju malá ségro."  Dojdu k ní a obejmu ji.  
,,Ty kráso, dobrý pako." Přijde ještě Shawn už oblečený se kterým se chlapsky obejmu.  
,,Tak jo, už musíme pomalu jet." Přijde za námi taťka usměje se a kývne hlavou. 
,,Tak jdeme."  Řeknu a usměju se. Všichni se vydáme do auta. Táta si sedne za volant a počká až si všichni sednou a potom nastartuje a rozjede se.

Dojedeme k místnímu zámečku na okraji města. 
,,Tak vystupovat rodino." Zavelí táta a my všichni vystoupíme. Dojdeme se pozdravit s pár lidmi. ještě chvíli počkáme než dorazí ostatní. 
,,Ahoj kluci." Přiběhne k nám Clarke a nejdříve obejme mě a potom se přivítá se Shawnem.  
,,Takže dneska už moje malá Courtney bude jedna z vás." Řekne Clarke a zasměje se.  
,,Počkej, jak to myslíš?" Zeptá se Shawn zmateně.  
,,Ty jsi moje trubka. No přece ode dneška bude Courtney Mendesová." Řekne Clarke a uculí se. 
,,Tak jdeme." Řekne Clarke, která jde Courtney za svědka a Shawn jde mně za svědka. Vejdeme do obřadní síně, kde už všichni čekají. Já se Shawnem stoupneme na levou stranu a Clarke na pravou.  Usměju se na ni zrovna ve chvíli, kdy se obřadní místností rozezní hudba a všichni se otočí na velké dřevěné vyřezávané dveře.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat