Z pohledu Clark
Ráno se probudím docela nevyspaná, myslela jsem na to, co mi řekla Courtney. Nechápu proč řekla, že Cole a Shawn chtějí mě, protože Cole mě chce leda do postele a Shawn má prostě Courtney, nedává to smysl. Dojdu do koupelny a leknu se sama sebe. Vlasy mi trčí do všech stran a mám kruhy pod očima. Dojdu se rychle vysprchovat a vlasy nechám suché. Pak si je rozčesu a udělám si dva copánky. Dám si na sebe make-up, kontury a korektor, pak řasenku a lehkou rtěnku. Pak si dojdu do svého pokoje a obléknu si svoje klasické oblečení. Sejdu dolů, kde si dám s rodinou snídani a táta mě pak odveze do školy.
Přijdu se své skříňce a už z dálky vidím buďto Shawna nebo Cola, který ke mně jde. Prosím ať je to Shawn, prosím. Přijde blíž a já uvidím, že nemá tetování, což ve mně vyvolá nepříjemný pocit, protože je to Cole.
,,Čau kotě, nechceš dneska ke mně?"
,,Cole, kolikrát ti ještě řeknu, že ne. Stačí, že moji kamarádi tě viděli nahého, já to nepotřebuju" řeknu a on mě strčí zády na skříňku. Ne až tak hrubě, ale přesto hodně silně.
,,Clark, garantuju ti, že jednou mi podlehneš a stavíš se mnou jednu noc"
,,Tak to si jenom myslíš!" prsknu po něm a strknu do něj.
,,Fajn, tak sama uvidíš" řekne a odejde. Já se opět otočím na svojí skříňku a vezmu si věci.Cole ke mně přijde znova, to snad není možný, on si říct prostě nedá.
,,Vypadni, už tě nechci ani vidět!" zařvu na něj.
,,Ale Clark" řekne a já ho zastavím.
,,Už jsi toho provedl dost Mendesi, vypadni!" zakřičím na něj a on sklopí hlavu a odejde. To mi na něj upřímně nesedí, ale to je jedině dobře, mám ho plný zuby. Ale docela mě zajímá, kde je jeho bratr, s tím musím nutně mluvit. Potřebuju se zeptat na Courtney a prostě s ním mám hodně o čem mluvit.Přijdu do třídy, kde sedím s Courtney. Sednu si k ní a ihned co dosednu se na ni prudce otočím a ona se lekne.
,,Ahoj, tak co ty a Shawn, jak jste se měli, bylo něco, povídej přeháněj, chci všechno slyšet!!" vychrlím na jeden nádech. Ona na mě vykulí oči a zřejmě neví co říct, pak se koukne na Shawna. Zvednu se a dojdu k němu, opřu se o jeho stůl a usměju se, on se na mě ale ani nekoukne, místo toho se zakouká do mobilu.
,,Shawne? Stalo se něco?" zeptám se ustaraně.
,,Trochu přemýšlej" řekne bez zájmu.
,,Shawne udělala jsem ti něco?" Zeptám se zklamaně a smutně. Je mi to líto, jestli je na mě stále naštvaný, kvůli té puse.
,,Prostě jdi pryč, prosím" řekne a vezme si sluchátka.Já se teda rozejdu ke své lavici.
,,Courtney, co jsem udělala?"
,,Já nevím, dej mu čas" řekne a pak už zazvoní na hodinu, takže my si klasicky stoupneme a pozdravíme učitelku.
,,Dobrý den třído, posaďte se" řekne nám učitelka a my se posadíme a začne hodina hrůzy, chemie. Ještě že sedím s Courtney, ta mi vždycky poradí.
,,Hele vážně nevíš, co mu je?" Zeptám se, je mi to líto, protože nevím, co jsem udělala, že je na mě naštvaný.
,,Netuším" řekne a ruka se jí nezastaví a píše si poznámky. Povzdechnu si a začnu si je taky psát.Po hodině se zvednu a zamířím k někomu, u koho bych to v životě nečekala.
,,Cole prosím, nevíš co se stalo Shawnovi?" Zeptám se a on na mě hodí pohled, že ho to vůbec nezajímá.
,,Prosím" řeknu a on trochu změkne a povzdechne si.
,,Nevím" odpoví a já mám co dělat, abych udržela nervy. To mu to vážně dělalo takový problém mi to neříct rovnou a nechat mě prosit? Bože, prostě Cole, tohle jsem mohla čekat.
,,Děkuju, vy jste oba vážně úžasný" řeknu a rychle se rozejdu na další předmět, což je tělocvik.Dojdu do šaten a převléknu se do tepláků a trička, vezmu si tenisky a vyjdu na hřiště za ostatními. Oni už se rozběhávají, tak to udělám taky. Ihned si všimnu, že se na mě jeden z Mendesů dívá, ale z dálky nemůžu říct kterej. Asi za půl kolečka už doběhnu ostatní holky a zpomalím u Courtney. Doběhneme k učitelce a zastavíme a rozcvičujeme se.
,,Takže holky dneska budeme hrát voleybal" řekne a my vypískneme radostí. Pak si rozdělíme družstva. Já jsem kapitána jednoho z nich a samozřejmě si vyberu Courtney a další čtyři holky. Kluci dneska asi budou běhat, jak to tak vypadá.Nebudu lhát, tělocvik mi celkem jde. Alespoň jeden předmět, když už mi nejdou humanitní a přírodní vědy. Jedna holka jménem Jane mi přihraje a já vyskočím a dám jim smatch, což samozřejmě nechytí. Takže my točíme a já se dostanu na místo rozehrávače. Vezmu si míč a natáhnu ruku, abych mohla odbít. Místo toho, abych se soustředila na míč se kouknu na Shawna, který běží zrovna kolem nás. Nechápu co mu bylo v té třídě, proč se ke mně choval takhle, když je to normálně tak milej a nekonfliktní člověk.
,,O můj bože" zakleju, když mi to dojde a míč odbiju přímo do sítě, celý tým se na mě zmateně podívá. Tohle se mi totiž nikdy nestalo.,,Paní učitelko, já se omlouvám, mohla bych si odskočit?" řeknu a kývnu na Courtney, ať jde se mnou. Učitelka kývne na souhlas.
,,Courtney, já na to asi přišla, proč se Shawn chová tak, jak se chová"
,,Vážně? Konečně ti to došlo?" zeptá se a já kývnu.
,,Jo, ráno za mnou nepřišel dvakrát Cole, ale Cole a Shawn a já na něj vyjela z ničeho nic"
,,To je ti docela typický" řekne si pro sebe, ale já to stejně uslyším.
,,Haha. No, tak ty jsi jeho holka, znáš ho líp. Myslíš, že na mě bude naštvanej dlouho?"
,,Ne, hlavně běž za ním a vysvětli mu to" vychrlí na mě.
,,Fajn, po hodině za ním půjdu" řeknu a usměju se, ona se rozzáří.Pak se vrátíme zpátky do hřiště, ale mně už to nejde tak dobře, jako předtím, ale už to naštěstí netrefím do sítě. Nakonec vyhrajeme, ale jen těsně o jeden bod. Všichni z mého družstva dostanou jedničku. Já bych ji nejradši neměla, to co jsem tu předvedla byl nejhorší výkon vůbec, ale nemůžu z hlavy dostat co řeknu Shawnovi. Dojdu do šatny a tam se převléknu do normálního školního oblečení, popadnu tašku a vyjdu ven na chodbu. Rychle projdu až ke skříňkám a hodím do té své úbor.
,,Co ti dneska na tom těláku bylo? Ty jsi se učila asi špatnej předmět od tý šprtky, ne?" řekne za mnou upištěný hlas Vanessy.
,,Hele, ty buď laskavě ticho, nikdo na tebe není zvědavej"
,,Nebo něco jiného zaujalo tvoji pozornost? Upřímně, přidej se k nám a máš na lepší" řekne a já to nevydržím, zabouchnu skříňku a rozejdu se rychle po chodbě.Pak tam uvidím jednoho z kluků a když uvidím tetování, rozejdu se k němu.
,,Prosím, potřebuju si promluvit"
,,Nemáme o čem mluvit" odsekne mi.
,,Prosím, vysvětlím ti to" řeknu a on si povzdechne. Společně dojdeme na školní dvůr, kde je více klid a sedneme do na lavičku.
,,Prosím, odpusť mi to ráno. Byl jsi to ty, že?"
,,Jako co? To jak jsi mě seřvala, jo byl"
,,No to je ono. Já myslela, že jsi Cole, který u mě byl předtím a měl blbý kecy"
,,Aha, takže jsi nebyla naštvaná na mě jako na Shawna?"
,,Ne, nemám důvod, když navíc děláš moji kamarádku šťastnou" řeknu a usměju se.,,No, víš o tom jsem s tebou chtěl mluvit"
,,No jasný, povídej"
,,My spolu nejsme. Courtney říkala, že to pochopíš, že víš, jaké to je u nich a jak to má ona. A navíc, já k ní nic necítím a ona ke mně taky ne"
,,Já se vám moc omlouvám. Já jsem myslela jenom na to, abyste byli šťastní, ale vůbec jsem si neuvědomila, jak to máte"
,,Clark, to je v pohodě, já stejně chci někoho jiného a Courtney si někoho najde, až se bude chtít zamilovat. A když nikoho nechce, tak se prostě do nikoho nezamiluje"
,,Haha, že se nezamiluje do tebe neznamená, že by se nezamilovala do někoho jiného" řekne Cole a sedne si blízko vedle mě, já se posunu o trochu dál.,,A co si jako myslíš, že by se zamilovala do tebe? To asi těžko, bratříčku. Ona má mozek a ví, jakej jsi" řekne Shawn.
,,Ale notak, do mě se zamiluje každá holka"
,,Ty ale žádné tu lásku neoplácíš"
,,Hele každá ne, jsem si jistá, že Courtney se do tebe nezamiluje"
,,Vážně? Tak se pojď vsadit"
,,O co?" řeknu a sednu si k němu čelem. Shawn jenom sedí na druhé straně lavičky docela zmatený.
,,Hm, takže když se do mě zamiluje, tak se mnou stavíš noc"
,,Clarke to-" pokusí se něco říct Shawn, ale ani jeden ho nevnímáme.
,,A když ne, tak nás i svého bratra necháš na pokoji, platí?" řeknu a podám mu ruku.Omlouvám se, že tak pozdě, snad nevadí.
Q: Jaké postavy máte radši Cole/Shawn, Clark/Courtney?
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...