Z pohledu Shawna
,,Co jsi to řekl?"Zeptám se a skoro nevnímám.
,,Co? Co jsem řekl?" dodá Cole jak neviňátko.
,,Cole to ty jsi zničil ten sraz a Courtney rozflákal kytaru?!" zařvu na něj.
,,Noo, ne" odfrkne si.
,,Právě jsi to řekl, Cole ty jsi mi zničil ten sraz, ty jsi takovej debil!!" zařvu na něj a chystám se po něm znova skočit, ale táta mě chytne.
,,No fajn, tak jo, zničil jsem ti sraz, řekl jsem za tebe dost hnusný věci, co ty tvoje přitroublé fanoušky naštvali. A co jako? Život plyne dál, se koukni, díky mně máš holku"
,,Myslíš si, že bych jí bez tebe neměl?! Cole já tě zabiju, tohle jsi posral, ani nevíš jak moc pro mě ten sraz byl důležitej. Víš, že jsem kvůli tomu byl dlouho docela na trosky?"
,,Jo, to byl účel. Bohužel ti to dlouho nevydržel, protože ti ta tvoje děvka stále to ego zvyšuje i když nevím jak, když tě stále odmítala" řekne a ušklíbne se. Já bych mu takovou vrazil, kdyby mě táta nedržel.,,Cole co to má znamenat? Ty jsi bratrovi zkazil ten sraz?"
,,Jo, no a?"
,,Ty jsi vážně příšernej, tohle od tebe je hodně ošklivé. Zklamal jsi mě" řekne mamka, Cole se nasere a odejde, pak mě táta konečně pustí.
,,Mami co mám jako teď dělat? Ani nemáš představu jak dlouho jsem se mendesarmy neozval, protože jsem na ně neměl náladu a oni vlastně za nic nemůžou. To všechno Cole, zase za všechno může Cole!" celou večeři už neřeknu ani slovo, jenom to rychle sním a zabouchnu se ve svém pokoji. Vezmu do ruky mobil a ihned jdu na instagram, tam se omluvím, že jsem a nimi vůbec nemluvil a že mě všechno hrozně mrzí a dá se to vysvětlit, jenom ať mi dají chvíli to ještě rozdýchat. Pak se dojdu vysprchovat a vyčistit zuby. A jelikož je zítra pondělí, a to znamená škola, tak jdu poměrně brzy spát.Ráno vstanu a vezmu si dnes pro změnu bílé džíny, které moc nenosím, ale občas se na mě objeví. Pak si vlasy učešu na svůj klasický účes. Cole tomu říká vlnobití, ale vypadá to dobře, zato to jeho je strašný. Vezmu si batoh a sejdu dolů na snídani. Cole tu naštěstí není, takže do sebe všechno rychle naházím a rychle odejdu do školy. Zaparkuju na školním parkovišti, ještě tu moc aut není, takže si můžu vybrat volné místo. Pak vejdu do školy a zamířím rovnou ke skříňkám. Jediný člověk, kterého chci teď vidět, je Clarke. A k mému štěstí tam Clarke je. Přijdu k ní a políbím ji. Ihned se mi udělá trochu lépe a můžu začít.
,,Ahoj Clarke. Nevadí, když si budu trochu stěžovat?"
,,Ahoj Shawny, jasně, že nevadí" řekne a věnuje mi krásný úsměv.,,Dobře, takže pamatuješ na ten nepovedenej sraz?" Zeptám se.
,,Jo, na to se nedá zapomenout. Stejně by mě zajímalo, co těm tvojim fanouškům je"
,,Mně ne, teda teď už ne. Protože jim nic není, nemůžou za to. Včera u večeře se Cole prořekl, byl to on. Hrál si na mě a udělal tam nějaké zlé věci. Mimo jiné rozbil tu kytaru"
,,Cože?! Já ti říkám, že ten kluk se nezmění, to je takovej ahh. Nenávidím ho" rozčiluje se Clarke.
,,Já vím, tohle jsem od bratra nečekal. Jako čekal bych od něj hodně, ale tohle fakt ne. A ještě mi řekl, že měl přitvrdit, že mi moje děvka lehce zvedla ego"
,,Koho myslí tou tvojí děvkou?" zeptá se zmateně Clarke a já na ní jen koukám.
,,Jako mě?! Já jsem podle něj tvoje děvka?! Já ti říkám, ten kluk skončí mrtvej"
,,Dobrý, klid. Já mu to vysvětlil už předtím, to poznáš, až ho uvidíš"Jako na zavolanou okolo nás projde Cole, nevěnuje mi ani pohled a já jemu taky ne. Zato Clarke se na něj kouká docela urputně.
,,Chápeš to, on na mě ještě mrkne? To není normální, on ublíží mému klukovi a ještě řekne, že jsem děvka a pak si ještě dovolí tohle. To snad dokáže jenom tvůj bratr"
,,Ale viděla jsi jeho ksicht? Že má moc pěknej monokl?"ušklíbnu se.
,,To kvůli mně, že o mě řekl, že jsem tvoje děvka?" zeptá se Clarke s jiskřičkami v očích. Já jen přikývnu s úsměvem.
,,Ježiš ty jsi sladkej. Teda, heh, promiň" začervená se a sklopí zrak.
,,To je v pohodě" usměju se na ni a zvednu jí bradu, aby se mi koukala do očí.
,,To je lepší" usměju se a dám jí pusu.Pak se rozejdeme spolu do třídy. Chytnu ji za ruku a propletu nám prsty, aby každý věděl, že Clarke je moje. A ani žádná pitomá Colova sázka to nezmění, to ho radši zabiju.
,,A co budeš teda dělat s tím, že tě nemají rádi?"
,,Prostě jim to vysvětlím a budu doufat, že se to dostane k co nejvíce lidem a že mě zase budou mít rádi tak, jako já mám rád je" řeknu a Clarke se pousměje. Pak začne první hodina, já teda upřímně vůbec nevnímám o čem se bavíme, myslím jenom na to, jak to asi mohlo vypadat a co Cole dovede. Doufám, že brzo zase bude všechno tak, jako to bylo dřív.Po hodině zase jdeme ke skříňkám, kde je teď už i Courtney.
,,Ahoj Courtney" pozdravíme oba a postupně ji obejmeme. Nejdříve Clarke a potom já.
,,Courtney už víme, kdo rozbil tvoji kytaru?"
,,Jo?" řekne ne moc překvapeně ani nadšeně.
,,No byl to Cole, celý ten nepovedený koncert je jeho vina" řeknu a ona moc překvapeně nevypadá.
,,Ty jsi to věděla?" zeptá se Clarke.
,,Ne, jasně že nevěděla, to bych vám řekla, ale od něj se to dá čekat docela" řekne a já jen smutně kývnu na souhlas.
,,Ahoj bráško, co ta tvoje mendesblbost, už jsi se jim srdceryvně omluvil, že za to nemůžeš, ale to tvůj tak moc dokonalý bratr Cole? Stejně se ti nikdo nevrátí, nesnáší tě" řekne a to mě hrozně zabolí. Clarke mi povzbudivě zmáčkne ruku.,,Ty namyšlenej frajírku, ihned ho nech na pokoji, jestli si myslíš, že jsi něco víc než Shawn, tak nejsi. Jsi jenom posranej děvkař, kterýmu jediný co mu v životě jde, je šukání, fakt výhra, gratuluju ti. Co jsi v životě dokázal?! Absolutní hovno ty demente, tak nech mého Shawna na pokoji, protože ten toho v životě dokázal víc než ty. Je úspěšnej, má holku a skvělou povahu, co jsi oproti němu ty, co? Nikdo tě nemiluje a nemůžeme se tomu divit" řekne Clarke a já vysloveně čumím s otevřenou pusou.
,,No to není pravda, někdo by se našel" řekne Courtney a sklopí zrak dolů.
,,Courtney?!"
,,No je to od něj ošklivé, ale mohli byste mu odpustit, určitě ho hrozně mrzí co udělal a-",,Courtney o čem to mluvíš? Jeho to nemrzí ani v nejmenším, protože přesně takový on je, rád ubližuje lidem" řekne Clarke.
,,No já nevím od koho tu mám už druhý monokl"
,,Mám ti přidat ještě třetí? Tak drž hubu" setře ho Clarke a oba koukáme s otevřenou pusou. Za holka se nezná to je snad sen.
,,Hele máte mezi sebou problémy, ale i tak byste si mohli podat ruce a odpustit si, ne? Mně ta kytara nevadí, já to přežiju bez ní"
,,Tady nejde o kytaru. Tady jde o ten princip Courtney, chápeš co on udělal? Totálně mi podrazil nohy, když jsem to nejmíň čekal, dostal mě na dno, protože to byl jeho cíl, to on chtěl"
,,Zasloužil sis to za ty svoje kecy" řekne a já mu mám chuť vrazit další, ale musím se krotit.,,Jako udělalo ti to dobře, když jsem přišel domů na trosky úplně zničenej? Líbilo se ti to?"
,,Popravdě? Líbilo se mi, když jsi držel hubu a nehrál na ten horor stroj"
,,Ty jsi fakt kokot Cole" řeknu a couvnu, už to s ním vzdávám, to prostě nemá cenu.
,,No tak já půjdu, když se se mnou nechcete bavit" řekne Cole a my si oddechneme, že jde konečně pryč.
,,Courtney proč se ho zastáváš, přece nevěříš, že by se mohl změnit, že ne. To je hodně naivní" řekne Clarke a já jen kývnu na souhlas.
,,No možná někde uvnitř trochu věřím"
,,Courtney to se nestane. Je to můj bratr, poznám to. Už jsem v to doufal, ale promiň, tohle nebylo vtipný a nedá se to ani odpustit. To byl vyloženě podraz a naschvál"
,,No ale každý si zaslouží druhou šanci",,On těch šancí dostal až až" řeknu a Clarke mi to potvrdí zakýváním hlavy na souhlas.
,,No jo, ale ke mně se chová někdy hezky"
,,On se ale chová ke každému hezky, když od něj něco chce" odseknu.
,,Courtney přece nejsi blbá, aby jsi si myslela, že k tobě nebo ke komukoli jinému může Cole Mendes něco cítit" řekne Clarke, nechci aby se hádali ještě ony dvě, mají být ty nerozlučné kamarádky, ne se hádat kvůli Mendesům.
,,Tak asi blbá jsem, ale doufám v to"
,,Courtney on ti zlomí srdce, nedělej to. On k nikomu nic necítí, prosím" řeknu a doufám, že mě s tím nepošle do prdele. Já jenom nechci, aby jí ublížil, protože přesně to je v dalším jeho plánu.Moc se omluvám za zpoždění.
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...