56.KAPITOLA

161 16 0
                                    

Z pohledu Cola

Přijdu domů. No vlastně já nikam nešel, jenom jsem došel na konec ulice. Ano vím, jsem hroznej debil, ale já musel. Musel jsem už měsíc už jsem to potřeboval a s Courtney to teď nepřipadá v úvahu, ale musím uznat, že Clarke je fakt dobrá. 
,,Ahoj." Pozdravím Shawna a Clarke, který společně přichází dolů.  
,,Ahoj Cole kde jsi byl?" Zeptá se mě Clarke, ta podle mě nic netuší.  
,,No byl jsem se projít. Potřeboval jsem si srovnat myšlenky. Musí tady být nějaký způsob, jak její mámu obměkčit."   
,,Cole, její máma je opravdu komplikovaná." Řekne Clarke slušně.   
,,Jo to je a hodně. Mě jenom ničí ta myšlenka, že když to nevyjde a Courtney přistoupí na rozkaz své mámy  tak už jí po škole možná už nikdy neuvidím." Řeknu a sednu si na svoje místo.   
,,To pořád, řešíte Courtney?" Zeptá se Aaliy.   
,,No a jak to vlastně dopadlo?" Vloží se do toho mamka. 
,,No vlastně to dopadlo tak."   
,,Já se moc omlouvám, že do toho tak zasahuju, ale matka Courtney je s prominutím hrozná kráva a největší zlatokopka. Ona vidí jenom peníze a ne štěstí." Vloží se do toho Clarke.

,,No jednoduše našla Courtney budoucího manžela." Dodá Shawn a mě bodne u srdce.
,,Aha a proč?" Pustí se do toho táta.   
,,Protože její podělaný matce nezáleží na tom, co její dcera cítí. Raději ji natlačí do něčeho, do čeho se jí nechce. Já vím, posral jsem to, měl jsem na ni dávat větší pozor! Všechno jsem to zkazil." Dořeknu to a rozbrečím se. Super takže už brečím, to jsem dopadnul.   
,,Brácha nebreč." Přiběhne ke mně Aaliyah a pevně mě obejme. Nejvíc bych teď ale potřeboval její objetí. 
,,Ty jo, ale to mi řekněte, co to je za člověka?" Zeptá se táta.    
,,Já to taky nechápu Manueli, ale přece tady musí být nějaký způsob. Neboj se Cole, to bude dobrý." Řekne mamka a usměje se.

Po večeři se dojdu osprchovat. Nevím co to se mnou je. Nakonec celý unavený z toho dne se propadnu do spánku. Ráno se probudím a vydám se do koupelny. Kde se potkám s Clarke.   
,,Dobré ráno." Pozdravím ji a usměju se.   
,,Dobré ráno Cole. Tak co, jak je?" Zeptá se mě a usměje se.  
,,Ale jo, už líp." Řeknu trochu smutně.   
,,Cole neboj, bude to dobrý. Tohle nějak vyřešíme." Řekne a usměje se.   
,,Tak jdeš do koupelny?" Změní téma a ukáže na dveře od koupelny.
,,No rád bych." Řeknu a oba se zasmějeme. Clarke mi uvolní místo a já vlezu do koupelny, kde si vyčistím zuby a upravím si vlasy a potom se vrátím do pokoje. Ze skříně si vytáhnu modré džíny s černým páskem a k tomuto si vezmu obyčejné tmavě modré tričko a na to si vezmu koženou bundu. Je tam sice zima, ale mně je to jedno. Když jsem oblečený, tak si vezmu tašku do školy a seběhnu schody dolů do kuchyně.  
,,Dobré ráno." Pozdravím všechny i když Clarke už jsem zdravil.   
,,Tak co, jak je brácho?" Zeptá se Shawn.    
,,Ale jo, jde to." Řeknu a pousměju se.   
,,Cole já věřím, že to bude dobrý." Řekne mamka a obejme mě.   
,,Díky mami." Řeknu a pousměju se.

Po snídani se vydám ke svému autu. Na sednu do něj a nastartuju. Celou tu cestu jedu za Shawnem s Clarke. Zaparkuju na školním parkovišti. Vypnu motor a vystoupím z auta.
Dojdu ke své skříňky.  
,,Čau Cole." Přijde za mnou Thomas.  
,,Jo. Ahoj." Řeknu a otevřu svojí skříňku.  
,,Hele Cole co se s tebou stalo?" Zeptá se a já se na něho otočím.  
,,Nevím, asi jsem se změnil. To se děje každému i ty jsi jiný  než jsi býval." Řeknu a otočím se zpátky.    
,,Jo každý se mění, ale být tebou si dávám pozor na lidi kolem." Řekne a strčí do mě. Dřív to byl můj nejlepší kámoš, ale teď nevím jak ho mám brát.  
,,Cole?! Cole?! Jsi tady?" Zamává mi před očima Shawn.  
,,Jo, jsem v pohodě." Řeknu a rychle zamrkám. 
,,Chvíli si koukal někam do blba."   
,,Jo jasný já."   
,,V pohodě."   
,,Viděli jsme tě s Thomasem. Co potřeboval?"   
,,Jo jenom jsme si něco řekli a tak, nechci se o tom moc bavit."  
,,Jasný v pohodě." Řekne a usmějr se.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat