19.KAPITOLA

232 17 7
                                    

Z pohledu Clark

Přijdu domů vlastně až večer, asi okolo času večeře. Celý den jsme byli venku se Shawnem. Je to vážně moc fajn kluk, prostě super kámoš.
,,Ahoj, jsem doma!"
,,Ahoj, kde jsi byla tak dlouho?"
,,Se Shawnem venku" kývnu rameny.
,,Proč tak pozdě, vždyť je večeře"
,,Mami chápu že máš strach, ale mně je osmnáct, můžu být venku jak dlouho chci" řeknu a dojdu si do kuchyně pro vodu.
,,Jo, máš pravdu. A vy spolu něco máte?" řekne mamka a já vyprsku část vody a druhou se málem udusím.
,,To ne, je to kamarád" řeknu, když to rozdýchám.
,,Aha, no tak dobře no"
,,On má práce nad hlavu, ten na nějaký vztahy nemá čas" řeknu a sním si večeři. Pak se dojdu osprchovat a rovnou do postele, ať jsem na zítřek vyspaná.

Ráno mě probudí opět můj dobrý kamarád budík. Neochotně vyjdu z postele a hodím na sebe oblečení. V koupelně se lehce nalíčím a učešu. Vezmu si tašku a sejdu dolů. Tam si sním předpřipravenou snídani. Pak si dojdu na autobusovou zastávku a nechám se dovézt ke škole. Další zábavnej den začíná. Alespoň zítra by mohl být trochu nestereotypní, protože Shawn má nějakej ten jeho sraz z fanoušky a já a Courtney tam jsme zvané.

Dojdu do školy a jako vždycky zamíří ke své skříňce. Beru si věci a uvidím jednoho z Mendesů, jak se opírá a skříňku a má ten svůj arogantní pohled.
,,Ahoj Cole, co chceš?" Zeptám se otráveně, ale Colovi je to klasicky jedno.
,,Já se jen chtěl zeptat na pár otázek"
,,No tak dělej, ať to mám za sebou"
,,Co má Courtney ráda za kytky?"
,,Ty jsi se zbláznil. Cole prosím, že tohle není jedna z tvých metod 'zamiluj se do mě a já tě pak odkopnu', protože jestli je-"
,,Pšt kotě, sázka je sázka. A teď mi řekni, který má ráda"
,,Můžeš mi říct jediný důvod proč bych ti to měla říct?"
,,Prostě mi to řekni. To jí nemůžu udělat radost?"
,,Ale ty jí nechceš udělat radost, chceš jen vyhrát sázku"
,,No jo, už jsi skončila? Tak a teď mi řekni, co má ráda za kytky, prosím" řekne a udělá na mě takové psí oči, který asi mají být roztomilý. No, mně to moc nepřijde.

,,Karafiáty" řeknu otráveně.
,,Spokojenej?" dodám otráveně a už se otáčím na odchod.
,,Počkej ještě. Kdybych tě měl vzít na rande, kde by se ti to líbilo nejvíc?"
,,Na to se ptáš proč, já s tebou nikam nepůjdu" řeknu a zamračím se.
,,Neboj, já jen nejsem na tyhle sladký věci a nevím kam ji mám vzít. Takže kam by jsi chtěla ty na rande?"
,,No já nevím-" povídala bych dál, ale místo toho před sebou uvidím Shawna. S Colem po sobě skočí a začnou se prát. Válí se tam po zemi a každou chvíli je nahoře někdo jiný. V té rychlosti ani moc nevnímám který je který. Pak rozpoznám tetování a pak už je poznávám normálně. Teď je nahoře Cole a dal Shawnovi pěstí do tváře, pak ale Shawn zabere a přetočí ho pod sebe a docela slušně mu dává. Pěstí do tváře, nosu, jednou snad i oka, takže bude mít Cole slušnej monokl. Pak zase zabere Cole a přetočí Shawna pod sebe. Fajn, tohle je i na mě moc, nemůžou se tady zabít i když právě to by nejradši udělali, jak tak koukám.

,,Courtney, já odtrhnu Cola, ty Shawna, dělej" řeknu, když chudák celá zmatená kouká na tu situaci. Ona sebou škubne. Já se k nim rozeběhnu a chytnu Cola, který má teď převahu, nejdřív mě několikrát omylem praští, ale pak ho konečně dostanu od Shawna, ten se rychle zvedne a dal by Colovi znova, ale to si před něj stoupne Courtney a zastaví ho.
,,Vy jste jak malý kluci, fakt že jo. Pojďte" řeknu přísně a oni se za mnou rozejdou jak štěňátka. Mají sklopenou hlavu, ale občas se na sebe podívají, že by se má sebe vrhli znova, ale já je vždycky zpražím pohledem.

Dojdeme všichni čtyři na záchodky, výjimečně klučičí, tady jsem nikdy nebyla. Opřu se o umyvadlo a Courtney si stoupne vedle mě. Kluci před nás.
,,Můžete mi sakra vysvětlit, co do vás vjelo? Proč jste se prali?" řeknu už klidněji.
,,To on si začal" řekne Cole a ukáže na Shawna.
,,Jo, tak teď vypadám jako vaše máma, která se vás právě zeptala kdo z vás rozbil tu hračku. Chovejte se trochu jako dospělí. Proč jste se prali?"
,,To ti nemůžu říct" řekne Shawn a sklopí hlavu.
,,Ne, ty přímo musíš, vyklop to"
,,Ne, stejně by ti to bylo jedno a nic s tím neuděláš"
,,Fajn, z tebe nic nevypáčím. Cole proč jste se prali?"
,,Já říkám, že nevím, on si začal" nad tím pokroutím očima.

Jako je fakt, že Cole vypadá o dost hůř. Modřina na oku se začíná pomalu ale jistě vybavovat, z nosu mu teče krev, ret má na několika místech roztrženej a celkově vypadá prostě hrozně. Shawn má jen roztržený ret a pár modřin na tváři, taky mu trochu teče krev z nosu, ale ne tak jako Colovi, ten to má skoro po celém obličeji. Pokynu jim hlavou ať jdou blíž k nám a nějak automaticky jdu k Shawnovi. Stejně je zbytečný jít za Colem, protože ten ihned přijde blíž ke Courtney, debil. Pořádně se zadívám na Shawnovi zranění a přejedu mu prstama po tváři, na které má zřejmé otisky Colových kloubů. Shawn u toho zavře oči a lehce sykne.
,,Jsi fakt trouba, co to do tebe vjelo?"

Dojdu na jeden ze záchodů a vezmu dva toaleťáky. Jeden podám Courtney a ten druhý si nechám. Utrhnu z něho kousek a namočím ho do vody. Pak začnu Shawnovi utírat krev z obličeje. Ten se mi kouká hluboko do očí, já z těch jeho ale skoro nic nevyčtu. Pak tenhle ubrousek vyhodím a utrhnu si další, Shawn bedlivě sleduje každý můj pohyb. Opět ho namočím a tentokrát mu ho přiložím na roztežený ret. Když se ho dotknu, tělem mi projede zvláštní mráz a potom mě polije hrozné vedro. Přejedu Shawnovi přes to místo, kde ho má rozseklý a on sykne a zavře oči, asi ho to musí bolet. V tu chvíli je mi ho hrozně líto, ale nechápu proč, protože si za to může sám.
,,Chceš si to udělat sám?"
,,Ne, prosím pokračuj" řekne a lehce se pousměje.

,,Vážně mi neřekneš, proč jsi po Colovi vyjel?" Zeptám se hrozně tiše, skoro šeptám.
,,Nemůžu ti to říct, byla bys naštvaná"
,,A proč? Týká se to mě?"
,,Jo" odpoví prostě a zase se mi koukne těma karamelovýma očima do těch mých.
,,A proč to nemůžu vědět, když je to o mně?"
,,Prostě nemůžeš, není na to vhodný čas" řekne a já poznám, že víc už mi neřekne, ale já bych to hrozně chtěla vědět. Už mu pomalu dočišťuju ten ret. Pak se kouknu na jeho ruce, ty má taky od krve. Tak mu otřu i klouby. Ruce má asi nejvíc ze všeho od krve.
,,Tak a je to" řeknu, když to dodělám a trochu poodstoupím. Kouknu se na něj, sice už není od krve, ale stále vypadá hrozně.

Pak dojdu ke Courtney, oni už mají taky téměř hotovo. A Cole vypadá ještě hůř, protože monokl už chytnul tu správnou modro-fialovou barvu.
,,Vy jste tomu dali" řekne Courtney, když se podívá na oba kluky.
,,Fajn, nedali jste mi na výběr, ale takhle do třídy jít nechcete. Takže vás budeme muset nalíčit"
,,Tak jo" řekne Shawn klidně.
,,No to ne, s tím nepočítej, já nejsem žádná buzna jak můj bratr" řekne Cole.
,,Cole buď ticho, Shawn není buzna a máš smůlu, prostě ti dáme make-up, to přežiješ"
,,Takze já Shawna, ty Cola?" Zeptám se Courtney.
,,Dobře" odkýve mi to Courtney.

Dojdu si pro svoji kabelku, kde mám základní věci na líčení.
,,Vážně ti to nevadí, tvůj bratr dělal docela scény"
,,Nevadí, já jsem zvyklej. Moje stylistky mě líčí pořád, make-up mám téměř denně, ale do školy ho nenosím, spíš na rozhovory a tak"
,,Aha, tak to je fajn. Ale asi tě zklamu, protože to neumím tak dobře, jako tvoje stylistky" řeknu a zasměju se, Shawn se jen pousměje. Já mu nanesu make-up na celý obličej.
,,No vidíš, už to je lepší" řeknu a Shawn se koukne do zrcadla.
,,Hmm, nechceš být moje stylistka?" řekne a oba se zasmějeme.

Pak dojdu ke Colovi, ten je na tom hůř, protože toho make-upu potřebuje dost.
,,Clark pomůžeš mi, mně to nejde" řekne Courtney a ustoupí, já si od ní převezmu žezlo. S Colem se moc nepatlám, na obličej mu to dávám docela hrubě a roztírám to ještě hruběji. Shawn se tomu směje, protože ví, že u něj jsem to dělala jemně, Cole ale nic netuší.
,,No, tak asi to je" kouknu se na svojí práci, oba kluci vypadají jako nový.
,,Přijdeme pozdě na hodinu?" zeptá se Cole.
,,Hodina už začala dávno" odseknu mu.
,,Courtney napadá tě něco?"
,,No, jako asi bychom se mohli omluvit, že jsem vás doučovala. Knihovnice pořád spí, takže si nevšimne, že jsme tam nebyli, stačí za ní jenom zajít"

Jak Courtney řekla, tak jsme udělali a vydali se do knihovny.
,,Dobrý den, měli jsme tu doučování, prosím napsala byste nám omluvenku?" zeptá se Courtney a knihovnice nás projede pohledem.
,,Ale jistě, jména?"
,,Harrisová, Smithová, Mendes a Mendes" řekne Courtney a knihovnice se podiví dvou stejným jménům, když ale uvidí dva stejné kluky, kývne a zapíše jména. Pak se s omluvenkou společně vydáme do třídy, kde nás Courtney omluví. Schytáme dost překvapených výrazů naší třídy, hlavně od Vanessy a její party barbín.

Tak dneska je to vše, snad se líbilo.

Q: Myslíte si, že se Clark do Shawna zamilovává nebo podlehne Colovi?

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat