Z pohledu Courtney
Clarke na něho zůstala stejně tak jako já civět.
,,Ráda tě poznávám Shawne. Jsem Clarke." Řekne má kamarádka a podá mu ruku. Ach jo proč já debil jsem mu ji nepřijala. On jedinej projevil nějaký zájem vůči mně.
,,Tak hele, Clarke je moje Shawne." Rozdělí je Cole.
,,Co to sakra provádíš Cole. Ty jsi vážně sebestředný egoistický debil." Začne na něho Clarke řvát. Já jenom vyděšeně stojím opřená u skříněk.
,,Promiň, ale ty jsi moje. Ne mého bratra."
,,Jo a ty jí máš podepsanou? Nebo co a navíc já se můžu bavit s kým chci a chci se bavit s Clarke, takže mi v tom ty nezabráníš." Řekne Shawn teda myslím, že je to Shawn. Potom se do toho ještě vloží Clarke. To je její povaha, chce zachránit situaci.
,,Tak já už asi půjdu." Špitnu, ale oni mě přes to dohadování neslyší.,,Opravdu vy jste jeden lepší než druhej."
,,No tak to ne, nesrovnávej mě s mým."
,,Courtney počkej kam jdeš?" Přeruší Clarke Cola.
,,No já jdu."
,,Do knihovny to je typický pro tebe ty šprtko." Vloží se do toho ještě ta školní děvka.
,,Hele takhle se k ní nebudeš chovat."
,,Hele a ty jsi její mluvčí nebo co, ona nemá pusu?" Začne Cole a ve mně to nepříjemně hrkne. Když to dopoví všichni se na mě podívají. Tak tohle nesnáším hlavně kvůli tomu, že na to nejsem zvyklá. A teď na mě kouká Clarke, Vanessa a její bárbíny Shawn a hlavně Cole.
,,No j..ja..ja."
,,Já jsem hodně chyběl a Courtney je tady nejlepší takže ji učitelka požádala, aby mně to doučila. Takže pokud nás omluvíte tak my už půjdeme." Řekne Shawn a odvede mě od toho davu čumilů.,,Děkuju." Špitnu a on se usměje.
,,Nemáš za co Courtney, že?" Zeptá se a já přikývnu.
,,Hezké jméno." Řekne a já celá zrudnu.
,,No a chceš s něčím pomoct? Za odměnu, že jsi mě zachránil."
,,To by jsi pro mě udělala?"
,,No jasně, ráda." Řeknu s úsměvem a vydám se do knihovny.
,,Počkej, ale já mám hodinu."
,,To já taky, ale neboj, když je to na doučování tak nám to knihovnice potvrdí a učitelka omluví. Takhle to tady fungovalo vždycky. Jak dlouho už jsi tu nebyl?"
,,No teď zrovna nevím, ale od té doby co jsem se stal slavným tak moc ne."
,,Jasně chápu." Řeknu a posadím se k menšímu stolu u prostřed knihovny je to tady jako v jídelně pár menších stolů pro dva a potom jeden velký pro deset, ale ono sem stejně moc lidí nechodí.,,Tak čím začneme?" Zeptám se a mile se usměju.
,,No kdyby jsi byla hodná a vysvětlila mi tu chemii?"
,,No jasně, to není problém." Usměju se a nalistuji v učebnici stranu, kde je látka co probíráme a začnu mu to vysvětlovat.
,,Mohl bych mít pár otázek, ale není to k učivu."
,,No pokud bude v mých silách ti odpovědět tak klidně můžeš." Řeknu a usměju se i když nevím co čekat, ale zatím se s ním baví líp než s jeho bratrem. Ach bože jak ho ty holky můžou zbožňovat. Vždyť je to jeden chodící kus blbečka. Prostě úplnej debil.
,,No, jak dlouho se kamarádíš s Clarke?"
,,No vlastně už od první třídy na základce, proto je tu jediná s kým se bavím. Jenomže ona je narozdíl ode mě oblíbená."
,,Aha to je mi líto."
,,Ne nemusí, já si zvykla, ani na základce jsem nebyla moc v topu, ale nebyla jsem na spodu žebříčku."
,,No mě tady na škole ani nikdo nezná. Vždycky si mě spletou s mým bratrem."
,,Aha to mě mrzí, já moc si lidí nevšímám spíš se jim vyhýbám, tady jsem pro všechny uzavřená kapitola. Tak ještě něco z té chemie?",,Ne z chemie je to vše." Řekne a já přikývnu. Zavřu učebnici a vytáhnu fyziku. Fyzika mě baví ze všeho nejmíň.
,,Ty asi nejsi moc zvyklá se s někým bavit co?"
,,No popravdě ne. Nikdo kromě učitelů, Clarke a teď tebe se mnou nemluví."
,,To nechápu proč? Jsi fajn holka."
,,Děkuju, ale já jsem vždycky tak nějak vyčnívala, pořád se hodně učím, protože chci jít na vysokou."
,,Aha a co chceš studovat?"
,,No chtěla bych studovat medicínu."
,,Aha takže doktorka. To by potřeboval můj bratr doktora na hlavu, aby se mu tam konečně rozsvítilo."
,,Co jsi říkal?"
,,Nic, že je to hezké povolání." Řekne a usměje se. Úsměv mu oplatím a kouknu se do sešitu na poznámky.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...