Z pohledu Courtney
,,Cože?" Zeptám se trochu zaraženě. Jakože vím, že je Cole hroznej a chce doučování v tu nejméně vhodnou chvíli, ale tohle trochu nechápu.
,,No on mě poslal ven, že máte to doučování, protože rodiče se ségrou šli do divadla a vrátí se až o půlnoci. A on tam má jinou návštěvu." Řekne Shawn a mě tak zvláštně bodne u srdce.
,,Aha takže další oběť jeho vášní. Ten kluk se nezmění." Řekne Clarke a to mě dorazí. Nevím proč, ale mám takový nepříjemný pocit.
,,No jo můj bratr, ten se nezmění." Řekne Shawn, ale já ho skoro nevnímám.
,,No jo, Cole. Courtney jsi v pohodě?"
,,Co, co?"
,,Courtney stalo se něco?"
,,Ne ní, c v pohodě. Hele já už půjdu asi domů, zítra píšeme test ze zemáku."
,,Courtney řekli jsme něco špatně?"
,,Ne nic, jenom víte jak to mám. Je lepší se připravit, než potom koukat a nevědět co dělat."
,,No to jo, ale opravdu tady s námi nechceš být? Já mám ještě spoustu času než bratr tu svojí návštěvu vyprovodí." Řekne Shawn a společně s Clarke se začnou smát. Jindy bych se přidala, ale teď ne a oni si toho všimnou.
,,Ne, já opravdu půjdu."
,,Courtney vážně se nic neděje?"
,,Ne neděje. Hele já opravdu půjdu."
,,Dobře tak se uvidíme zítra." Řekne Clarke a obejme mě.
,,Tak zítra." Řekne Shawn a taky mě obejme. Ještě si zamáváme a já se pak vydám na cestu domů, nevím proč, ale po tvářích mi začnou stékakat slzy. Co se to se mnou děje, tohle se mi nikdy nestalo. Proč? Já nechci být zamilovaná a už ne vůbec do Cola Mendese.Dojdu domů a odemknu dveře od domu. Otřu si oči od slz a z hluboka se nadechnu.
,,Ahoj jsem doma." Řeknu ještě trochu ubrečeně, ale snažím se znít normálně.
,,Ahoj. Courtney půjdeš mi pomoct s večeří?"
,,Jo mami, hned přijdu. Jenom si umyju ruce a jsem u tebe." Zakřičím a vyběhnu schody nahoru. Dojdu do koupelny, kde si opláchnu obličej a umyju ruce. Kouknu se do zrcadla a mám co dělat, abych se znovu nerozbrečela.
,,Courtney už jdeš?!"
,,Jo, už jdu!" Zakřičím nazpátek mámě. Zhluboka se nadechnu a vrátím se zpátky do kuchyně.
,,No super tak na, pomůžeš mi, nakrájej zeleninu." Řekne a podá mi nůž. Ten si vezmu a začnu krájet zeleninu.
,,No Courtney a jak bylo dneska ve škole?"
,,Ale jo, šlo to. Až na tělák."
,,No jo, ale tělocvik, ty k životu nepotřebuješ."
,,Jo to asi jo."
,,Ale pohyb trochu jo." Vloží se do toho táta, který sedí u stolu a hraje deskovou hru s Laurou a Benem.
,,A to jako na co Jacku?"
,,No každý lékař se musí umět hejbat."
,,Jo a naše Courtney uběhne 20 m když nestíhá školu a je vyřízená." Dodá Ben a začne se smát.,,To bylo jen jednou, zaspala jsem a nestíhala autobus."
,,Ale nepotřebuješ na to být běžec na špičkové úrovni."
,,No asi tak. No, ale vlastně mě napadla jedna věc, jestli bychom se nejeli podívat, alespoň do LA na tu školu, abych věděla?"
,,No tak klidně, já v sobotu nic nemám, takže si můžeme udělat rodinný výlet do LA. Ale poletíme tam, já tam nepojedu přes 37 hodin autem na otočku. Takže mi to zítra připomeň a já objednám letenky."
,,Dobře děkuju." Řeknu a pustím se zpět do krájení. Zase se ponořím do svých myšlenek. Vzpomenu si na to, co mi Cole řekl, že není typ na rodinu a na to s někým chodit. Já to chápu, já zase mám vysoké požadavky. Ne Courtney, ty nejsi zamilovaná. Nevím proč, ale ničí mě, že mě Cole má jenom za šprtku, která mu je dobrá na doučování a ještě to používá jako zámiňku. Už jenom něco málo přes půl roku a já už ho nikdy neuvidím. Všechny školy, které jsem si vybrala nabízí letní program. Ještě, že když mě přijmou tak hned dostanu i pokoj na koleji. Ale stejně mě mrzí, že už nebudu vídat Clarke, Shawna a jeho sestra Aaliyah je hrozně hodná. Možná, že bych se mohla podívat i po nějaké škole tady? Ne Courtney už jsi se rozhodla. Utnu svoje myšlenky, což asi nebyl nejlepší nápad, protože se při své nepozornosti říznu do prstu. Nic vážného, ale docela se leknu.
,,Au! Sakra." Řeknu a prst automaticky přiložím k ústům.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...