Z pohledu Clarke
,,Doprdele co teď? Tohle je v prdeli lidi, ona nám neodpustí. A co tobě hráblo ty školní kurvo debilní?! Proč máš zapotřebí, kazit jim tak krásný vztah, jsi jenom sobecká namyšlená píča co chce jenom šukat! Ale víš co, máš smůlu, Cole se k tobě už nevrátí"
,,Milá sladká Clarke, ani nemrkneš a bude to ten starý Cole, co za mnou bude chodit jak pes"
,,Mýlíš se, ty Cola neznáš, já ho znám už devatenáct let, nic o něm nevíš!" zařve na ni Shawn.
,,Mají pravdu Vanesso, nic o mě nevíš. Změnil jsem se a už nejsem ten posranej děvkař, co jsem byl. Teď jsem zamilovaný do holky, o kterou jsem kvůli tobě přišel ty rozmazlená píčo! Nebudeš mít, co se ti zachce, to ti garantuju. Jdeme!" řekne Cole a my neodmlouváme a vydáme se jak psi za ním.,,To je taková kunda, tohle bylo strašný, co teď mám dělat? Courtney nám to v životě neodpustí" řekne Cole a zatahá si za vlasy. Chudák, jeho to vážně ničí a tady na tom je přesně vidět, jak se Cole změnil, protože tohle by ho jinak vůbec nezajímalo, spíš by byl rád, že se zbavil "šprtky".
,,Ale odpustí, teda...doufám" řeknu sklesle.
,,Hele to se vyřeší lidi, ona to pochopí" řekne jako vždy optimistický Shawn.
,,No tobě se to lehce řekne, ty jsi v tom docela nevinně" řekne Cole a má docela pravdu. Shawn se nesázel, jenom přihlížel, dokonce nás chtěl zastavit, jenom se mu to bohužel nebo bohudík nepovedlo. Zase kdyby nás zastavil, Cole by to na Courtney nikdy nezkusil a neobjevil by, jaká to je super holka. Taky by se nezměnil a byl by to ten starej Cole, co se chová jako zmrd.,,Tak to je pravda. Hele já bych ji pro dnešek nechal a zítra si s ní zkusíme promluvit. Alespoň si to stihne trochu promyslet a tak" řekne Shawn a pokusí se o mírný úsměv.
,,Jo, asi máš pravdu. Ona si to rozmyslí a bude ještě víc nasraná, než je" řekne Cole a také se usměje, ale pro změnu ironicky.
,,Ale notak, to bude dobrý. Je to Courtney a má nás ráda a navíc, je to sice hnusný říct, ale má jenom nás" řekne Shawn a i když je to docela hnusný, tak má vlastně pravdu. Courtney se s nikým jiným nebaví.
,,No jo, ale tak ublížili jsme jí, tohle nám jen tak neodpustí, hlavně mně. Slyšeli jste, co mi řekla. Nemiluje mě už",,Prosím tě, to lidi dělají, když jsou naštvaní. A také má právo být naštvaná, ale myslím, že se nedá tak rychle přestat člověka milovat" řeknu a usměju se, Cole se lehce pousměje.
,,Hele tak pojedeme domů teda a zítra se uvidíme" řekne Cole už trochu s lepší náladou.
,,Jo jasný. Clarke pojď" řekne Shawn a chytne mě za ruku, pak mě odvede do svého auta.
,,Děkuju, jsi jak moje taxi" řeknu a oba se zasmějeme.
,,Rád jsem tvoje taxi" řekne a zasmějeme se ještě víc. Pak nastartuje a odveze mě domů.
,,Tak jo slečno, jsi doma" řekne Shawn a usměje se.
,,Děkuji pane, doprovodíš mě?" zeptám se.
,,No to je snad jasný, ne?" zasměje se.Odvede mě až domů a na terase se zastavíme. Shawn mi dá neposlušný pramínek spadající do mého obličeje z ucho. Mě to nutí se pousmát, když vidím, jak je u toho roztomilý a jak se o mě stará. S ním se cítím v bezpečí, že mě dokáže ochránit a milovat. Je mi líto, že tohle teď Cole Courtney dávat nemůže.
,,Nad čím přemýšlíš?" vyruší mě Shawn nad mými hlubokými myšlenkami, musím zatřepat hlavou, abych se znovu soustředila.
,,Jenom nad tím, jak jsem ráda, že jsi můj a já tvoje" řeknu s širokým úsměvem.
,,Já jsem taky rád a moc. Ale budu muset rychle na oběd a pak jdu do studia, tak zatím moje princezno" řekne Shawn a dá mi poslední pusu, pak se rozejde k autu. Ještě těsně před tím, než vstoupí do auta mi zamává, já mu to oplatím a pak sleduju, jak odjíždí ulicí domů. Ještě chvíli tam stojím, pak se rozhodnu konečně rozhoupat a vejít dovnitř.,,Ahoj mami, tati" řeknu sklesle a oni na mě ihned přesunou všechnu svoji pozornost.
,,Copak se stalo? Rozešli jste se se Shawnem? Zlato to je mi moc líto, tak vám to slušelo" začne mě litovat mamka a obejme mě.
,,Co?! Ne, se Shawnem všechno v pohodě, ale s Courtney to nevypadá dobře. My jsme se před nějakou dobou vsadili, že se do ní Cole nezamiluje a Cole se snažil, aby zamilovala. Nakonec se mu to povedlo, ale v průběhu toho se změnil a do Courtney se také zamiloval a pak už to nebyla hra, ale láska. Jenže Vanessa dneska ukázala Courtney video, kde jsme se sázeli a Courtney to vzala hodně špatně. Všechny nás nenávidí. Já vím, byla to chyba, v té době jsem mu chtěla sundat ego, ale teď je mi ho strašně líto, protože ji opravdu miluje, ale ona mu řekla, že ona jeho už ne" dopovím svůj hrozně dlouhý monolog a hrozně se mi uleví, že jsem to řekla ještě někomu jinému.,,Chápu Clarke, ale Courtney je chytrá holka, ona to nakonec pochopí a odpustí vám. Všechno bude zase dobrý, jo?" řekne mamka a usměje se na mě.
,,Jo, asi máš pravdu. Doufám, že ji máš" řeknu si už pro sebe a odejdu do pokoje. Nějakou dobu se učím, protože Smithová klasicky neumí ani houby, pak se kouknu na pár dílů oblíbeného seriálu. Pak se k večeru dojdu vysprchovat, po sprše na sebe hodím pyžamo a sejdu dolů na večeři.
,,Na, tady máš. A netrap se už, dopadne to dobře, věř mi" řekne mamka a podá mi mou večeři, já si s poděkováním sednu ke stolu sním si ji. Po večeři zahučím rovnou do postele a během deseti minut spím, na mě docela rychlost.Ráno se probudím sama od sebe, kouknu se na hodiny a zjistím, že je teprve něco okolo šesté, takže mám hromadu času. Vezmu si na sebe světle modré džíny a obyčejné bíle tričko, hodím na sebe tmavě modrou mikinu a dojdu do koupelny, tam se nalíčím, ne nějak extra, ale na mě docela dost. To znamená, že si dám make-up, pudr, řasenku, namaluji si obočí a udělám si kontury. Všechno jen tak přírodně a vlasy si učešu a nechám rozpuštěné. Pak si vezmu tašku a sejdu dolů, kde zjistím, že ještě nikdo není vzhůru. Udělám si jenom chleba s pomazánkou a napíšu Shawnovi, že pro mě dneska nemusí, pak se vydám pěšky do školy. Mám totiž dost času a taky mi neuškodí si jenom nevozit prdel v autě.
Dojdu do školy asi dvacet minut před začátkem první hodiny, takže na mě dost brzo, Courtney už je u své skříňky a Cole se Shawnem tu nejsou. Zhluboka se nadechnu a vydechnu, pak se rozejdu ke Courtney. Ihned jak mě spatří, tak dělá, že vlastně vůbec neexistuju.
,,Ahoj Courtney" řeknu, ale odpovědi se nedočkám.
,,Aha, dobře. Hele fakt mě to mrzí, v té době jsem mu chtěla sundat ego, protože jsem myslela, že se do něj nezamiluješ"
,,Jo jistě, šprtka nemá právo se zamilovat, chápu" řekne chladně, až mi přejde mráz po zádech.
,,Ne Courtney, nech mě to doříct! Ze začátku to pro Cola byla jenom hra, ale on se postupem času do tebe opravdu zamiloval. Courtney on tě fakt strašně miluje, změnila jsi ho k lepšímu. V den, co mi Cole řekl, že se do tebe zamiloval naše sázka padla, v ten den s tebou ještě ani nechodil, celý váš vztah byl reálný",,Jak pro koho" řekne ještě chladněji. Tuhle Courtney vůbec nepoznávám, co to s ní je? Chápu, posrali jsme to, ale měli by se dávat druhé šance.
,,Courtney já..."
,,Už mlč Clarke, nezajímáš mě!" řekne a zabouchne dveře od své skříňky, otočí se na podpatku a odejde pryč. Já tam zůstanu stát jak socha a jenom se koukám na to místo, kde právě Courtney zmizela.
,,Ahoj Clarke, něco nového?" vyruší mě hlas Cola a já se jenom otočím okolo své osy na něj.
,,Cole je to horší, než jsem myslela"
,,Jak moc horší?" zeptá se Cole a v očích mu jde vidět strach.
,,Co jak moc horší?" dojde za námi už i Shawn.,,Courtney horší" vyblekotám ze sebe.
,,Teda co to plácám za hovadiny. Prostě Courtney vypadá úplně chladně, jako bych pro ni neexistovala"
,,Ne to ne, musím za ní" řekne Cole úplně zoufale.
,,Cole to není dobrý nápad, bude naštvaná ještě víc"
,,A co mám asi dělat. Doprdele já jí miluju!!" zařve na celou chodbu a oni se na nás otočí.
,,Ale ale Colíčku, to je problém, že ona tebe už ne, že?" přidá se ještě Vanessa, ta tu tak chyběla.
,,Běž někam, nikdo tě tu nechce, čůzo" řekne Shawn a ona k překvapení nás vše přece jen odejde.
,,Takže co budeme dělat?" zeptá se sklesle Cole.
,,Vy nic, já to zkusím" řekne Shawn sebevědomě a rozejde se do třídy, my opatrně vyjdeme za ním.Baru a Veru ❤
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...